Menu

Nowości w licencjonowaniu V-Ray! Sprawdź!

zmiany w licencjonowaniu silnika renderującego - V-Ray 6

Kategoria: Aktualności, Tagi: , ,

Chaos Group wprowadza więcej zmian – nowości w licencjonowaniu!


Długo wyczekiwany V-Ray 6

Powiedzenie, że cierpliwość popłaca w tym przypadku to za mało. Długo wyczekiwany V-Ray 6 dla 3ds Max wreszcie jest dostępny w oficjalnym wydaniu! Wraz z jego premierą Chaos Group wprowadza więcej zmian – niektóre mniej, inne bardziej istotne. Poniżej najważniejsze z nich oraz kilka nowinek nowego V-Raya.


Nowy sposób licencjonowania V-Ray – Solo, Premium, Enterprise

    • Wraz z oficjalną premierą V-Ray 6 dla 3ds Max, Chaos Group odświeżył ofertę swoich produktów marki V-Ray. Obecnie, gdy chcemy zaopatrzyć się w nową licencję dowolnej integracji renderera (V-Ray dla 3ds Max, V-Ray dla SketchUp, itd.) wybieramy między subskrypcjami Solo, Premium i Enterprise. Szczegółowe opisy nowych wariantów dostępne są na Chaos Group – Sklep PCC Polska.

Koniec licencji wieczystych V-Ray

    • Obecnie w ofercie nowych licencji nie znajdziemy już wersji wieczystej. Klienci mają do wyboru warianty: miesięczny, roczny oraz trzyletni.

Upgrade wieczystego V-Ray 3, Next i 5 do V-Ray 6 dla 3ds Max


V-Ray 6 dla 3ds Max wychodzi z Bety!

    • Dla użytkowników 3ds Maxa, którzy jeszcze nie zdążyli zapoznać się z najnowszymi feature’ami, poniżej krótkie streszczenie dodanych funkcjonalności:
      • Proceduralne chmury – dzięki nowemu systemowi chmur proceduralnych V-Ray Sun i Sky możesz w kilka kliknięć stworzyć odpowiednie pochmurne niebo dla swojej sceny. Z łatwością symuluj różne rodzaje chmur i warunki pogodowe, od częściowo zachmurzonych po pochmurne. Renderuj realistyczne zdjęcia lub dynamiczne timelapsy.

V-Ray - Chmury

      • Finite dome light mode – ulepsz swoje rendery środowiska HDRI dzięki nowym, bardziej elastycznym możliwościom projekcji podłoża w V-Ray Dome Light. Ustaw skalę światła kopułowego i miej pełną kontrolę nad ustawieniami mieszania z nowym trybem skończonym.

V-Ray - Dome Light

      • Szybszy czas rysowania interfejsu użytkownika (UI) – uzyskaj płynniejsze doświadczenie podczas pracy z sieciami cieniowania. Interfejs materiałów i tekstur w V-Ray ma teraz znacznie szybszy czas ładowania.

V-Ray -  Szybszy czas rysowania interfejsu
 

      • Selekcja światła Light Mix – łatwy dostęp do świateł scenicznych dzięki możliwości ich wyboru bezpośrednio z interfejsu Light Mix.

V-Ray - Light Mix
 

      • Ładowanie partii tekstur (texture batch load) – urozmaicaj swoją scenę jeszcze szybciej niż dotychczas i twórz wariacje shaderów w mgnieniu oka dzięki nowej opcji ładowania partii tekstur wewnątrz VRayMultiSubTex.

V-Ray -  Ładowanie partii tekstur

I wiele więcej!


Autor: Bartosz Kondracki| PCC Polska