Najbliższe marcowe warsztaty mechaniczne PCC Polska będą poświęcone tematowi 3ds Maxa oraz jego wykorzystaniu przez zaawansowanych użytkowników, a w szczególności architektów i game developerów.
DLA KOGO?
Spotkanie przeznaczone jest dla osób pracujących w programie 3ds Max, chcących dowiedzieć się jak przygotować swój model pod panoramę 360 do wykorzystania w technologii virtual reality, oraz do osób pracujących przy tworzeniu gier komputerowych.
Tworzenie widoków panoramicznychgotowych do użycia w technologii VR |
Tworzenie i mapowanie komponentówlow poly do gier i animacji. |
TERMIN: 3 kwietnia 2017 Grupa I – godz. 09:00- 12:00 Grupa II – godz. 12:30- 15:30 |
TERMIN: 4 kwietnia 2017 Grupa I – godz. 09:00- 12:00 Grupa II – godz. 12:30- 15:30 |
JAK WZIĄĆ UDZIAŁ W WARSZTACIE??
Uczestnictwo w warsztatach jest bezpłatne, a ilość miejsc jest ograniczona – warunkiem uczestnictwa jest wysłanie zgłoszenia i uzyskanie potwierdzenia uczestnictwa.