Menu

Maxwell Render

Autodesk dla branży 3D

Maxwell Render – Pełne możliwości


Wśród wielu silników renderujących jednym z najbardziej interesujących w ostatnim czasie jest Maxwell Render. Praca w nowym środowisku to niewątpliwe wyzwanie dla artysty, jednak wszyscy Ci, którzy używali aparatu fotograficznego, z pewnością zaadaptują się do nowego sposobu pracy.


Co to jest Maxwell Render?

Maxwell Render jest samodzielnym silnikiem renderującym do tworzenia perfekcyjnych obrazów, filmów i animacji modeli 3D. Jest to kompletne rozwiązanie dla każdego kto wymaga znakomitych wyników w krótkim czasie. Maxwell Render oferuje maksymalną jakość, szybkość i kompatybilność z programami do architektury, projektowania i efektów wizualnych.


Maxwell Render bazuje na prawdziwym modelu fizycznym

W odróżnieniu od innych modułów, Maxwell nie korzysta wyłącznie z przestrzeni RGB do opisywania parametrów światła. Nowe dziecko Next Limit rozpatruje światło jako falę elektro-magnetyczną, zdefiniowaną przez pełne spektrum od podczerwieni do ultrafioletu.



Oszczędność Twojego czasu

Maxwell Render nie używa żadnych sztuczek i przybliżeń w obliczeniach, symuluje prawdziwe światło. Od silnika renderowania do modelu aparatu, wszystko w Maxwell Render jest spójne ze światem rzeczywistym. To rozwiązanie pozwala tworzyć fotorealistyczne obrazy w krótszym czasie.

maxwell_banner


Ogólna charakterystyka Maxwell’a:

Niezrównany realizm

Wsparcie ray-tracing.Symulacja światła i materiałów dokładnie tak, jak zachowuje się w prawdziwym świecie. Żadnych sztuczek, dokładna fizyka!

Interaktywność

Interaktywny silnik Maxwell natychmiastowo pokazuje zmiany w oświetleniu, materiałach czy wszelkich  ustawień.

Setki materiałów

Ogromna biblioteka materiałów dostępna tutaj: http://www.maxwellrender.com/materials/

Denoiser

Czyli wyższa jakość przy niższym poziomie samplingu. Wielka oszczędność czasu.

Multilight

Intensywność światła można zmieniać podczas renderowania i po jego zakończeniu, zapis tylu obrazów, ile potrzeba – wszystko z jednego renderowania.

Realistyczna kamera

Ustaw właściwości optyczne, takie jak przysłona, ogniskowa, czas otwarcia migawki, ISO, rozmiar filmu itp. Uzyskaj efekty DOF, bokeh, rozproszenia i ekspozycji, aby zwiększyć realizm.

Dokładny 3D Motion Blur

Dokładne rozmycie ruchu w 3D może obsłużyć nieograniczoną liczbę sub-steps i może być ustawione zarówno dla aparatu nieruchomego, aby naśladowało efekty długiej ekspozycji, takie jak smugi światła, lub kamery filmowej, aby pokazać efekt rozmycia ruchu szybko poruszających się obiektów.

Fizyczne niebo

Szeroki zakres rzeczywistych, fizycznie poprawnych zmiennych do kontrolowania wyglądu nieba i oświetlenia, w tym położenie Ziemi, czasu, położenia słońca.

Volumetrics

Twórz efekty mgły atmosferycznej lub gęstej mgły, kompatybilne z particles files w kilku formatach, w tym RealFlow .bin, OpenVDB i density fields / voxels bezpośrednio z Maya i Houdini.

Hair

Realistyczne renderowanie włosów, zgodne z Maya Shave and a Haircut, Maya Hair, 3ds Max hair, Cinema 4D hair i Ornatrix. Można zastosować dowolny materiał Maxwell.

Grass and fur

Utwórz realistyczną trawę lub futro na wybranym fragmencie geometrii. Zaprojektowany, aby zapewnić maksymalną kontrolę i nienaganny detal.


