Maxwell Render jest samodzielnym silnikiem renderującym do tworzenia perfekcyjnych obrazów, filmów i animacji modeli 3D. Jest to kompletne rozwiązanie dla każdego kto wymaga znakomitych wyników w krótkim czasie. Maxwell Render oferuje maksymalną jakość, szybkość i kompatybilność z programami do architektury, projektowania i efektów wizualnych.
W odróżnieniu od innych modułów, Maxwell nie korzysta wyłącznie z przestrzeni RGB do opisywania parametrów światła. Nowe dziecko Next Limit rozpatruje światło jako falę elektro-magnetyczną, zdefiniowaną przez pełne spektrum od podczerwieni do ultrafioletu.
Maxwell Render nie używa żadnych sztuczek i przybliżeń w obliczeniach, symuluje prawdziwe światło. Od silnika renderowania do modelu aparatu, wszystko w Maxwell Render jest spójne ze światem rzeczywistym. To rozwiązanie pozwala tworzyć fotorealistyczne obrazy w krótszym czasie.
Niezrównany realizm |
Wsparcie ray-tracing.Symulacja światła i materiałów dokładnie tak, jak zachowuje się w prawdziwym świecie. Żadnych sztuczek, dokładna fizyka! |
Interaktywność |
Interaktywny silnik Maxwell natychmiastowo pokazuje zmiany w oświetleniu, materiałach czy wszelkich ustawień. |
Setki materiałów |
Ogromna biblioteka materiałów dostępna tutaj: http://www.maxwellrender.com/materials/ |
Denoiser |
Czyli wyższa jakość przy niższym poziomie samplingu. Wielka oszczędność czasu. |
Multilight |
Intensywność światła można zmieniać podczas renderowania i po jego zakończeniu, zapis tylu obrazów, ile potrzeba – wszystko z jednego renderowania. |
Realistyczna kamera |
Ustaw właściwości optyczne, takie jak przysłona, ogniskowa, czas otwarcia migawki, ISO, rozmiar filmu itp. Uzyskaj efekty DOF, bokeh, rozproszenia i ekspozycji, aby zwiększyć realizm. |
Dokładny 3D Motion Blur |
Dokładne rozmycie ruchu w 3D może obsłużyć nieograniczoną liczbę sub-steps i może być ustawione zarówno dla aparatu nieruchomego, aby naśladowało efekty długiej ekspozycji, takie jak smugi światła, lub kamery filmowej, aby pokazać efekt rozmycia ruchu szybko poruszających się obiektów. |
Fizyczne niebo |
Szeroki zakres rzeczywistych, fizycznie poprawnych zmiennych do kontrolowania wyglądu nieba i oświetlenia, w tym położenie Ziemi, czasu, położenia słońca. |
Volumetrics |
Twórz efekty mgły atmosferycznej lub gęstej mgły, kompatybilne z particles files w kilku formatach, w tym RealFlow .bin, OpenVDB i density fields / voxels bezpośrednio z Maya i Houdini. |
Hair |
Realistyczne renderowanie włosów, zgodne z Maya Shave and a Haircut, Maya Hair, 3ds Max hair, Cinema 4D hair i Ornatrix. Można zastosować dowolny materiał Maxwell. |
Grass and fur |
Utwórz realistyczną trawę lub futro na wybranym fragmencie geometrii. Zaprojektowany, aby zapewnić maksymalną kontrolę i nienaganny detal. |
Maxwell Render jest doskonale przystosowany do wizualizacji 3D w projektowaniu i architekturze, a także w tworzeniu filmów, animacji i efektów specjalnych.
