Przypominamy posiadaczom subskrypcji o tym jak uzyskać dostęp do pomocy technicznej Autodesk.
1) Przesyłanie 'Żądania pomocy technicznej’
2) Telefonicznie
4. Wybierz temat pomocy technicznej, który najlepiej opisuje problem lub wybierz Moja pomoc przez telefon (Wyświetlone będą numery telefonów bieżącej pomocy technicznej i identyfikator Express Service).
5. Wprowadź wymagane informacje (wymagane pola oznaczone kolorem czerwonym).
Uwaga: te informacje będą się różnić w zależności od wybranego tematu. Podaj maksymalną ilość informacji, tak aby uzyskać najlepsze wsparcie.
6. Dołącz wszystkie pliki (np. zrzuty ekranu lub pliki dziennika, które mogą być pomocne dla działu wsparcia technicznego), klikając Przeglądaj (Browse). Następnie aby zakończyć zgłoszenie kliknij Prześlij (Submit).
Jeśli użytkownik jest Menadżerem umowy subskrypcyjnej z opcją telefonicznej pomocy technicznej, może zezwolić użytkownikom oprogramowania na dostęp do wsparcia przez telefon na koncie Autodesk.
Aby zaktualizować listę użytkowników z dostępem do pomocy przez telefon:
4. Kliknij przycisk Zarządzanie pomocą przez telefon (Quick Links Szybkie łącze).
5. Wybierz użytkowników aby dodać ich do kolumny – Obsługa telefoniczna.