Strona główna » Branża mechaniczna » Autodesk Vault
Funkcje zarządzania zmianami konstrukcyjnymi pozwalają lepiej kontrolować pliki projektowe i rewizje, a szybkie odnajdywanie informacji pozwala łatwo zarządzać danymi projektowymi np. w celu ponownego użycia w nowym projekcie.
Poświęcaj mniej czasu na zarządzanie danymi inżynieryjnymi, a więcej na tworzenie wysokiej jakości produktów. Wykorzystaj oprogramowanie Autodesk Vault do zarządzania danymi i procesami inżynieryjnymi, aby móc skoncentrować się na projektowaniu produktów i wprowadzaniu innowacji.
Zobacz prezentację Power Point>>>
Integracja Vault z programami CADZarządzaj danymi powiązanymi z modelem cyfrowym przez cały cykl rozwoju projektu. Ścisła integracja oprogramowania Autodesk Vault z programami Autodesk jak np: Inventor czy AutoCAD Mechanical, umożliwia inżynierom poprawienie wydajności pracy, bez konieczności przechodzenia pomiędzy programami do projektowania i do zarządzania danymi. |
©Autodesk |
Projektowanie współbieżne dzięki VaultWielu użytkowników może pracować nad tym samym projektem, bez wzajemnego nadpisywania danych, z podglądem postępu prac wszystkich uczestników projektu. |
©Autodesk |
Ponowne wykorzystanie danych dzięki VaultWyszukuj, organizuj, kopiuj projekty i ponownie wykorzystuj dane, aby oszczędzić czas, który możesz wykorzystać do tworzenia jeszcze bardziej nowatorskich produktów. Korzystaj z narzędzia do kopiowania całych podzespołów z powiązanymi plikami. Podczas kopiowania możesz zdecydować, która część lub podzespół ma mieć nową nazwę, a które mają pozostać ze starą nazwą. |
©Autodesk |
Zarządzanie rewizjami w VaultProdukty mają zdefiniowane cykle rozwojowe od rozpoczęcia do zakończenia produkcji. Rozwój i modyfikacje produktu wprowadza zmiany w plikach. Zmiany te wymagają śledzenia i zarządzania nimi, aby zapewnić utrzymanie pełnej historii zmian w cyklu rozwoju produktu. Zarządzanie zmianami zapewnia spójność danych w ramach całego cyklu rozwojowego produktu. |
©Autodesk |
Skalowalne rozwiązanieDostępne wersje programu Autodesk Vault umożliwiają wybranie funkcji i rozwiązań dla procesów roboczych, które odpowiadają potrzebom twojej firmy. Autodesk Vault to skalowalne rozwiązanie wspomagające pracę od pojedynczego konstruktora do wieloosobowych grup roboczych, od zarządzania tylko plikami CAD do generacji zestawień list materiałowych dla systemów ERP, od obsługi jednej pracowni projektowej do połączenia i zintegrowania danych projektowych pomiędzy wieloma oddziałami firmy w rożnych lokalizacjach. |
![]() ©Autodesk |
Uwaga: W celu uproszczenia linii produktów Vault i zapewnienia ciągłości firma Autodesk wycofał ze sprzedaży produkt Vault Workgroup od 6 lipca 2022 r. Wersja Vault Workgroup 2023 będzie ostatnim wydaniem dla tego produktu. Klienci mogą przejść na Vault Professional, aby uzyskać taką samą funkcjonalność, a nawet więcej. .
Pozwala na organizacje pracy w grupie projektantów czy konstruktorów. Zwiększa efektywność pracy, porządkuje i archiwizuje dokumentację projektową. Ułatwia dostęp do danych projektowych, wyszukiwanie i przeglądanie danych. Umożliwia zorganizowanie pracy grupowej na jednym projekcie. Program dostępny jest m.in. z oprogramowaniem Autodesk: Inventor Professional, Product Design & Manufacturing Collection, AutoCAD Mechanical, AutoCAD Electrical dostępnymi w pakiecie AutoCAD – including specialized toolsets i pakietami: Product Design Suite, Factory Design Suite.