Custom Sun RadiusSłońce w fizycznym systemie nieba Maxwella jest w pełni konfigurowalny. Możliwość zarządzania rozmiarem i kolorem pozwala na kontrolę miękkości cienia (przez promień słońca). |
|
Tekstury proceduralneMaxwell Render V3 zawiera kolekcję tekstur proceduralnych, które mogą być używane oddzielnie lub w połączeniu z innymi teksturami, aby wygenerować szereg różnych efektów. Ponieważ tekstury są fraktalami, możliwe jest ich dostosowywanie oraz przenoszenie pomiędzy różnymi platformami. |
|
Szybki podglądWprowadzono podgląd dokonywanych zmian oświetlenia w głównym oknie renderowania. Dzięki wspieranej przez GPU metodzie wyświetlania światła, nawet takie efekty jak rozproszenie czy dyspersja aktualizują się niemal natychmiastowo. |
Zobacz film |
Ulepszony Maxwell FireW wersji V3 usprawniono silnik podglądu Maxwell Fire. Teraz ponownie wokselizowane są tylko obiekty, które zostały zmodyfikowane zaoszczędzając sporą ilość czasu przy ustawianiu scen. |
Zobacz film |
Render BooleansObiekty takie jak sześcian, kula lub plane mogą być teraz używane jako obiekty „cięcia”, które działają w podobny sposób jak funkcja Z-clip kamery. Użytkownik teraz nie jesteś już ograniczony bliskim i dalekim planem kamery. |
Zobacz film |
Funkcja Custom AlphasDługo oczekiwana funkcja. Teraz możesz tworzyć nieograniczoną ilość „warstw” alfa i dodawać do nich obiekty, co pozwala na odseparowanie wybranych obiektów od reszty. |
Zobacz film |
Obiektywy kameryDo kamery programu Maxwell zostało dodanych 5 nowych trybów: Spherical – stosowana do tworzenia środowisk HDR oraz wirtualnych spacerów, Fish Eye, Pinhole – tworzy efekt braku głębi ostrości, Cylindrical i Orthographic. |
Zobacz film |
Asystent materiałówAsystent materiałów programu Maxwell Render to nowy, prosty edytor materiałów, który zdefiniuje dla Ciebie bazową charakterystykę materiału. Upraszcza w ten sposób znacznie proces tworzenia materiału i pozwala oszczędzić czas. Wybierz kategorię (np. glass, metal, translucent, opaque), a asystent materiałów pomoże Ci stworzyć idealnie zoptymalizowane materiały do Twojej sceny w przeciągu chwili! |
Zobacz film |
Pixar Open SubDiv
|
Zobacz film |
Image projectorsEmitery światła teraz obsługują jako źródło bitmapy (nawet proceduralne), tak jak to się odbywa |
Zobacz film |
Maxwell SeaMaxwell tworzy realistyczne powierzchnie oceanu i fal na podstawie danych z RealFlow. Różne parametry, takie jak głębokość wody czy wymiary powierzchni pozwalają stworzyć realistyczne powierzchnię wody w basenie czy na otwartym oceanie. Siatki generowana jest tylko na czas renderowania, co oznacza, że prawie nie zajmuje dodatkowego miejsca w pliku MXS. |
Zobacz film |
Maxwell ScatterNowy modyfikator Maxwell Scatter generuje przedmioty na powierzchni innego obiektu, z możliwością regulowania parametrów – częstotliwość, poziom losowości, rotacja, mapa gęstości itd. Świetnie się nadaje do tworzenia połaci trawnika, dywanów czy obszarów lasu. |
|
Ulepszony MotionblurMaxwell V3 oferuje ogromny wzrost szybkości podczas renderingu z opcją motion blur w scenach z wieloma obiektami, zwłaszcza tam, gdzie są wykorzystywane włosy i cząstki. |
|
AlembikMożliwość zapisu plików w formacie Alembik pozwala na bardzo efektywne przechowywanie geometrii i innych danych sceny. |
Zobacz film |
Materiały dwustronneOddzielny materiał dwustronny pozwala łatwiej stworzyć obiekty takie jak etykiety na butelki, przezroczysty papier, źdźbła trawy lub liście na drzewach. |
|
Deep Compositing Maxwell Render 3 pozwala renderować obraz w formacie 'deep image’, który przechowuje informacje o kolorze pikseli w głębi, co znacznie ułatwia pracę podczas compositingu. |
Zobacz film |
Pełną listę funkcjonalności zawartych w silniku renderującym Maxwell Render możesz poznać pobierając poniższy PDF
Maxwell Render Suite V3 – licencja jednostanowiskowa bez nodów |
|
|
Maxwell Render Suite V3 – licencja pływająca+10 nodów renderujących |
|
|
Ograniczenia Demo:
Jeśli chciałbyś przetestować Maxwell Render Network ( wersja pływająca) poproś o specjalną wersję demo.
Dlaczego warto z nami współpracować?
Jesteśmy na rynku od 2002 roku i w tym czasie współpracowaliśmy z kilkoma tysiącami klientów. Jako Autodesk Gold Partner jesteśmy w stanie zaoferować Państwu atrakcyjną i konkurencyjną ofertę.
