Zapraszamy Państwa do obejrzenia webinaru stworzonego przez Chaos Group dla tych, którzy jeszcze się zastanawiają czy upgradować swego V-Ray do wersji 6.
Zobaczcie między innymi jak zmieniły się:
Szybko i z łatwością twórz wszystko – od rozległych, złożonych środowisk po skomplikowane wzory geometryczne. Szybciej cieniuj i twórz materiały, które jeszcze bardziej dokładnie odzwierciedlają ich docelowe fizyczne właściwości. A kiedy będziesz gotowy, możesz przyspieszyć swój proces weryfikacji i akceptacji projektów oraz usprawnić współpracę pomiędzy różnymi zespołami – a to wszystko w jednym miejscu!
Twórz co tylko zechcesz za pomocą nowych narzędzi, pozwalających Ci na szybkie i proste budowanie światów – tylko wyobraźnia Cię ogranicza!
Twórz lasy, pola, wypełniaj sceny i wiele więcej za pomocą nowego narzędzia Chaos Scatter. Jest ono szybkie, proste w użyciu i pozwala Ci dodawać ogromną ilość detalu do Twojej sceny bez konieczności używania dużej ilości pamięci komputera. Pobierz, za pomocą Chaos Cosmos, jeden z darmowych presetów przygotowanych przez Chaos Group i przekonaj się sam o możliwościach tego narzędzia!
Dzięki tej funkcji można myśleć o geometrii jak o teksturze – ale zamiast powielać obraz na powierzchni, używa się geometrii kafelkowej (tileable geometry). Enmesh jest idealny do tworzenia wzorów, takich jak płoty i tkaniny, a ponadto zużywa znacznie mniej pamięci niż Displacement czy ręczne kopiowanie modeli.
Od teraz możesz używać V-Ray Decal żeby dodać funkcję Displacement do jakiejkolwiek powierzchni w celu osiągnięcia jeszcze bardziej realistycznych popękanych ścian, skał, wytłoczonych napisów i wielu innych wypukłości na tworzonych powierzchniach.
Z łatwością przełączaj widoczność obiektów lub nadpisywanie materiałów z nowym widokiem hierarchii V-Ray Proxy. Ustaw niestandardową kolejność według nazw i usprawnij wymianę geometrii i pracę z niestandardowymi bibliotekami.
Błyskawicznie przekazuj swoje projekty do oceny i akceptacji
Chaos Cloud Collaboration umożliwia natychmiastowy, ujednolicony sposób przekazywania informacji zwrotnej dotyczącej Twojego projektu. Prześlij swoje rendery do Chaos Cloud Collaboration prosto z poziomu V-Ray Frame Buffer i udostępnij efekt swojej pracy dla współpracowników i klientów by mogli dodać komentarz czy adnotacje.
Szybciej wykonaj swoją pracę i oszczędź czas na podejmowanie kreatywnych decyzji.
Twórz idealnie zachmurzone niebo dla Twoich wirtualnych środowik, w zaledwie kilku kliknięciach, za pomocą nowego systemu V-Ray do tworzenia proceduralnie generowanych chmur.
Ulepsz swoje renderingi środowisk z mapami HDRI dzięki nowym, bardziej elastycznym możliwościom rzutowania terenu, jakie daje V-Ray Dome Light.
Interfejs materiałów i tekstur w programie V-Ray ma teraz znacznie krótszy czas ładowania.
Renderuj jeszcze bardziej dokładnie odzwierciedlające właściwości fizyczne materiały metali i innych odbijających światło powierzchni za pomocą ulepszonych właściwości funkcji V-Ray Material Energy Preservation.
Twórz realistyczne bańki mydlane, plamy oleju i nie tylko dzięki nowej opcji materiałów – Thin Film.
Generuj półprzezroczyste materiały jeszcze szybciej wraz z całkiem nowym trybem V-Ray Material SSS.
Teraz możesz uruchomić podgląd swojego renderu panoramy sferycznej podczas renderowania, bezpośrednio z poziomu V-Ray Frame Buffer.
Dopracuj kompozycje scen bez konieczności korzystania z osobnej aplikacji. Dzięki dostosowywanym nakładkom nowa warstwa prowadnic kompozycji w VFB umożliwia łatwe eksperymentowanie i poprawianie kompozycji obrazu.
Pełną listę funkcji znajdziesz pod tym www.docs.chaos.com/x/nofbB
Autor: Piotr Bolek| PCC Polska