Zapewnia dostęp do danych projektowych osobom spoza działu konstrukcyjnego. Zapewnia kontrole dostępu do danych, automatyczną numerację tworzonych plików, raportowanie postępu projektów, kontrolę wersji, szablony tworzenia nowych plików – Vault Data Standard,
Narzędzia umożliwiające obieg pracy w grupie roboczej (workflow), tworzenie zlecenia zmiany, zarządzanie zestawieniami materiałowymi oraz wymiany danych z innymi systemami biznesowymi klasy ERP. Dostęp do danych poszerzony o przeglądarki www umożliwia wyszukiwanie, przeglądanie, pobieranie i wydruk danych projektowych przez nielimitowaną ilość użytkowników.
Narzędzia do zarządzania plikami Wyszukiwanie, składowanie, organizacja bazy danych | ![]() |
![]() |
Interaktywny podgląd plików Podgląd plików w Vault bez otwierania programu w którym został utworzony plik (Inventor, AutoCAD, PDF, MS Office, jpg,….) | ![]() |
![]() |
Szybkie wyszukiwanie Wyszukiwanie po dowolnym ciągu znaków znajdującym się we wszystkich polach iProperties plików | ![]() |
![]() |
Integracja z programami CAD firmy Autodesk Menu programu Vault instaluje się w programie: Inventor, AutoCAD, AutoCAD Mechanical, Electrical,… | ![]() |
![]() |
Narzędzia umożliwiające ponowne wykorzystanie projektów Kopiowanie projektów z powiązanymi plikami, częściowe kopiowanie projektu bez utraty powiązań między plikami | ![]() |
![]() |
Zarządzanie dokumentami Microsoft Office Wyświetlanie i wyszukiwanie plików MS Office bez otwierania aplikacji, menu Vault w programach MS Office | ![]() |
![]() |
Drukowanie wsadowe Manager drukowania, wydruk wielu rysunków przez wskazanie katalogu, plików na wskazanym urządzeniu | ![]() |
|
Automatyczne schematy nazewnictwa plików Definicja schematów generowania nazwy plików, automatyczna nazwa dla nowego pliku | ![]() |
|
Dostęp dla użytkowników nieposiadających CAD Możliwa instalacja programu dla dowolnego użytkownika | ![]() |
|
Kontrola dostępu do plików i folderów Definicja praw dostępu użytkownikom do folderów projektowych | ![]() |
|
Replikacja danych między oddziałami firmy Wymiana danych i synchronizacja zawartości baz danych między dwoma lokalizacjami firmy | ![]() |
|
Wyszukiwanie, podgląd i wydruk plików z poziomu przeglądarki www Dostęp do bazy projektów za pomocą przeglądarki www. Nielimitowana ilość użytkowników. Ograniczony zakres dostępu tylko do odczytu i pobierania danych. | ![]() |
|
Graficzne raporty Raporty informujące o bieżącej pracy, raporty materiałowe BOM, raporty o użytkownikach, stan projektu, itp… | ![]() |
|
Publikowanie plików DWF z wykorzystaniem serwera zadań Przeniesienie zadania publikacji podglądu plików ze stacji klienckich na serwer Vault. | ![]() |
|
Zarządzanie zestawieniami materiałowymi Możliwość definicji list materiałowych, indeksów ERP | ![]() |
|
Zarządzanie zleceniami zmian Tworzenie schematów obiegu zlecania, schematów kontroli i zatwierdzania projektu, tworzenie wersji projektu | ![]() |
|
Współpraca z systemami ERP Interfejs do wymiany danych z systemami ERP | ![]() |
|
Znaczniki, komentarze i znaki wodne w plikach wizualizacji Możliwość umieszczania komentarzy w plikach podglądu DWF | ![]() |
*W celu uproszczenia linii produktów Vault i zapewnienia ciągłości firma Autodesk wycofał ze sprzedaży produkt Vault Workgroup od 6 lipca 2022 r. Wersja Vault Workgroup 2023 będzie ostatnim wydaniem dla tego produktu. Klienci mogą przejść na Vault Professional, aby uzyskać taką samą funkcjonalność, a nawet więcej.
Autodesk Vault działa tylko na 64-bitowych systemach operacyjnych.
Pojedynczy serwer:
Replikacja baz danych:
Pojedynczy serwer:
Replikacja baz danych:
Pamięć RAM:
Dysk, wolne miejsce:
Sprzęt:
Opis i instrukcje: wersja 3 – PL, wersja 4 – EN.
