Phoenix FD to program do symulacji cząsteczek, który występuje w formie plug-inu.
Jego zadaniem jest zasymulowanie specjalnych efektów jak dynamiczna woda, dym, pył, mgła i oczywiście ogień.
Występuje w wersjach dla 3ds Max’a oraz Maya, gdzie w obu tych programach pozwala na tego typu symulacje, łącząc to ze świetnymi efektami raytracingowymi ze strony V-Ray’a. Daje nam to zapierające dech w piersiach efekty specjalne, które nie w sposób odróżnić od tych rzeczywistych.
Producent wciąż pracuje nad wydajnością Phoenixa FD, dzięki czemu w wersja 3.0 cechuje się niespotykaną dotąd szybkością obliczeń, oraz interaktywnością dzięki możliwości bierzącego podglądu swojej pracy.
Symulacja cieczy, płomieni, dymu, morskich fal, plusków, mgły, efektu sprayu, oraz wiele innych! |
|
Został stworzony dla 3D artystów, którzy pragną stworzyć dynamiczne efekty specjalne, które będą szybko obliczane i proste w kontroli. |
Podglądy efektów są szybkie i bardzo precyzyjne |
Inteligentne narzędzia: Możliwość tworzenia elastycznych kontrolerów, które pozwalają nam precyzyjnie kontrolować poszczególne efekty cząsteczkowe. |
Bezproblemowa integracja z programami 3ds Max, oraz Maya Poza świetną implementacją Phoenix FD w sam interfejs, otrzymujemy również idealną współpracę z silnikiem renderującym V-Ray. |
Wsparcie dla przodujących standardów języków programowania, oraz formatów Alembic i OpenVDB. |
Efekty topnienia, oraz mieszanie się cieczy o różniących się od siebie właściwościach jak gęstość, czy lepkość.
Specjalnie zaprojektowany sterownik cieczy, zapewniający idealne odwzorowanie fal morskich, tafli jeziora, czy wodospadu.
Pakiet gotowych narzędzi, predefiniowanych pod konkretny rodzaj zjawiska, koniec z projektowaniem wszystkich efektów od nowa!
Twórz świetnie zoptymalizowane, przepiękne efekty pogodowe dzięki rozproszonemu oświetleniu, przechodzącemu w najnowsze modyfikatory.
Twórz realistyczne efekty dymu i ognia z nowymi modyfikatorami możesz zawszeć więcej szczegółów, bez potrzeby zagęszczania i pomniejszania cząsteczek.
Twórz widowiskowe efekty za pomocą dodatkowych efektów jak wiatr, przyciąganie, przyleganie do mesha i wielu innym!
Podejrzyj stworzone przez siebie efekty, szybko, sprawnie i bez żadnych przekłamań, bezpośrednio w viewporcie.
Systemowe: | |
System operacyjny: |
|
Sprzętowe: | |
Procesor: | 64-bit Intel® lub AMD® multi-core, kompatybilny z SSE 4.2 |
Pamięć RAM: |
|
TCP/IP: | Tylko IPv4 jest wspierane. (IPv6 nie jest wspierane) |
*Są to tylko orientacyjne wymagania systemowe, należy się jednak kierować zasadą im mocniejszy procesor, więcej pamięci i szybszy dysk, tym szybsze obliczenia otrzymamy
Dlaczego warto z nami współpracować?
Jesteśmy na rynku od 2002 roku i w tym czasie współpracowaliśmy z kilkoma tysiącami klientów. Jako Autodesk Gold Partner jesteśmy w stanie zaoferować Państwu atrakcyjną i konkurencyjną ofertę.
Nasi doświadczeni specjaliści techniczni i handlowi doradzą, zapewnią pomoc wdrożeniową oraz wsparcie. Nasza szeroka oferta wspiera Twój biznes, a precyzyjne dobrane rozwiązania pomogą usprawnić jego działanie. Jeśli potrzebujesz konsultacji, szkolenia lub usług wdrożeniowych – możesz na nas liczyć.
Wybierając PCC Polska zyskujesz nie tylko renomowanego dostawcę oprogramowania, ale doświadczonego i rzetelnego partnera do współpracy na długie lata. Znamy się na rzeczy!
Chaos Phoenix 5 przenosi aktywne symulacje ciała na wyższy poziom dzięki nowym narzędziom, dając użytkownikom większą kontrolę niż kiedykolwiek wcześniej.
Nowe i ulepszone ustawienia wstępne przyspieszają i ułatwiają tworzenie realistycznych efektów dynamicznych. Mamy też przyspieszoną symulację i wprowadzoną optymalizacje przepływu pracy, dzięki czemu zaoszczędzimy czas.
Twórz proceduralne animacje wewnątrz Phoenix 5 – poruszaj aktywnymi obiektami za pomocą sterowalnego silnika.
Zablokuj przesuwania się lub obracania się wzdłuż wybranej osi poziomej lub pionowej.
Dodatkowa kontrola nad interakcją aktywnych ciał ze sceną — wybierz czy powinny: emitować, przyciągać czy zatrzymywać płyny.
Wybieraj spośród popularnych gotowych do użycia ustawień, w tym: wzburzonego morza, silnika odrzutowego, kostek lodu czy łodzi motorowej.
Szybciej twórz bardziej realistyczną pianę. Łatwo urozmaicaj rozmiar i wygląd swojego wzory.
Cień, symulacja ognia i dymu oraz siatki w jednym symulatorze — daje Ci to więcej czasu na tworzenie nowych pomysłów.
Przyspiesz swoje symulacje dzięki wstępnej implementacji Phoenix Standalone Symulator i w łatwy sposób poprawiaj błędy w swoje scenie za pomocą edytora węzłów Phoenix simscene.
Phoenix for Maya działa teraz w systemie macOS.
Skontaktuj się z nami. Nasi konsultanci przygotują optymalną ofertę, dopasowaną do Twoich potrzeb.