Już za dwa tygodnie konferencja „Przyszłość Tworzenia 2.0” a na niej warsztat dla twórców gier, animacji i filmów – „Wejdź na Polygon: nowoczesna retopologia w Maya”! Poznaj retopologię za pomocą narzędzia Quad Draw oraz edytor UV.
Podczas konferencji „Przyszłość Tworzenia 2.0” zorganizowano prelekcje oraz warsztaty dla branż: mediowej, mechanicznej oraz architektonicznej. Zapraszamy do zapoznania się z warsztatem przeznaczonym dla twórców gier, animacji i filmów, czyli „Wejdź na Polygon: nowoczesna retopologia w Maya”.
Warsztat utworzony w ramach ścieżki gamedev odbędzie się w godzinach 10:30 – 12:15. Poprowadzi go Roland Reyer – ceniony od ponad 20 lat specjalista do spraw Maya, MotionBuilder oraz Mudbox. Roland zajmuje się szkoleniem, testowaniem oraz prezentowaniem oprogramowania Autodesk Maya od jego pierwszej wersji.
Podczas zajęć Roland będzie mówił o edytorze UV (narzędzie do nakładania obrazu 2D na obiekt 3D) w oprogramowaniu Maya 2017 (update 3) oraz poruszy temat retopologii (procesie przygotowania modelu 3D do użycia w grach) za pomocą narzędzia Quad Draw.
UWAGA: Zajęcia odbędą się w języku angielskim.
Jaka jest cena udziału w warsztatach?
Zajęcia pod okiem najlepszego specjalisty oprogramowania Maya to jedyne 99zł, spiesz się – miejsce na warsztatach w tak atrakcyjnej cenie zakupisz jedynie do 9 października, później koszt wzrasta do 149zł.
Dla przypomnienia!
W ramach konferencji utworzone zostały 3 ścieżki tematyczne:
Każdy znajdzie coś dla siebie, zapraszamy!
Spiesz się! Do wydarzenia coraz mniej czasu, konferencja w części prelekcyjnej jest bezpłatna, a liczba miejsc – ograniczona!