Gry i Filmy
Dzięki tejże technologii powstały niesamowite produkcje jak Horizon Zero Down:
Architektura i Design
Również wiele zawdzięczają temu oprogramowaniu, wprawna ręka i oko są w stanie z pomocą pakietu Substance stworzyć niesamowite, zapierające dech w piersiach wizualizacje architektoniczne i designerskie.
A to wszystko możliwe do osiągnięcia nie tylko w wypalonych obrazach, lecz także w czasie rzeczywistym!
@Autodesk
Oprogramowanie MotionBuilder w wersji 2016 dostarcza nowe rozszerzenia, udoskonalenia, które pomagają użytkownikom i poprawiają jakość codziennej pracy artystów, twórców, reżyserów i operatorów filmowych. Oparte są one o sugestie naszych klientów więc powinny być jak najbardziej pożądane. Pomagają: sprawniej tworzyć efekty i udoskonalenia przetwarzania ruchu (motion-capture), przy dodatkowych parametrach animacji, przy produkcji gier, przy wstępnej wizualizacji wirtualnej kinematografii oraz produkcji filmowej.
Najważniejsze zalety:
Narzędznia historii – ulepszenia
MotionBuilder 2016 oferuje wiele istotnych udoskonaleń narzędzi Story, które pomagają poprawić efektywność przepływu pracy, szczególnie w przypadku wielu klipów. Nowa opcja Clip Alignment zapewnia użytkownikom dogodne możliwości do wyrównania wielu wycinków razem. Nowa funkcjonalność Make All Clips Read-Only oszczędza pamięć poprzez umożliwienie zamiany wszystkich zapisywalnych historii klipów (dostępnych na Story) w trybie tylko do odczytu. Dodatkowo, nowa opcja Expanding Clips pozwala poszerzyć (rozwinąć) wybrane klipy do swoich poprzednich i / lub kolejnych wycinków. Natomiast w połączeniu z Make All Clips Read-Only, opcja ta zapewnia możliwość łatwego tworzenia pętli animacji bez opuszczania Story UI.
FCurve – ulepszenia
MotionBuilder 2016 zapewnia dostęp do przydatnych funkcji, takich jak Frame Start / End i Frame Zoom Bar w ramach FCurve, która jest przydatna do szybkiego przeglądania klatek animacji w oknie FCurve. Ponadto, zdolność przeglądania i edycji kluczy w edytorze FCurve z wartościami transformacji do 1.000.000 może teraz obsługiwać skalę kompleksowego i nowoczesnego środowiska produkcyjnego
FBX 2GB – limit rozmiaru pliku
MotionBuilder 2016 eliminuje ograniczenie rozmiaru pliku FBX 2GB, zapewniając maksymalną elastyczność oraz umożliwiając jednocześnie tworzenie w większej skali scen i osadzonych plików multimedialnych.
Substance Painter to program do malowania w 3D, pozwalający Ci oteksturować Twoje modele.
Technologia PBR (Physical Based Rendering) pozwoli Ci przewidzieć rezultaty w jakimkolwiek silniku graficznym lub renderującym, do którego wyeksportujesz stworzone tekstury.
Praca na warstwach oraz osobna edycja każdej z bitmap daje wręcz nieograniczone możliwości edycji na każdym etapie projektowania.
Live link w Substance PainterTwórz assety w Substance Painter i na bieżąco podglądaj efekty bezpośrednio w silnikach Unity lub Unreal Engine 4. |
|
Unity 5: | ![]() |
Substance Painter: | ![]() |
Unreal Engine 4: | ![]() |
Bezdestruktywny workflow w Substance Painter!
|
|
Popuść łańcucha swojej wyobraźni! Substance Painter został tak zaprojektowany, by nie generować błędów i daje możliwość powrotu do każdej zmiany. | ![]() |
Inteligentne materiały- jakiekolwiek bruzdy, krople, kurz i wiele innych, pojawiają się w miejscach w których powinny się znajdować…tak same z siebie! | ![]() |
Inteligentne maski- załącz preset maski na jakikolwiek typ obiektu, a dopasują się one automatycznie. | ![]() |
Zintegrowane wypalanie tekstur 8K- Wypalaj najwyższy możliwy standard tekstur bezpośrednio w Substance Painter! | ![]() |
Wersje edukacyjne i studenckie są znacznie tańsze od komercyjnych, ale należy pamiętać o bardzo istotnych obostrzeniach w ich zastosowaniu.
W skład pakietu Autodesk Entertainment Creation Suite Ultimate wchodzą:
Wersja ta jest przeznaczona wyłącznie dla szkół średnich i wyższych będących na liście Ministerstwa Edukacji Narodowej RP.
Autodesk Entertainment Creation Suite Ultimate może służyć wyłącznie nieodpłatnej nauce uczniów lub Studentów i niekomercyjnej pracy naukowej. Szkoła średnia lub uczelnia nie może wykorzystywać wersji edukacyjnej do projektów i badań za które otrzyma wynagrodzenie.
