Zapraszamy na naszą prelekcję z MoCapu i animacji, która odbędzie się podczas wydarzenia Game Developer Meetup!
Game Developer Meetup – to kolejna edycja spotkań online z twórcami gier, gdzie będziemy mieli jako PCC Polska okazję pochwalić się swoją wiedzą i doświadczeniami związanymi z branżą GameDev.
Temat, który chcemy poruszyć jest taki sam, jak miał miejsce podczas prezentacji na ubiegłorocznym Game Dev Conference #GIC20 – Pipeline animacji z wykorzystaniem Motion Capture dla studiów Indie i AA. Jeżeli przegapiliście naszą prelekcję, to macie okazję teraz obejrzeć tematykę prezentacji live już 18 stycznia 2021 o godzinie 18:30.
Prezentacja jest dla każdego, kto w swoim studiu GameDev tworzy animacje i chciałby przyspieszyć pracę działania w pipeline’ie. Pozwoli ona pokazać wszystkie zalety oraz wskazać miejsca, które spowalniają pracę całych zespołów nad animacją i jak rozwinąć, by cała praca w projekcie przyspieszyła!
Całość zostanie poprowadzona w formie online, ale z wykorzystaniem całego sprzętu do systemów motion capture. Prezentacja będzie się opierać na systemie MoCapowych inercyjnym Xsens, uzupełnionym przez MoCap palców – Manus VR, a ekspresja twarzy będzie wspierana przez najnowszy system FaceWare Mark IV. Cała postać będzie streamowana live do silnika Unreal, gdzie jako „character” – opowiemy o całym tym sprzęcie i zaletach systemów MoCapowych w studiach GameDev.
Webinar odbędzie się 18 stycznia 2021 o godzinie 18:30. Będzie on streamowany na kilku platformach jak Facebook i YouTube.
Jeżeli chcecie wziąć udział, to zapraszamy do rejestrowania się (bezpłatnie) pod tym linkiem:
I do zobaczenia na kolejnej edycji Game Developer Meetup Online!
Autor: Michał Chmielewicz | PCC Polska