✔️Trendy w mechanice, ✔️nowoczesne wizualizacje, ✔tworzenie gier i animacji, ✔druk 3D – to tylko niektóre zagadnienia, które będziemy poruszać na wydarzeniu, które odbędzie się już 17 października we Wrocławiu!
Konferencja „Przyszłość tworzenia 2.0” – co w programie?
Październikowa konferencja PCC Polska „Przyszłość Tworzenia 2.0” skierowana jest do profesjonalistów, którzy we wspólnym mianowniku mają pasję tworzenia oraz oprogramowanie Autodesk. Wydarzenie dedykujemy specjalistom z kilku branż: mediowej, architektonicznej oraz mechanicznej.
Nasza konferencja w liczbach to:
150 uczestników,
18 prelegentów
15 prelekcji,
4 bloki warsztatowe
3 ścieżki tematyczne,
1 magiczny dzień!
Oprócz solidnej dawki wiedzy w programie znajdują się:
pokazy, zarówno sprzętu i możliwości oprogramowania, w którym pracujesz na co dzień,
networking, w czasie którego poznasz inspirujących ludzi ze swojej branży,
strefa wystawiennicza, gdzie porozmawiasz bezpośrednio z HP, 3D connexion czy ZMorph,
konkursy, w których można wygrać wspaniałe nagrody,
oraz wiele magicznych niespodzianek!
Spiesz się z dołączeniem do wydarzenia, gdyż konferencja jest bezpłatna, a liczba miejsc – ograniczona!
My, PCC Polska Spółka Jawna, i nasi partnerzy, korzystamy na naszych stronach z plików cookies (ciasteczek). Część z nich jest niezbędna dla funkcjonowania stron. Pozostałe możemy wykorzystywać do:
- analizy w jaki sposób korzystasz z naszej strony,
- personalizacji prezentowanych Ci treści,
- marketingu, reklamy i na potrzeby mediów społecznościowych.
Te pliki cookie sa niezbędne dla poprawnego funkcjonowania strony internetowej. Umożliwiają działanie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie, preferencje prywatności, logowanie, wypełnianie formularzy i zapytań o ofertę. Nie mogą być wyłączone w naszej witrynie.
Preferencje
Służą do przechowywania informacji o preferencjach, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik. Wykorzystywane są w celu interakcji z użytkownikiem, który wcześniej odwiedził witrynę.
Statystyka
Te pliki cookie pomagają nam zrozumieć, w jaki sposób różni użytkownicy zachowują się na stronie, gromadząc i raportując anonimowe informacje.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia użytkownika w witrynach internetowych, aby prezentować mu odpowiednie reklamy, interesujące i zgodnie z profilem użytkownika. Są bardziej cenne dla wydawców i reklamodawców zewnętrznych.