Nasza prelekcja o motion capture na konferencji GIC



Opublikowane: 10 paź / 2020 Kategoria: Aktualności, Tagi: , ,

GIC 2020 – kolejna konferencja w formie online, którą artyści nie powinni przegapić! Zapraszamy na naszą prelekcję, która odbędzie się podczas wydarzenia!


Game Industry Conference, czyli GIC

Game Industry Conference wspólnie z Poznań Game Arena, to największe wydarzenie poświęcone grom w tej części Europy! Sam GIC opiera się na 3 głównych wątkach – rozmiar i zakres, jakość oraz otwartość. Wyróżnia go sposób prowadzenia konferencji, która skupia się na społeczności Game Developmentu, Indies oraz ludziach i artystach z całego świata. Na konferencji społeczność wymienia się doświadczeniami oraz nowinkami w świecie gier. GIC jest idelanym miejsce dosłownie dla każdego, ponieważ skupia się na szerokiej interakcji z ludźmi, organizując warsztaty, ciekawe prelekcje czy umożliwiając im wejście do pracy w tej branży, dzięki #GICcares.


GIC – konferencja online

GIC wcześniej był integralną częścią targów PGA – Poznań Game Arena jako bliźniacza konferencja trwająca w tym samym czasie, jednak ze względu na światową sytuację Pandemii, została ona przeniesiona w tryb online, co powinno także ułatwić dostęp dla praktycznie każdej osoby. GIC odbędzie się w dniach 19-21 listopada 2020 roku. GIC zbiera w sobie największych Partnerów na naszym rynku, gdzie bardzo mocno stawia na jakość wiedzy i doświadczenia w branży jaką jest GameDev.

https://gic.gd/d/gic_pitch.pdf


Wymiana doświadczeń na GIC-u

GIC to także świetne miejsce na… biznes! Sama platforma i jej możliwości umawiania spotkań online z wszystkimi uczestnikami pozwala na znalezienie nowych partnerów biznesowych oraz artystów, którzy mogą wspomóc nasz projekt przy pracy. GIC daje olbrzymią szansę na znalezienie rozwiązań dla swojego projektu od każdej strony!


Prelekcje, czy warto?

Oczywiście że warto! W tym roku towarzystwo działających w prelekcjach jest bardzo doborowe! Wystarczy spojrzeć na Agendę a każda osoba z tej branży znajdzie temat dla siebie, który może okazać się sporą dawką wiedzy oraz nowym spojrzeniem na własne projekty. Zespół z GIC postarał się dobrać osoby, które uderzają w każdą dziedzinę GameDevu, żeby prelekcje były jak najbardziej ciekawe a sam sposób rekrutacji tych osób był bardzo wymagający. Skąd to wiemy?


PCC Polska z systemami Motion Capture na GIC-u!

Ponieważ my jako PCC Polska chcemy zaprezentować swoje doświadczenie związane z systemami Motion Capture. Zaprezentujemy sposób działania studiów GameDev wykorzystujących systemy MoCapowe w swoim pipeline Animacji. Zaprezentujemy taki pipeline, pokażemy możliwości systemu Xsens w połączeniu z FaceWarem – systemem do trackowania mimiki twarzy oraz bezpośredni stream do silników Unreal i Unity. Opowiemy także o zaletach systemów Motion Capture w wykorzystaniu ich w studiu oraz o możliwościach takiego pipeline’u.


Kiedy nasza prelekcja?

Na ten moment wszystko jest w fazie planowania, więc niestety nie możemy już teraz potwierdzić daty, kiedy odbędzie się nasza oraz innych osób prelekcja, dlatego zachęcamy do śledzenia naszych profili społecznościowych, żeby móc zaplanować czas na to spotkanie 😊

https://www.facebook.com/PCCPolska.EksperciCAD

https://www.linkedin.com/company/pccpolska/