Dla kogo jest Maxwell Render?

Maxwell Render jest doskonale przystosowany do wizualizacji 3D w projektowaniu i architekturze, a także w tworzeniu filmów, animacji i efektów specjalnych.


     Przejdź do sklepu     
Zapisz się na newsletter
  Skontaktuj się z nami  

Nowości w wersji V3



wizual

Poniżej przedstawiamy ulepszenia występujące w Maxwell Render V3:

Custom Sun Radius

Słońce w fizycznym systemie nieba Maxwella jest w pełni konfigurowalny. Możliwość zarządzania  rozmiarem i kolorem pozwala na kontrolę miękkości cienia (przez promień słońca).

 sun_maxwell

Tekstury proceduralne

Maxwell Render V3 zawiera kolekcję tekstur proceduralnych, które mogą być używane oddzielnie lub w połączeniu z innymi teksturami, aby wygenerować szereg różnych efektów. Ponieważ tekstury są fraktalami, możliwe jest ich dostosowywanie oraz przenoszenie pomiędzy różnymi platformami.

 tekstures

Szybki podgląd

Wprowadzono podgląd dokonywanych zmian oświetlenia w głównym oknie renderowania. Dzięki wspieranej przez GPU metodzie wyświetlania światła, nawet takie efekty jak rozproszenie czy dyspersja aktualizują się niemal natychmiastowo.

Zobacz film

Ulepszony Maxwell Fire

W wersji V3 usprawniono silnik podglądu Maxwell Fire. Teraz ponownie wokselizowane są tylko obiekty, które zostały zmodyfikowane zaoszczędzając sporą ilość czasu przy ustawianiu scen.

Zobacz film

Render Booleans

Obiekty takie jak sześcian, kula lub plane mogą być teraz używane jako obiekty „cięcia”, które działają w podobny sposób jak funkcja Z-clip kamery. Użytkownik teraz nie jesteś już ograniczony bliskim i dalekim planem kamery.

Zobacz film

Funkcja Custom Alphas

Długo oczekiwana funkcja. Teraz możesz tworzyć nieograniczoną ilość „warstw” alfa i dodawać do nich obiekty, co pozwala na odseparowanie wybranych obiektów od reszty.

Zobacz film

Obiektywy kamery

Do kamery programu Maxwell zostało dodanych 5 nowych trybów: Spherical – stosowana do tworzenia środowisk HDR oraz wirtualnych spacerów, Fish Eye, Pinhole – tworzy efekt braku głębi ostrości, Cylindrical i Orthographic.

Zobacz film

Asystent materiałów

Asystent materiałów programu Maxwell Render to nowy, prosty edytor materiałów, który zdefiniuje dla Ciebie bazową charakterystykę materiału. Upraszcza w ten sposób znacznie proces tworzenia materiału i pozwala oszczędzić czas. Wybierz kategorię (np. glass, metal, translucent, opaque), a asystent materiałów pomoże Ci stworzyć idealnie zoptymalizowane materiały do Twojej sceny w przeciągu chwili!

Zobacz film

Pixar Open SubDiv

Nowością jest obsługa standardu OpenSubdiv opracowanego przez firmę Pixar. Pozwala on na konwertowanie obiektów low-poly na wygładzone obiekty w wyższej jakości tylko na czas renderingu. Pliki sceny zajmują znacznie mniej miejsca i może być przeniesiony znacznie szybciej po sieci.

Zobacz film

Image projectors

Emitery światła teraz obsługują jako źródło bitmapy (nawet proceduralne), tak jak to się odbywa
w projektorze, który rzuca obraz na ekran.

Zobacz film

Maxwell Sea

Maxwell tworzy realistyczne powierzchnie oceanu i fal na podstawie danych z RealFlow. Różne parametry, takie jak głębokość wody czy wymiary powierzchni pozwalają stworzyć realistyczne powierzchnię wody w basenie czy na otwartym oceanie. Siatki generowana jest tylko na czas renderowania, co oznacza, że prawie nie zajmuje dodatkowego miejsca w pliku MXS.

