Podsumowań bieżącego roku nadszedł czas, więc i my prezentujemy zestawienie 11 najchętniej czytanych artykułów z newslettera dla branży wizualizacyjnej w 2019 roku.
Poniżej prezentujemy zestawienie najchętniej czytanych tematów z newslettera z każdego miesiąca:
Styczeń |
Silnik renderujący Arnold dla architekta i wizualizatoraStyczeń zaczęliśmy od opisania możliwości relatywnie nowego silnika renderującego Arnold, który zastąpił systemowego Mental Ray’a i spokojnie mógłby stawać w szranki z takimi silnikami, jak V-Ray, Corona czy Lumion. |
![]() |
Luty |
Narzędziownia architekta i wizualizatora, czyli przewodnik po programach do wizualizacjiW lutym zaprezentowaliśmy kompendium wiedzy dla wizualizatorów. W krótkim przewodniku zebraliśmy informacje o najważniejszych programach, jakie powinien znać i/lub korzystać z nich każdy wizualizator. Jeśli opuściłeś ten artykuł – przeczytaj go teraz! |
![]() |
Marzec |
V-Ray Next: test renderowania na hybrydzie, GPU oraz CPUW marcu czytaliście chętnie o przeprowadzonym przez nas teście renderowania z wykorzystaniem trzech technik. Jeśli szukacie odpowiedzi na pytanie który ze sposobów renderowania jest najefektywniejszy, znajdziecie ją w tym artykule! |
![]() |
Kwiecień |
Najczęściej używane narzędzia i modyfikatory w 3ds MaxW kwietniu rozpoczęliśmy nasz cykl praktycznych artykułów dla wizualizatorów, które miały za zadanie uporządkować wiedzę o pracy w 3ds Maxie. Na początek zaprezentowaliśmy kilka popularnych modyfikatorów w akcji. |
![]() |
Maj |
Porównanie pracy w silnikach V-Ray i CoronaW maju porównywaliśmy dwa najczęściej wykorzystywane silniki renderujące do wizualizacji – V-Ray’a i Coronę. Jeśli jesteś na etapie decyzji który wybrać, ten artykuł musisz przeczytać! |
![]() |
Czerwiec |
3ds Max: personalizowanie obszaru roboczegoW czerwcu czytaliście kolejny artykuł z cyklu o robieniu lepszych wizualizacji. Tym razem skupiliśmy się na programie 3ds Max i personalizacji obszaru roboczego pod swoje potrzeby. |
![]() |
Lipiec |
Jak zachować porządek w plikach i ułatwić sobie pracę w 3ds Max?W lipcu z kolei pogłębialiście swoją wiedzę o programie 3ds Max, a dokładniej o schemacie pracy. Jak zaczynasz pracę w tym programie, ta wiedza jest niezbędna, żeby pracować efektywniej. |
![]() |
Sierpień |
Modelowanie w 3ds Max – podstawyW czerwcu było już poważnie – zaczęliśmy modelowanie kanapy w programie 3ds Max. Jak jesteś początkującym wizualizatorem – warto zapoznać się w tym tutorialem krok po kroku. |
![]() |
Wrzesień |
Tworzenie realistycznych wizualizacji w silniku CoronaWe wrześniu przeszliśmy do tajemnej wiedzy, a mianowicie do esencji wizualizacji, czyli realistycznego renderowania w silniku Corona. Jak otrzymać satysfakcjonujący efekt w silniku Corona? Przeczytaj kolejny artykuł z serii jak stworzyć lepsze wizualizacje! |
![]() |
Październik |
Modelowanie w 3ds Max – biurkoW październiku tematem, który wzbudził największe zainteresowanie było modelowanie biurka. W tym artykule wykorzystaliśmy dotychczas omówione narzędzia i modyfikatory w programie 3ds Max. |
![]() |
Listopad |
Wizualizacje w 3ds Max: jak aranżować przestrzeń zgodnie z trendami?W listopadzie zagłębialiście wiedzę na temat aranżacji przestrzeni. Pomysł na wizualizację i estetyka jest przecież równie ważna, co umiejętności. Gdzie szukać więc inspiracji do wizualizacji – odpowiedź w artykule! |
![]() |
Źródło: PCC Polska