Wersja V-Ray 3.4 wprowadza redukcję szumów CPU i GPU. Teraz można automatycznie usunąć szumy i cięcia co skraca czas renderowania nawet o 50%.
Nowości w V-Ray 3.4 dla 3ds Max
Nowy V-Ray Denoiser
Automatyczne usuwanie szumów i cięcia co skraca czas renderowania nawet o 50%. Technologia denoising V-Ray jest nieinwazyjna. Denoising można stosować stopniowo podczas renderowania lub po renderingu, ze wsparciem dla animacji.
Współpraca V-Ray z 3ds Max 2017
V-Ray 3.4 dodaje wsparcie dla 3ds Max 2017 w tym dla nowych materiałów fizycznych i skalowania HiDPI w Frame Buffer. V-Ray RT wspiera teraz MultiTile i ColorMap
Pozostałe ulepszenia
Lepsze renderowanie GPU- Obsługa bump maps z procedural noise. Obsługa kamer ortograficznych. Wykorzystanie pamięci Tor GPU bezpośrednio w Frame Buffer V-Ray.
Perspektywa z lotu ptaka – Kontroluje kolor mgły atmosferycznej
Kamery VR – Teraz z obsługuje wyjście VR góra/ dół
Szybsze Globalna Iluminacji – Obliczenia V-Ray Light Cache są nawet o 15% szybsze
Ulepszenia V-Ray RT – Aktualizacja bez ponownego renderingu
Lepsza GTR / GGX – Zwiększona wydajność: przy wykorzystaniu materiałów GTIR / GGX nie ma „świetlików”
V-Ray aktualizacje Frame Buffer – dodano możliwość zapisywania automatycznego ukończonych obrazów tylko do historii renderu. Opcjonalna możliwość utrzymać historię VFB w folderze pokrewnym do ścieżki projektu.
Nowości w V-Ray 3.4 dla Maya
Nowy V-Ray Denoiser dla Maya
Usuwa automatycznie szumy i cięcia, pozwalając na render szybszy nawet o 50% dzięki akceleracji GPU. Technologia denoising V-Ray jest nieinwazyjna, co daje oryginalny render i wersję denoised dla jeszcze większej kontroli w poście. Denoising można stosować stopniowo podczas renderowania lub po renderingu, ze wsparciem dla animacji i silniejszym mieszaniem między ramkami .
Współpraca V-Ray z Maya 2016 Extension 2
V-Ray 3.4 obsługuje możliwość renderowania warstw i narzędzi animacji w najnowszym dostepnym obecnie programie Maya 2016 Extension 2.
Pozostałe ulepszenia
Ulepszenia renderowania GPU – Tekstury proceduralne wspierane przez V-Ray RT GPU mogą być teraz używane jako mapy wypukłości.
Perspektywa z lotu ptaka – Kontroluj kolor mgły atmosferycznej.
Szybsze Globalna Iluminacja – Obliczenia V-Ray Light Cache są nawet o 15% szybsze.
Tekstury – Nowa obsługa V-Ray MultiSubtex.
Ulepszenia V-Ray RT – Aktualizacja renderu regionów na bieżąco – bez restartu renderingu.
My, PCC Polska Spółka Jawna, i nasi partnerzy, korzystamy na naszych stronach z plików cookies (ciasteczek). Część z nich jest niezbędna dla funkcjonowania stron. Pozostałe możemy wykorzystywać do:
- analizy w jaki sposób korzystasz z naszej strony,
- personalizacji prezentowanych Ci treści,
- marketingu, reklamy i na potrzeby mediów społecznościowych.
Te pliki cookie sa niezbędne dla poprawnego funkcjonowania strony internetowej. Umożliwiają działanie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie, preferencje prywatności, logowanie, wypełnianie formularzy i zapytań o ofertę. Nie mogą być wyłączone w naszej witrynie.
Preferencje
Służą do przechowywania informacji o preferencjach, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik. Wykorzystywane są w celu interakcji z użytkownikiem, który wcześniej odwiedził witrynę.
Statystyka
Te pliki cookie pomagają nam zrozumieć, w jaki sposób różni użytkownicy zachowują się na stronie, gromadząc i raportując anonimowe informacje.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia użytkownika w witrynach internetowych, aby prezentować mu odpowiednie reklamy, interesujące i zgodnie z profilem użytkownika. Są bardziej cenne dla wydawców i reklamodawców zewnętrznych.