Zobacz film

Maxwell Scatter

Nowy modyfikator Maxwell Scatter generuje przedmioty na powierzchni innego obiektu, z możliwością regulowania parametrów – częstotliwość, poziom losowości, rotacja, mapa gęstości itd. Świetnie się nadaje do tworzenia połaci trawnika, dywanów czy obszarów lasu.

 przenikanie

Ulepszony Motionblur

Maxwell V3 oferuje ogromny wzrost szybkości podczas renderingu z opcją motion blur w scenach z wieloma obiektami, zwłaszcza tam, gdzie są wykorzystywane włosy i cząstki.

 futroiwlosy

Alembik

Możliwość zapisu plików w formacie Alembik pozwala na bardzo efektywne przechowywanie geometrii i innych danych sceny.

Zobacz film

Materiały dwustronne

Oddzielny materiał dwustronny pozwala łatwiej stworzyć obiekty takie jak etykiety na butelki, przezroczysty papier, źdźbła trawy lub liście na drzewach.

 trawa_maxwel
Deep Compositing
Maxwell Render 3 pozwala renderować obraz w formacie 'deep image’, który przechowuje informacje o kolorze pikseli w głębi, co znacznie ułatwia pracę podczas compositingu.
Zobacz film

 

Pełną listę funkcjonalności zawartych w silniku renderującym Maxwell Render możesz poznać pobierając poniższy PDF

  Pobierz PDF >>

Co zawiera Maxwell Render Suite


maxwell_renderer

Wybierz wersję dla siebie:

Maxwell Render Suite V3 – licencja jednostanowiskowa bez nodów 

Maxwell render
  • Licencja idealna dla freelancerów pracujących samodzielnie
  • Możliwość instalacji na komputerze stacjonarnym i laptopie
  • Zablokowana opcja nodów renderujących
  • Dostępne pluginy dla platform 3D/CAD
  • Darmowe aktualizacje w ramach tej samej wersji głównej

 

Przejdź do sklepu   Skontaktuj się z nami


Maxwell Render Suite V3 – licencja pływająca+10 nodów renderujących

Maxwell render
  • Licencja idealna dla użytkowników w pracowniach i biurach
  • Możliwość elastycznego współdzielenia licencji w sieci
  • Licencja sieciowa (tzw. pływająca lub floating)
  • Zawiera narzędzia sieciowe do konfiguracji i sterowania renderingiem
  • Zawiera 10 nodów renderujących w zestawie
  • Dostępne pluginy dla platform 3D/CAD
  • Darmowe aktualizacje w ramach tej samej wersji głównej

 

Przejdź do sklepu   Skontaktuj się z nami


anime_maxwel


Pluginy wspierane przez Next Limit

maxwell_Revit_plugin


Obecnie dostępne są Pluginy m.in. dla programów:

  • Autodesk 3ds Max
  • Autodesk Maya
  • Autodesk Revit
  • Photoshop
  • After Effects
  • LightWave
  • Cinema 4D
  • Rhinoceros
  • Solidworks
  • Form Z
  • Modo
  • Sketchup
  • NUKE
  • ArchiCAD
  • bonzai3d
  • Houdini
  • MicroStation
3ds-max-2017-badge-128px
maya-2017-badge-128px
revit-badge-128px-hd
Adobe_Photoshop_CC_icon


     Przejdź do sklepu     
Zapisz się na newsletter
  Skontaktuj się z nami  

Maxwell Render – wersja demo


regal_maxwel


Zainteresowanych wersją Demo Maxwell Render zapraszamy do kontaktu.

