Zwiększ wartość inwestycji w oprogramowanie dzięki usłudze Maintenance Subscription (dawna Usługa Subskrycpji Autodesk). Jest to najwygodniejszy i najbardziej opłacalny sposób uzyskania dostępu do najnowszych narzędzi, dodatkowych aplikacji, elastycznych rozwiązań licencjonowania, usług w chmurze oraz pomocy technicznej.*
Aby dowiedzieć się więcej na temat korzyści z Subskrypcji Autodesk, skontaktuj się z nami już dziś.
* Nie wszystkie korzyści z Subskrypcji Autodesk są dostępne dla wszystkich produktów we wszystkich regionach geograficznych.
Maintenance Subscription to dawna Usługa Subskrypcji Autodesk. Równocześnie z wejściem wersji 2015 oprogramowania firma Autodesk zmieniło nazewnictwo oferowanych produktów i usług. Dawna Usługa Subskrypcji Autodesk występuje obecnie jako jedna z trzech dostępnych ofert subskrypcyjnych. Teraz słowa Subskrypcja Autodesk nabierają nowego znaczenia.
Dowiedz sie więcej o nowej ofercie subskrypcyjnej Autodesk
Skontaktuj się z naszym konsultantem – poinformuje Cię w jaki sposób zdobyć subskrypcję. Kontakt z nami możliwy jest na kilka różnych sposobów:
Dzięki Autodesk 360 możesz przechowywać dokumenty w chmurze, aby mieć do nich dostęp zawsze i wszędzie oraz z łatwością udostępniać je innym. Każdy może utworzyć konto Autodesk 360, które zapewnia 3 GB bezpłatnego miejsca do przechowywania danych.
Jeśli posiadasz Subskrypcję Autodesk, otrzymasz 25 GB przestrzeni do przechowywania danych na każde stanowisko z Subskrypcją. Pozwoli to na zwiększenie mobilności i uproszczenie współpracy z klientami, kolegami i partnerami biznesowymi. Aktywna Maintenance Subscription daje Ci dostęp do rozbudowanych usług obliczeniowych Autodesk 360, takich jak rendering, optymalizacja, analiza energetyczna i analiza wytrzymałościowa.*
Uzyskaj dostęp do usług Autodesk 360 już teraz
Przechowuj pliki projektów w chmurze i miej do nich stały dostęp za pomocą Autodesk 360. Udostępniaj pliki projektów innym użytkownikom, nawet jeśli nie mają oprogramowania projektowego użytego do utworzenia plików.
Bezpośrednio przekazuj pliki DWG z programu AutoCAD do chmury. Przy użyciu AutoCAD WS w chmurze wyświetlaj i edytuj pliki na urządzeniach przenośnych lub w sieci WWW – bez pomocy dodatkowego oprogramowania.
Przeglądaj pliki DWF 2D i 3D na urządzeniach przenośnych za pomocą bezpłatnych aplikacji Autodesk. Komentuj i opisuj rysunki 2D, będąc w terenie lub poza biurem.
Klienci, którzy wykupią Maintenance Subscription, mogą wykorzystać praktycznie nieograniczoną moc obliczeniową chmury Autodesk 360 do wykonywania złożonych zadań, takich jak renderowanie, optymalizacja projektu, analiza energetyczna i analiza wytrzymałościowa
Skróć czas i zmniejsz koszty dzięki usłudze Autodesk® 360 Rendering. Twórz efektowne, fotorealistyczne wizualizacje w chmurze bez obciążania komputera w biurze lub konieczności używania wyspecjalizowanego sprzętu.
Przenieś tworzenie koncepcji i wizualizacji poza biuro, testując wiele opcji projektowych za pomocą usługi Autodesk 360 Optimization for Autodesk Inventor. Ta funkcja umożliwia tworzenie wyższej jakości produktów i bardziej zrównoważonych projektów niższym kosztem.
Poznaj zużycie energii i koszty zarządzania budynkiem już na wczesnym etapie projektowania, wykorzystując funkcję analizy energetycznej w chmurze. Usługa w chmurze Autodesk 360 Energy Analysis for Autodesk Revit ułatwia analizowanie koncepcji projektowych i pozwala zwiększyć zrównoważenie projektów budynków.