Nasi doświadczeni specjaliści techniczni i handlowi doradzą, zapewnią pomoc wdrożeniową oraz wsparcie. Nasza szeroka oferta wspiera Twój biznes, a precyzyjne dobrane rozwiązania pomogą usprawnić jego działanie. Jeśli potrzebujesz konsultacji, szkolenia lub usług wdrożeniowych – możesz na nas liczyć.
Wybierając PCC Polska zyskujesz nie tylko renomowanego dostawcę oprogramowania, ale doświadczonego i rzetelnego partnera do współpracy na długie lata. Znamy się na rzeczy!
Największa w historii Maxwell Render aktualizacja w wersji 4 wdraża silnik renderujący za pomocą GPU! Nowy silnik do prawidłowego i stu procentowego działania wymaga karty graficznej, która posiada technologię CUDA® , na co pozwalają jedynie akceleratory producenta NVIDIA®.
Cały proces technologiczny przebiega identycznie ajk render CPU, co znaczy, że wyrenderowane obrazy będą jakościowo identyczne i na poziomie Maxwell’a.
Zapisuj różne warianty oświetleniowe, wszystkie podczas JEDNEGO renderowania. Bez poowrotów do sceny i ponownego oczekiwania na wyrenderowanie kolejnego wariantu. Poznajcie Multilight!
Co zyskujesz:
Pobierz Maxwell Multilight >>>
Odnowiona galeria materiałów została zoptymalizowana, oraz posiada bibliotekę rygorystycznie wybranych materiałów. Możesz wyszukiwać interesujące Cię materiały używając standardowego filtra, wyszukującego wg. Słowa klucz (np: drewno, plastik, metal) ale również pozwala na sortowanie materiałów według ich wpływu na wydajność.
Opcja ta pozwala na pracę w interfejsie Rhino poprzez pasek narzędzi Maxwell, dodatkowo do całości dołączone jest Maxwell Studio- wyrafinowane, samodzielne narzędzie do edycji scen. Zapewnia to dodatkowe możliwości odniesione do naszej biblioteki (Assetów), na co pozwala nam tzw. Life-link (bezpośrednie połączenie między naszą biblioteką assetów, stworzonych w Rhino ze wsparciem Maxwell Studio.
Całe oprogramowanie jest połączone w jednym kreatorze instalacyjnym i zawiera wszystkie narzędzia Maxwell’a. By je przejrzeć kliknij tutaj (w j. Ang) lub skontaktuj się z PCC Polska.
Maxwell render 5 – najlepszy silnik do oświetlenia dla projektantów, architektów i artystów z dowolnej branży. Ulepszona jakość realizmu renderingu i sprawia, że silnik Maxwell Render jest szybszy i łatwiejszy w użyciu, z płynym przejściem między CPU a GPU. W Maxwell 5 zmieniono sposób działania Denoisera wewnątrz Maxwella. Teraz Maxwell nie musi uruchamiać dwóch przebiegów, informacje z Denoiser’a są przechowywane w pliku mxi, wymagania dotyczące pamięci są zredukowane do minimum, a nowe opcje dostrajania są dostępne. Jest to bardziej solidny, wygodny i łatwy Denoiser.
Nowa aktualizacja do programu Maxwell Render oznaczona numerem 5, wprowadza parę nowości. Zapoznaj się z nimi poniżej:
Światła można teraz grupować i kontrolować jako pojedyncze emitery w Multilight emixer. Zmniejsza to wielkość plików MXI i zarówno zasobożerność scen posiadających wiele źródeł swiatła.
FIRE (Fast Interactive Render) jest teraz szybszy i bardziej zoptymalizowany. Możemy szybko zobaczyć podgląd i wszystkie zmiany w scenie.
Maxwell Render integruje teraz format plików Substance (.sbsar), umożliwiając łatwe ładowanie i dostosowywanie parametrów dowolnych materiałów Substance bezpośrednio w Maxwell Render. Materiały Substance można pobierać z biblioteki Substance Source (https://source.substance3d.com/), edytować w programie Substance Alchemist (aby tworzyć wariacje i zarządzać kolekcjami materiałów) lub tworzyć od podstaw w programie Substance Designer.
Bezproblemowa konwersja projektów pochodzących z V-Ray.
Interfejs przystosowany do pracy w wysokich rozdzielczościach takich jak 4K a nawet wyżej.
Napisany od nowa silnik odpowiedzialny za renderowanie za pomocą dwóch i więcej kart graficznych. Szybkością znacznie przewyższa czas jaki potrzebuje CPU. Lecz renderowanie na GPU niestety nie nadaje się do wszystkich projektów. Więcej informacji tutaj.