Uwolnij się od artystycznych ograniczeń i tchnij życie w każdy pomysł dzięki potężnym, nowym narzędziom. W V-Ray6 dla Houdini
Ulepsz swój proces cieniowania skóry, aby uzyskać jeszcze bardziej naturalne i realistyczne tekstury. Uzyskaj kreatywną kontrolę nad oświetleniem. Bez wysiłku wyświetlaj naklejki na dowolnych obiektach cylindrycznych i dodawaj efekty powierzchniowe. Twórz zapierające dech w piersiach nieba, dzięki nowym opcjom chmur proceduralnych. Usprawnij współpracę między zespołami dzięki płynnej wymianie danych USD między aplikacjami, przyśpiesz renderowanie i wiele więcej.
Uzyskaj kontrolę nad emisją światła, gdy przemierza ono duże odległości. Dzięki możliwości manipulowania hotspotami, intensywnością światła, rozprzestrzenianiem się promieni, długością i innymi czynnikami, masz teraz swobodę twórczą, aby osiągnąć dowolny efekt świetlny.
Twórz zapierające dech w piersiach nieba dzięki jeszcze większej customizacji. Spersonalizuj gęstość, ciemność i wzory swoich chmur, a także dodaj wykończenia za pomocą smug, aby zwiększyć realizm i szczegółowość.
Łatwo rozmieszczaj naklejki, etykiety i różne niedoskonałości powierzchni na obiektach cylindrycznych, takich jak butelki, puszki, rakiety, zbiorniki, hydranty przeciwpożarowe i inne. Wystarczy kilka kliknięć, aby dopasować rzut naklejki do krzywizny powierzchni obiektu.
Płynnie łącz nierówności powierzchni i naklejek. Uzyskaj niezwykle realistycznie wyglądające naklejki, etykiety, wytłoczone logo i napisy lub z łatwością twórz efekty, takie jak spray lub farba na popękanej ścianie, skorodowanym metalu lub innej teksturowanej powierzchni.
Bezproblemowo przesyłaj dane USD z Autodesk Maya i 3ds Max do Houdini i odwrotnie. Assety będą wyglądać identycznie, niezależnie od używanego oprogramowania, umożliwiając płynną współpracę i transfer danych bez konieczności ręcznej konwersji.
Nasza integracja z najnowszym AI Denoiser firmy NVIDIA oferuje możliwość nawet trzykrotnego przyspieszenia procesu renderowania. Funkcja ta jest szczególnie korzystna dla wydajnego opracowywania wyglądu (look development) i generowania szybkich podglądów.
Najważniejsze zalety NVIDIA AI Denoiser upscaling w V-Ray 6 dla Houdini:
Eksploruj różne wyglądy obiektów emitujących światło w swoich scenach, nawet po zakończeniu renderowania. Z większą elastycznością niż kiedykolwiek wcześniej, możesz teraz bez wysiłku modyfikować materiały świetlne V-Ray za pomocą Light Mix i Light Select.
Zdecyduj, do których obiektów zastosować efekty obiektywu, a które rozmyć, wyostrzyć, a nawet odszumić – wszystko to bez ponownego renderowania. Nowe opcje maskowania zwiększają możliwości przetwarzania końcowego VFB i pozwalają szybciej uzyskać dokładnie taki wygląd, jakiego oczekujesz.
Zalety takiego rozwiązania:
Doświadcz zoptymalizowanego wykorzystania pamięci podczas renderowania scen z dużą ilością tekstur za pomocą GPU V-Ray. Ten nowy tryb pozwala zaoszczędzić średnio 50% pamięci GPU, umożliwiając dodanie niesamowitego poziomu szczegółowości do scen bez poświęcania jakości cieniowania.
Łatwe renderowanie wycinków i sekcji przy użyciu dowolnego obiektu siatkowego (mesh object). Wystarczy kilka kliknięć, aby animować clipper i uzyskać imponujące efekty, które zazwyczaj wymagałyby znacznego czasu i wysiłku przy użyciu operatorów logicznych (Boolean operators).
Autor: Bartosz Kondracki | PCC Polska