Ograniczenia Demo:

  •  30-dniowa wersja trial
  •  Znak wodny w punkcie centralnym obrazu
  •  Zablokowane nody renderujące – brak możliwości renderingu sieciowego
  •  Rozdzielczość ograniczona do 1280 x 1024 pikseli
  •  Maksymalna rozdzielczość dla Maxwell Fire of 720 x 720 pikseli
  •  Możliwość edycji do 5 świateł przy użyciu Multilight ™
  •  Link do pobrania demo wygasa 4 godziny po otrzymaniu go przez e-mail.


Jeśli chciałbyś przetestować Maxwell Render Network ( wersja pływająca) poproś o specjalną wersję demo.

Pobierz wersję demo

Ile kosztuje Maxwell Render?

Cena Maxwell Render zależy od jego wersji, ilości zamówionych sztuk oraz aktualnych rabatów i promocji. Zachęcamy do negocjacji ceny programu oraz kontaktu z handlowcem.


Maxwell Render 5 Node-Locked - 1 licencja
Cena:
495,00 € netto
Maxwell Render 5 Floating - 1 licencja
Cena:
695,00 € netto

 

Dlaczego warto z nami współpracować?

Jesteśmy na rynku od 2002 roku i w tym czasie współpracowaliśmy z kilkoma tysiącami klientów. Jako Autodesk Gold Partner jesteśmy w stanie zaoferować Państwu atrakcyjną i konkurencyjną ofertę.

Nasi doświadczeni specjaliści techniczni i handlowi doradzą, zapewnią pomoc wdrożeniową oraz wsparcie. Nasza szeroka oferta wspiera Twój biznes, a precyzyjne dobrane rozwiązania pomogą usprawnić jego działanie. Jeśli potrzebujesz konsultacji, szkolenia lub usług wdrożeniowych – możesz na nas liczyć.

Wybierając PCC Polska zyskujesz nie tylko renomowanego dostawcę oprogramowania, ale doświadczonego i rzetelnego partnera do współpracy na długie lata. Znamy się na rzeczy!

Nowości wersji V4

banner-maxwell-4


GPU

Największa w historii Maxwell Render aktualizacja w wersji 4 wdraża silnik renderujący za pomocą GPU! Nowy silnik do prawidłowego i stu procentowego działania wymaga karty graficznej, która posiada technologię CUDA® , na co pozwalają jedynie akceleratory producenta NVIDIA®.

Cały proces technologiczny przebiega identycznie ajk render CPU, co znaczy, że wyrenderowane obrazy będą jakościowo identyczne i na poziomie Maxwell’a.

©Next Limit

 


Funkcja MAXWELL MULTILIGHT™ STANDALONE

Nigdy więcej prze-renderowywania!

Zapisuj różne warianty oświetleniowe, wszystkie podczas JEDNEGO renderowania. Bez poowrotów do sceny i ponownego oczekiwania na wyrenderowanie kolejnego wariantu. Poznajcie Multilight!

Co zyskujesz:

  • Nieograniczone warianty oświetleniowe w czasie rzeczywistym
  • Pracuj lepiej i szybciej dzięki możliwości edycji oświetlenia zarówno przed jak i po renderowaniu
  • Tworzenie biblioteki oświetleniowej dla swoich klientów
  • Automatyczna aktualizacja twojego katalogu z różnym rozstawieniem obiektów i geometrią

Pobierz Maxwell Multilight >>>


Nowa galeria materiałów

nowe materiały

©Next Limit

 

 

Odnowiona galeria materiałów została zoptymalizowana, oraz posiada bibliotekę rygorystycznie wybranych materiałów. Możesz wyszukiwać interesujące Cię materiały używając standardowego filtra, wyszukującego wg. Słowa klucz (np: drewno, plastik, metal) ale również pozwala na sortowanie materiałów według ich wpływu na wydajność.

©Next Limit

 


RHINO ze wsparciem dla MAC’a

Maxwell | Rhino Mac oferuje nową funkcjonalność dla Rhino w Macintoshach.