Wersja studencka pakietu Autodesk Entertainment Creation Suite Ultimate Student może służyć wyłącznie do niekomercyjnej, samodzielnej nauki programu dla Studenta / ucznia szkoły wyższej / średniej posiadającego od co najmniej 6 miesięcy ważną legitymację. Wersji studenckiej nie można wykorzystywać do prowadzenia jakichkolwiek płatnych korepetycji lub pracy nad projektami komercyjnymi. Istnieje możliwość upgrade wersji studenckiej do pełnoprawnej komercyjnej po atrakcyjnej cenie.
Korzystanie z wersji edukacyjnych bez uprawnień lub/i w celach komercyjnych jest traktowane tak samo jak akt piractwa komputerowego i ścigane ze wszystkimi konsekwencjami. Firmy szkoleniowe, chcąc nauczać programu MotionBuilder, muszą kupić na każde stanowisko pełną komercyjną wersję programu.
Rozwiązanie dla grafików 3d zajmujących się modelowaniem, teksturowaniem oraz wirtualnym rzeźbieniem w Mudbox’e.
Stacja dedykowana nieco bardziej wszechstronnym użytkownikom 3ds Max. Ten komputer jeszcze wydajniej poradzi sobie z zadaniami stacji z220, ponadto możemy z nim efektywnie pracować nad foto realistycznymi wizualizacjami, animacją postaci oraz renderingiem.
Ta stacja obsługuje do 2 procesorów. Dzięki temu możemy w niej mieć nawet 24 wątki liczące! Fantastyczne rozwiązanie dla grafików zajmujących się wizualizacjami w wysokiej rozdzielczości oraz foto realistycznej animacji. Stacja ta również może służyć jako silna jednostka obliczeniowa, tak zwany Render BOX, do którego graficy pracujący w naszym studiu na słabszych maszynach mogą wysyłać zadania renderingu bardziej skomplikowanych scen. Stacja graficzna spełniająca wszystkie zadania z nawiązką. Jest to bardzo opłacalny zakup, ponieważ drugi procesor możemy dokupić w przyszłości jeżeli mamy ograniczony budżet. Gorąco polecamy zakup tej stacji!
Całkowicie bezkompromisowe rozwiązanie. Najmocniejsza, najbardziej podatna na rozbudowę stacja graficzna w ofercie HP. Potrafi obsłużyć ogromne ilości pamięci ram, do 512 gigabajtów, 2 najmocniejsze procesory XEON.
Stacja ta bardzo często jest wybierana przez instytucje finansowe dla pewności, że przetwarzane dane są bezbłędne. Dzięki fantastycznemu projektowi wnętrza, mimo dużych rozmiarów i wielu systemów chłodzących, stacja ta jest wyjątkowo cicha. Jest to rozwiązanie dla prawdziwych profesjonalistów.
Każdy podzespół bazowy stacji graficznych HP został starannie dobrany przez profesjonalistów. Wszystkie elementy są certyfikowane. Daje nam to pewność prawidłowego działania całego systemu, bez niespodzianek.
Dlaczego warto z nami współpracować?
Jesteśmy na rynku od 2002 roku i w tym czasie współpracowaliśmy z kilkoma tysiącami klientów. Jako Autodesk Gold Partner jesteśmy w stanie zaoferować Państwu atrakcyjną i konkurencyjną ofertę.
Nasi doświadczeni specjaliści techniczni i handlowi doradzą, zapewnią pomoc wdrożeniową oraz wsparcie. Nasza szeroka oferta wspiera Twój biznes, a precyzyjne dobrane rozwiązania pomogą usprawnić jego działanie. Jeśli potrzebujesz konsultacji, szkolenia lub usług wdrożeniowych – możesz na nas liczyć.
Wybierając PCC Polska zyskujesz nie tylko renomowanego dostawcę oprogramowania, ale doświadczonego i rzetelnego partnera do współpracy na długie lata. Znamy się na rzeczy!
Poniżej prezentujemy nowości w wersji 2013.
Możliwość podglądu płynnej animacji w czasie rzeczywistym wielu obiektów i postaci na raz |
Wyświetlanie zaawansowanych shaderów sprzętowych płynnie w czasie rzeczywistym |
Odtwarzanie animacji zgodne z czasem rzeczywistym, bez opóźnień i spowolnień |
Wykorzystywanie mocy obliczeniowych kart w standardzie GPU do obliczeń deformacji szkielety jeszcze szybciej niż wcześniej |
Nowy system do określenia położenia ścian i podłóg oraz innych obiektów pozwalający na animowanie stóp i innych kończyn bez przenikania w inne obiekty |
Podgląd animacji w prawdziwym widoku stereo 3D |
Jeszcze łatwiejsze przenoszenie wyników pracy pomiędzy May’ą i 3ds Max’em |
Symulacja fizyki przy użyciu Nvidia PhysX |
Tworzenie zaawansowanych animatików przy użyciu renderingu OpenGL |
Wsparcie dla systemu operacyjnego Linux ® |
Systemowe: | |
System operacyjny: |
|
Sprzętowe: | |
Procesor: | 64-bit Intel® / AMD® wielordzeniowa jednostka |
Pamięć RAM: |
|
Karta graficzna: |
|
Inne: |
|
Od lipca 2016 firma Autodesk połączyła wszystkie pakiety dla branży mediowej wprowadzając Media Enterntainment Collection.
Skontaktuj się z nami. Nasi konsultanci przygotują optymalną ofertę, dopasowaną do Twoich potrzeb.