Menu

Update V-Ray for Maya – wersja 3.40.03 już do pobrania

Ważna informacja dla użytkowników  V-Ray dla Maya. Zobacz jakie błędy poprawiono..


V-Ray 3.40.03 for Maya
Przedstawiamy oprawione błędy:


V-Ray

  • sekwencje obrazów z indeksu poza sekwencji range rendering,
  • wywala na starych wersjach Maya na maszynach wirtualnych i starych kart graficznych,
  • niewłaściwy wynik przy wyborze ręcznym materiałów,
  • eksport tekstur z nazwami znaków wielobajtowych,
  • poprawki szkicu,  które pojawiają się w cieniu renderowania Matte elementu z pewnymi ustawieniami samplera,
  • przesłonięcie środowiska  teksturowania podglądu w rzutni 2.0.

V-Ray IPR

  • Zmiany do parametru zaokrąglone krawędzie, narożniki.


VRayProxy

  • Niewłaściwy zakres animacji w interfejsie,
  • Wykazy widoczności siatki nie działające po przeładowaniu sceny.

VRayDisplacement

  • problemy z Ptex i wektora przemieszczenia.


VRayDirt

  • Problem z zablokowanymi narzędziem  ” Use local subdivs”  kiedy jest wyłączona.


VRayTriplanar

  • Różne instancje tekstury dzielące tę samą kontrolę UI


VRayIESLight

  • Zawieszanie podczas przełączania cel

VRayRectLight

  • Wysokie użycie procesora CPU w rzutni 2.0

Partio

  • naprawiona praca z plikami PTC i ekspresji rgbPP


VRayLightSelect

  • Współpraca z oświetleniem probabilistycznym


VRayDenoiser

  • Aktywacja narzędzia denoiser nie działa po przerwaniu denoise


VRayObjectProperties

  • Problemy z obiektami o identycznych nazwach


XGEN

  • Naprawa awarii podczas renderowania archiwum

 

Aktualizację można pobrać z panelu klienta na chaosgroup.com