Warsztat 3ds Max i Stingray na konferencji „Przyszłość tworzenia 2.0”



Opublikowane: 02 paź / 2017 Kategoria: Aktualności, Tagi: , , ,

Już za dwa tygodnie konferencja „Przyszłość Tworzenia 2.0” a na niej warsztat dla architektów i wizualizatorów – „Tworzenie i przydatne tricki w programach 3ds Max i Stingray”! Poznaj metody efektywnej pracy w programach podczas tworzenia projektu w formie wirtualnej rzeczywistości. 


Warsztat dla architektów i wizualizatorów już 17 października na konferencji „Przyszłość tworzenia 2.0”!

Podczas konferencji „Przyszłość Tworzenia 2.0” zorganizowano prelekcje oraz warsztaty dla branż: mediowej, mechanicznej oraz architektonicznej. Zapraszamy do zapoznania się z warsztatem przeznaczonym dla architektów oraz wizualizatorów, czyli „Tworzenie i przydatne tricki w programach 3ds Max i Stingray”.

Warsztat utworzony w ramach ścieżki wizualizacyjnej odbędzie się w godzinach 12:30 – 14:15. Poprowadzi go Mike Kuhn – człowiek do zadań specjalnych w programie 3ds Max, współpracujący niegdyś z firmą Autodesk, twórca cyfrowych tutoriali do oprogramowania 3ds Max.

Podczas zajęć Mike poruszy zagadnienia obejmujące współpracę 3ds Maxa ze Stingrayem, pokaże tricki ułatwiające pracę w programach. Finalnie uczestnicy warsztatów wezmą udział w tworzeniu projektu w formie wirtualnej rzeczywistości.

UWAGA: Zajęcia odbędą się w języku angielskim.

rejw1


Jaka jest cena udziału w warsztatach?

Zajęcia pod okiem światowej klasy specjalisty to jedyne 99zł, spiesz się – miejsce na warsztatach w tak atrakcyjnej cenie zakupisz jedynie do 9 października, później koszt wzrasta do 149zł.

button warsztat

Dla przypomnienia!
W ramach konferencji utworzone zostały 3 ścieżki tematyczne:

  • wizualizacyjna
  • gamedev
  • mechaniczna

Każdy znajdzie coś dla siebie, zapraszamy!

Spiesz się! Do wydarzenia coraz mniej czasu, konferencja w części prelekcyjnej jest bezpłatna, a liczba miejsc – ograniczona!

Jeszcze dziś zapoznaj się z agendą i zarejestruj się pod adresem przyszlosctworzenia.com