Korzystając z usługi Autodesk Green Building Studio możesz przenieść swoje projekty poza biuro, aby szybciej tworzyć dokładniejsze analizy energetyczne, optymalizować wydajność energetyczną i zmniejszać emisję związków węgla wielu opcji projektowych.
Rozszerz współpracę między wszystkimi członkami zespołu przez przechowywanie, udostępnianie i wymianę informacji na temat produktów dzięki Autodesk Buzzsaw (SaaS). Buzzsaw jest zintegrowany z oprogramowaniem Autodesk Vault Collaboration AEC i udostępnia rozbudowane funkcje zarządzania danymi.
Szybsze osiąganie wyników poprzez publikowanie, udostępnianie dużych modeli infrastruktury w chmurze i zarządzanie nimi. Oprogramowanie Autodesk 360 Infrastructure Modeler umożliwia współpracę i jednoczesną edycję projektów urbanistycznych, pomagając podejmować lepsze decyzje oraz przyspieszając proces zdobywania inwestorów.
Odkryj jeszcze więcej opcji i twórz jeszcze lepsze projekty za pomocą usługi Autodesk 360 Structural Analysis for Autodesk Revit. Inżynierowie budowlani mogą przenieść modele projektów z programu Revit do chmury i analizować je w ramach procesu BIM. Z wynikami można zapoznać się w programie Revit, a zakłócenia procedur postępowania są minimalizowane poprzez wykonywanie analizy w chmurze podczas projektowania na pulpicie.
Dzięki programowi Autodesk Subscription możesz zyskać przewagę nad konkurencją poprzez dostęp do poniższych funkcji, produktów i usług Autodesk 360.
Funkcje podstawowe Autodesk 360:
Aplikacje Autodesk 360 dla urządzeń przenośnych:
Usługi w chmurze Autodesk 360 | Dostępne w produktach |
Rendering Autodesk 360 Rendering |
AutoCAD Design Suite Autodesk Building Design Suite Autodesk Product Design Suite Autodesk Factory Design Suite Autodesk Infrastructure Design Suite Autodesk Plant Design Suite Autodesk Revit Architecture AutoCAD Revit Architecture Suite AutoCAD |
Optymalizacja Autodesk 360 Optimization for Autodesk Inventor |
Autodesk Product Design Suite Autodesk Factory Design Suite |
Analiza energetyczna Autodesk 360 Energy Analysis for Autodesk Revit |
Autodesk Building Design Suite Autodesk Revit Architecture Autodesk Revit Architecture Suite Autodesk Revit MEP AutoCAD Revit MEP Suite Autodesk Design Academy Autodesk Education Master Suite Autodesk Infrastructure Design Suite for Education |
Autodesk Green Building Studio | Autodesk Building Design Suite Autodesk Factory Design Suite AutoCAD Architecture Autodesk Revit Architecture AutoCAD Revit Architecture Suite AutoCAD MEP Autodesk Revit MEP AutoCAD Revit MEP Suite Autodesk Ecotect Analysis Autodesk Design Academy Autodesk Education Master Suite Autodesk Infrastructure Design Suite for Education |
Analiza konstrukcyjna Autodesk 360 Structural Analysis for Autodesk Revit |
Autodesk Building Design Suite Autodesk Infrastructure Design Suite Autodesk Plant Design Suite Autodesk Revit Structure AutoCAD Revit Structure Suite |
Współpraca Autodesk Buzzsaw Autodesk 360 Infrastructure Modeler |
Autodesk Vault Collaboration AEC Autodesk Building Design Suite Autodesk Infrastructure Design Suite Autodesk Infrastructure Modeler Autodesk Education Master Suite |
Uzyskaj dostęp do Autodesk Account
Autodesk Account umożliwia efektywne śledzenie wszystkich usług, korzyści użytkowników i licencji na produkty Autodesk w ramach jednego, spersonalizowanego portalu.
