Ważna informacja dla użytkowników V-Ray dla Maya. Zobacz jakie błędy poprawiono..
V-Ray 3.40.03 for Maya
Przedstawiamy oprawione błędy:
V-Ray
- sekwencje obrazów z indeksu poza sekwencji range rendering,
- wywala na starych wersjach Maya na maszynach wirtualnych i starych kart graficznych,
- niewłaściwy wynik przy wyborze ręcznym materiałów,
- eksport tekstur z nazwami znaków wielobajtowych,
- poprawki szkicu, które pojawiają się w cieniu renderowania Matte elementu z pewnymi ustawieniami samplera,
- przesłonięcie środowiska teksturowania podglądu w rzutni 2.0.
V-Ray IPR
- Zmiany do parametru zaokrąglone krawędzie, narożniki.
VRayProxy
- Niewłaściwy zakres animacji w interfejsie,
- Wykazy widoczności siatki nie działające po przeładowaniu sceny.
VRayDisplacement
- problemy z Ptex i wektora przemieszczenia.
VRayDirt
- Problem z zablokowanymi narzędziem ” Use local subdivs” kiedy jest wyłączona.
VRayTriplanar
- Różne instancje tekstury dzielące tę samą kontrolę UI
VRayIESLight
- Zawieszanie podczas przełączania cel
VRayRectLight
- Wysokie użycie procesora CPU w rzutni 2.0
Partio
- naprawiona praca z plikami PTC i ekspresji rgbPP
VRayLightSelect
- Współpraca z oświetleniem probabilistycznym
VRayDenoiser
- Aktywacja narzędzia denoiser nie działa po przerwaniu denoise
VRayObjectProperties
- Problemy z obiektami o identycznych nazwach
XGEN
- Naprawa awarii podczas renderowania archiwum
Aktualizację można pobrać z panelu klienta na chaosgroup.com