Menu

Case study: Dead by Daylight Trailer – czyli jak przestraszyć swoich graczy

Zobacz niesamowity świat koszmaru jaki firma Behaviour Interactive stworzyła w grze: Dead by Daylight.


Day by Daylight – gra w chowanego

Cztery osoby, które pozostały przy życiu, a które są praktycznie bezradne, starają się uciec przed szalonym mordercą wieszającym swoje ofiary na hakach mięsnych.  Można grać zarówno jako zabójca i jako ofiara. W grze tej wydarzenia powtarzają sie w kóło i w kółko – grasz w grę i nie ważne czy na końcu przeżyjesz czy umrzesz,  zawsze kończysz w swego rodzaju dziwnym stanie zawieszenia, który wysyła cię z powrotem do podobnego miejsca. To prawdziwy koszmar!

 

„To cała idea koszmaru; można poczuć dobrze to miejsce, można rozpoznać wszystkie elementy, można poczuć się jak wcześniej, ale w tym samym czasie, nie można niczego rozpoznać. Wszystko jest trochę jak poza światem.
To było trudne do osiągnięcia, ale myślę, że się udało. „

Mathieu Côté
Producent


Nominowana w 5 kategoriach podczas 2016 Canadian Videogame Awards

Firma Behaviour Interactive stworzyła grę, która jest wypełniona realnymi i surowymi ludzkimi emocjami. Reakcje, które występują w tej grze są bardzo intensywne i bardzo realne. Podczas gry, kriedy zabójca się zbliża, twoje tętno staje się głośniejsze i przyśpiesza. To naprawdę potrafi przerazić gracza.

Gra Day by Daylight została zbudowana w ciągu 1,5 roku za pomocą oprogramowania Autodesk: Maya oraz MotionBuilder. Wsparciem firmy w tworzeniu scenariusza gry były media społecznościowe: You Tube, Twitter. Testowali ją również w wirtualnej rzeczywistości.

7bauj-gi23g-m6b7s-727e2

Źródło: Autodesk, Bahaviour