Gdy w trakcie obowiązywania subskrypcji wydana zostanie nowa wersja oprogramowania, subskrybent otrzyma ją natychmiast. Uzyska on także dostęp do najnowszych dodatków i usprawnień zwiększających funkcjonalność.
Dzięki dodatkowej licencji Home Use Benefit będzie możliwa praca w dowolnym miejscu. Dodatkowa instalacja i autoryzacja pozwala na korzystanie z oprogramowania w domu i poza biurem.
Platforma Autodesk 360 to internetowa „chmura”, która znacząco usprawnia pracę dzięki nieograniczonej mocy obliczeniowej. Umożliwia ona pracę z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie.
Zakup subskrypcji może być nawet o 70% tańszy niż późniejszy zakup uaktualnienia (upgrade). Przewidywalne koszty i znajomość terminu odnowienia subskrypcji, sprawiają, że jest ona atrakcyjną formą planowania wydatków związanych z oprogramowaniem Autodesk, pozwalającą na wcześniejsze budżetowanie tych wydatków oraz optymalne rozłożenie inwestycji w czasie.
Po otrzymaniu uaktualnienia (upgrade) subskrybent nadal może używać poprzedniej wersji programu. Nie ma konieczności przerywania prac nad projektem, by wdrożyć lub zainstalować najnowszą wersję.
Zmiana wersji językowej to opcja, która idealnie sprawdza się w przypadku współpracy z klientem zagranicznym. Od teraz wszystkie projekty można przedstawić jako zrealizowane w języku kontrahenta. Zdecydowanie podnosi to poziom konkurencyjności na rynkach międzynarodowych.
Subskrybent otrzymuje dostęp do internetowego Centrum Subskrypcyjnego, co zapewnia kompleksową obsługę subskrypcji od jej zarejestrowania, przez instalację po jej odnawianie. W przypadku problemów uzyska pomoc i wsparcie techniczne bezpośrednio od konsultantów firmy Autodesk.
Istnieje możliwość samodzielnego uzupełnienia wiedzy z zakresu obsługi i funkcji danego produktu. Szkolenia dostępne są w formie krótkich interaktywnych ćwiczeń i symulacji.
Wystarczy skontaktować się z naszym działem sprzedaży. Konsultanci udzielą wszystkich niezbędnych informacji. Więcej informacji prezentujemy na specjalnej stronie Subskrypcja Autodesk »
Dlaczego warto z nami współpracować?
Jesteśmy na rynku od 2002 roku i w tym czasie współpracowaliśmy z kilkoma tysiącami klientów. Jako Autodesk Gold Partner jesteśmy w stanie zaoferować Państwu atrakcyjną i konkurencyjną ofertę.
Nasi doświadczeni specjaliści techniczni i handlowi doradzą, zapewnią pomoc wdrożeniową oraz wsparcie. Nasza szeroka oferta wspiera Twój biznes, a precyzyjne dobrane rozwiązania pomogą usprawnić jego działanie. Jeśli potrzebujesz konsultacji, szkolenia lub usług wdrożeniowych – możesz na nas liczyć.
Wybierając PCC Polska zyskujesz nie tylko renomowanego dostawcę oprogramowania, ale doświadczonego i rzetelnego partnera do współpracy na długie lata. Znamy się na rzeczy!
Skontaktuj się z nami. Nasi konsultanci przygotują optymalną ofertę, dopasowaną do Twoich potrzeb.
Opcje : Historia : Opinie zwrotne : Donate | Zamknij |
PCC Polska
Prowadzimy sprzedaż pełnej gamy rozwiązań związanych z projektowaniem, wytwarzaniem, animacją i grafiką 3D. Organizujemy szkolenia i kursy Autodesk oraz egzaminy certyfikacyjne Autodesk. Rejestr Instytucji Szkoleniowych (RIS) nr 2.02/00046/2005. Certyfikat SUS 2.0 nr DEKRA/SUS/000914.
- analizy w jaki sposób korzystasz z naszej strony,
- personalizacji prezentowanych Ci treści,
- marketingu, reklamy i na potrzeby mediów społecznościowych.