Aktualizacja V-Ray dla 3ds Max 3.40.03 już dostępna



Opublikowane: 12 wrz / 2016 Kategoria: Aktualności, Tagi: , , , , , , , , ,

Darmowa aktualizacja V-Ray dla 3ds Max wersja 3.40.03 jest już dostępna. Ta aktualizacja zawiera kilka poprawek. Zapoznaj się z podstawowymi zmianami..


Zmodyfikowane funkcje V-Ray dla 3ds Max

VRayVolumeGrid

  • Dodano dane kanału informacji do cache info.
  • Tworzenie domyślnych ustawień światła do podglądu GPU.
  • Zmiana nazwy „Analytic” na „Approximate.

Poprawione błędy

V-Ray

  • 3ds Max zgłaszał błąd podczas przełączania ostrości z aktywnym przyciskiem radio.
  • Poprawiono spowolnienie renderowania  na głównej maszynie z DR od 3.40.01.
  • Włączone ponownie działanie na Windows XP.
  • Umożliwiono dodanie pustych adresów DR.

 

V-Ray RT

  • Poprawiono odwzorowanie kolorów „Affect background”.
  • Poprawiono błąd włosów Ornatrix umieszczony na górze VRayDisplacementMod.
  • Poprawka regionu trójwymiarowego z DR podczas używania narzędzia ActiveShade.

 

V-Ray RT GPU

  • Uruchomiono z powrotem VRay TriplanarTex.
  • Poprawiono niewłaściwie umieszczoną mapę nierówności z UDIM.
  • Poprawione współdziałanie VRayBlendMtl z VRayEdgesTex gdy materiał bazowy posiada wybrzuszenie.

 

VRayColor2Bump

  • Bump efekt został zniwelowany.

 

VRayProxy

  • Poprawiony podgląd siatki podczas ładowania i otwierania scen.

 

VRayVolumeGrid

  • Poprawiony został błąd podczas usuwania światła, które jest wyłączone z listy podglądu GPU.
  • Poprawiony błąd wczytywania cache podczas działania RT.
  • Krakatoa i Stoke MX zostały użyte w tej samej ramce z polem prędkości przepływów importowanych cache’ów.
  • Poprawione korzystanie z Self-illumination, których efekty różniły się w zależności od liczby rdzeni.

 

Źródło: ChaosGroup