Opcja ta pozwala na pracę w interfejsie Rhino poprzez pasek narzędzi Maxwell, dodatkowo do całości dołączone jest Maxwell Studio- wyrafinowane, samodzielne narzędzie do edycji scen. Zapewnia to dodatkowe możliwości odniesione do naszej biblioteki (Assetów), na co pozwala nam tzw. Life-link (bezpośrednie połączenie między naszą biblioteką assetów, stworzonych w Rhino ze wsparciem Maxwell Studio.

Całe oprogramowanie jest połączone w jednym kreatorze instalacyjnym i zawiera wszystkie narzędzia Maxwell’a. By je przejrzeć kliknij tutaj (w j. Ang) lub skontaktuj się z PCC Polska.


     Przejdź do sklepu     
Zapisz się na newsletter
  Skontaktuj się z nami  

Nowości wersji Maxwell 5

Maxwell render 5 – najlepszy silnik do oświetlenia dla projektantów, architektów i artystów z dowolnej branży. Ulepszona jakość realizmu renderingu i sprawia, że silnik Maxwell Render jest szybszy i łatwiejszy w użyciu, z płynym przejściem między CPU a GPU. W Maxwell 5 zmieniono sposób działania Denoisera wewnątrz Maxwella. Teraz Maxwell nie musi uruchamiać dwóch przebiegów, informacje z Denoiser’a są przechowywane w pliku mxi, wymagania dotyczące pamięci są zredukowane do minimum, a nowe opcje dostrajania są dostępne. Jest to bardziej solidny, wygodny i łatwy Denoiser.

Nowa aktualizacja do programu Maxwell Render oznaczona numerem 5, wprowadza parę nowości. Zapoznaj się z nimi poniżej:


Grupowanie Świateł (Multilight) w Maxwell Render

Światła można teraz grupować i kontrolować jako pojedyncze emitery w Multilight emixer. Zmniejsza to wielkość plików MXI i zarówno zasobożerność scen posiadających wiele źródeł swiatła.

©Next Limit


Poprawiona stabilność i interaktywność w Maxwell Render

FIRE (Fast Interactive Render) jest teraz szybszy i bardziej zoptymalizowany. Możemy szybko zobaczyć podgląd i wszystkie zmiany w scenie.

©Next Limit


Wprowadzenie obsługi materiałów Substance

Maxwell Render integruje teraz format plików Substance (.sbsar), umożliwiając łatwe ładowanie i dostosowywanie parametrów dowolnych materiałów Substance bezpośrednio w Maxwell Render. Materiały Substance można pobierać z biblioteki Substance Source (https://source.substance3d.com/), edytować w programie Substance Alchemist (aby tworzyć wariacje i zarządzać kolekcjami materiałów) lub tworzyć od podstaw w programie Substance Designer.


Import scen z V-RAY w Maxwell Render

Bezproblemowa konwersja projektów pochodzących z V-Ray.

©Next Limit


Funkcja Procedural Textures

©Next Limit


Wsparcie dla wysokich rozdzielczości w Maxwell Render

Interfejs przystosowany do pracy w wysokich rozdzielczościach takich jak 4K a nawet wyżej.


Nowy silnik wspierający Multi-GPU w Maxwell Render

Napisany od nowa silnik odpowiedzialny za renderowanie za pomocą dwóch i więcej kart graficznych. Szybkością znacznie przewyższa czas jaki potrzebuje CPU. Lecz renderowanie na GPU niestety nie nadaje się do wszystkich projektów. Więcej informacji tutaj.

     Przejdź do sklepu     
Zapisz się na newsletter
  Skontaktuj się z nami  



stacje robocze do Sketch up, Corona, V-Ray, 3ds Max

 

Maxwell render
 

Dostawca produktów Next-Limit


Zapytanie ofertowe

Skontaktuj się z nami. Nasi konsultanci przygotują optymalną ofertę, dopasowaną do Twoich potrzeb.


    Informujemy, że przetwarzamy Twoje dane zgodnie z RODO i z naszą Polityką prywatności.
    Please prove you are human by selecting the house.



    Promocje

    Rating: 4.50/5. From 2 votes.
    Please wait...