Zaloguj się w portalu Autodesk Account pod adresem www.autodesk.com/account przy użyciu istniejącego identyfikatora Autodesk, aby łatwo:
Klienci z instytucji edukacyjnych nadal będą mieli dostęp do Centrum zasobów dydaktycznych znajdującego się pod adresem https://www.autodesk.com/education/home i będą w nim mogli utworzyć własne konto Autodesk, uzyskiwać numery seryjne i pobierać oprogramowanie. Po zainstalowaniu i aktywacji produktu klienci edukacyjni będą mogli przejść do portalu Autodesk Account w celu uzyskania dostępu do korzyści wynikających z posiadania Maintenance Subscription oraz do narzędzi. W portalu mogą:
Używaj starszych i aktualnych wersji oprogramowania, instaluj je na komputerach w domu oraz w biurze i używaj ich w wielu lokalizacjach dzięki elastycznym opcjom licencjonowania, mającym usprawnić Twoją pracę.
Posiadacze Subskrypcji mają prawo do korzystania z podanych wcześniejszych wersji produktów Autodesk równolegle z aktualną wersją, o ile spełniają określone warunki.
W przypadku większości produktów posiadacze Subskrypcji mogą wykorzystywać wersje poprzedzające aktualną wersję w zależności od dostępności. Dostępność można sprawdzić na „Liście produktów z możliwością wykorzystania wcześniejszej wersji”. Dostęp do tej listy kierownicy ds. umów oraz koordynatorzy ds. oprogramowania mogą uzyskać w Autodesk Account pod adresem www.autodesk.com/subscriptionlogin. Po zalogowaniu kliknij na odnośnik do administracji Subskrypcji z lewej strony ekranu.
W przypadku produktów, które nie znajdują się na „Liście produktów z możliwością wykorzystania wcześniejszej wersji”, posiadacz Subskrypcji może ciągle mieć prawo do korzystania z wcześniejszej wersji, jeśli był jej legalnym posiadaczem; w takim przypadku wykorzystanie ogranicza się do liczby oryginalnych licencji na ten produkt.
Firma Autodesk nie udziela dodatkowych licencji. Możliwość ta pozwala posiadaczowi Subskrypcji na korzystanie z dowolnej kombinacji programów w aktualnej wersji i odpowiednich wersji wcześniejszych zgodnie z „Listą produktów z możliwością wykorzystania wcześniejszej wersji”, jeśli nie przekracza ona łącznej liczby posiadanych licencji na produkt objęty Subskrypcją. Na przykład, jeśli firma ma licencje na aktualny produkt na pięć stanowisk, każdy z tych pięciu użytkowników może wybrać korzystanie spośród wersji aktualnej i odpowiednich wersji wcześniejszych produktu tak, aby łączna liczba wykorzystywanych produktów nie przekraczała pięciu stanowisk.
Korzystanie z wcześniejszych wersji dotyczy zarówno instalacji pojedynczej, jak i sieciowej, chociaż procedura korzystania z tej możliwości Subskrypcji może być inna w zależności od instalacji. Więcej informacji na ten temat kierownicy ds. umów oraz koordynatorzy ds. oprogramowania mogą uzyskać w Autodesk Account. Po zalogowaniu kliknij na odnośnik do administracji Subskrypcji z lewej strony ekranu.
Plik z aktualną licencją sieciową zostanie utworzony dla produktów objętych Subskrypcją, zapewniając dostęp do wersji aktualnej oraz wersji wcześniejszych zgodnie z „Listą produktów z możliwością wykorzystania wcześniejszej wersji”. Aby uzyskać więcej informacji lub utworzyć plik z licencją, wejdź na stronę registeronce.autodesk.com.
Posiadacze Subskrypcji z aktualną licencją pojedynczą również będą mieli dostęp do wcześniejszych wersji zgodnie z „Listą produktów z możliwością wykorzystania wcześniejszej wersji”; klient będzie musiał dysponować numerem seryjnym dla każdej wersji, którą chciałby aktywować. Klienci mogą zwrócić się o numer seryjny do aktywacji oraz skorzystać z pomocy zawartej w przewodniku w Autodesk Account.
