Wyeliminuj nieefektywność, którą tworzą różne narzędzia podczas pracy z zespołami wewnętrznymi i zewnętrznymi. Współpracuj mądrzej już dziś.
Połącz swoje zespoły robocze i dostawców
Zarządzaj dostępem i bezpiecznie udostępniaj pliki wewnętrznym i zewnętrznym interesariuszom. Przeglądaj i przeglądaj projekty natychmiast.
Informuj o postępach w projekcie
Scentralizuj wszystkie zmiany projektowe, komentarze i oznaczenia wprowadzone przez różne zespoły, aby łatwo zobaczyć postępy w projekcie.
Współpracuj bez ograniczeń
Uzyskaj dostęp do szczegółów projektu z dowolnego miejsca, w dowolnym czasie, za pomocą przeglądarki internetowej lub urządzenia mobilnego.
Fusion Team to obszar roboczy w chmurze (hub) do przechowywania Twoich projektów. Fusion Team oferuje następujące możliwości:
Używając w Fusion Team, uzyskujesz dostęp do huba. Możesz dodawać użytkowników do huba i tworzyć projekty. Cała praca odbywa się w ramach projektu. Użytkownicy mogą uczestniczyć w wielu projektach. Użytkownicy mają zdefiniowaną rolę w hub’ie i odrębną rolę w każdym projekcie, do którego należą.
Kupując subskrypcję Fusion Team, kupujesz licencje na określoną liczbę stanowisk. Liczba kupionych stanowisk określa liczbę użytkowników, których możesz mieć w centrum, a także ilość dostępnego miejsca (500 GB na użytkownika). Użytkownikom są przypisywane określone role, które określają ich uprawnienia w centrum.
Użytkownikom przypisuje się różne role w hub’ie i w projektach. Rola użytkownika w hub’ie określa, co może on w nim robić. Podobnie role w projekcie określają, co użytkownik może robić w ramach projektu.
Rola użytkownika w projekcie jest unikalna dla projektu. Innymi słowy, użytkownik może być przeglądającym w jednym projekcie i edytorem w innym projekcie. Poniższa ilustracja przedstawia ogólne wprowadzenie do ról w centrum i projektach.
Projekt to udostępniony obszar roboczy dla osób pracujących razem nad projektem.
Projekt zawiera:
W ramach projektu możesz:
Rola członka projektu określa działania, które może podjąć w ramach projektu.
Ważne: typy projektów dotyczą tylko zespołu stworzonego w Fusion.
W Fusion Team możesz tworzyć 3 różne typy projektów: otwarte, zamknięte i tajne. Projekty mają różne poziomy widoczności w hub’ie, ochrony treści i ograniczeń użytkowników.
Uwaga dla użytkowników Fusion 360
Jeśli jesteś użytkownikiem programu Fusion 360, zostaniesz automatycznie zarejestrowany w Fusion 360 My Hub. Fusion 360 My Hub obejmuje funkcje projektu, zarządzania danymi i współpracy zespołu jak w Fusion Team. Nie obejmuje elementów: typy projektów, definiowanie roli, ani możliwości administracyjnych do zarządzania hub’em i użytkownikami. Fusion 360 My Hub posiada 5 GB pamięci na użytkownika. Role nie są dostępne w Fusion 360 My Hub.