Nie. Gdy posiadacz Subskrypcji dokona aktualizacji do innego produktu, korzystanie z wcześniejszych wersji będzie dotyczyło tylko tego nowego produktu. Posiadacze Subskrypcji będą mieli dostęp do wcześniejszych wersji określonych na „Liście produktów z możliwością wykorzystania wcześniejszej wersji”.
Wszystkie produkty, których to dotyczy, można sprawdzić na „Liście produktów z możliwością wykorzystania wcześniejszej wersji”.
Tak. Wykorzystanie na użytek domowy jest dozwolone dla wszystkich produktów na „Liście produktów z możliwością wykorzystania na użytek domowy”. Odnośnie korzystania z wcześniejszych wersji należy zapoznać się z „Listą produktów z możliwością wykorzystania wcześniejszej wersji”.
Zasady korzystania z produktów opisane są w warunkach prawnych.
Autodesk oferuje pomoc techniczną dotyczącą produktów znajdujących się na „Liście produktów z możliwością wykorzystania wcześniejszej wersji”.
Z pierwszą dostawą pakietu Suite jego elementy składowe stają się dostępne do wykorzystania jako wcześniejsze wersje (jeśli są ujęte na „Liście produktów z możliwością wykorzystania wcześniejszej wersji”). Gdy dostępna będzie kolejna wersja Suite, poprzednia wersja może stać się wersją wcześniejszą i zostanie ujęta na „,Liście produktów z możliwością wykorzystania wcześniejszej wersji”; wcześniejsze wersje elementów składowych Suite mogą pozostać na liście jako wcześniejsze wersje Suite. Ostatecznie wszystkie wcześniejsze wersje Suite będą stanowić wcześniejsze wydanie danego pakietu, a nie wydania poszczególnych elementów składowych pakietu.
Posiadacze Subskrypcji otrzymają licencje sieciowe, które zapewniają dostęp do odpowiednich wersji wszystkich pakietów i poszczególnych produktów. Aby można było zapewnić prawo korzystania z pakietów, które nie istniały w latach poprzednich, licencje tych pakietów zapewniają dostęp do poszczególnych produktów, które składają się na aktualny pakiet Suite.
Dostęp do elementów składowych dotyczy produktów włączonych w pakiet, które istniały jako indywidualny produkt w dowolnym z trzech poprzedzających lat. Z czwartym rokiem wydania wszelkie uprawnienia do korzystania z wcześniejszych wersji będą obsługiwane na poziomie pakietu. Podejście to pociąga za sobą dwa odstępstwa od zachowania poszczególnych produktów w pierwszych trzech latach wydania pakietu Suite. Różnica polega na wykorzystaniu stanowisk licencyjnych.
W przypadku wydań, które są zarządzane na poziomie pakietu, jedna licencja będzie pobierana niezależnie od tego, ile aplikacji z tym samym rokiem wydania, które należą do pakietu, jest uruchomionych na tej samej stacji roboczej. Działające aplikacje o różnych latach wydania spowodują pobranie po jednej licencji na każdy rok wydania.
W przypadku wcześniejszych wersji zarządzanych na poziomie elementów pakietu każdy produkt składowy pobierze licencję, gdy będzie uruchomiony jednocześnie na tej samej stacji roboczej. Możesz uruchomić wiele sesji określonego produktu składowego z tego samego roku wydania, a zużyjesz tylko jedną licencję. Na przykład, jeśli masz w subskrypcji Autodesk Design Suite Premium 2012, a użytkownik uruchomi jednocześnie na tej samej stacji AutoCAD 2012 oraz 3ds Max Design 2012, wykorzystywana jest tylko jedna licencja.
Jeśli użytkownik uruchomi AutoCAD 2010 oraz 3ds Max 2010 na tej samej stacji jednocześnie, zużywane są dwie licencje. Jeśli AutoCAD 2012, 2011 oraz 2010 są uruchomione jednocześnie, zużywane są trzy licencje.
Różnica polega na współzależnościach pomiędzy uprawnieniami pakietów i poszczególnych produktów. Jeśli posiadasz plik licencji sieciowej z Subskrypcji na tym samym serwerze licencji, co jeden lub więcej plików licencji produktów składowych, musisz uzyskać pliki licencji dla wszystkich produktów w tym samym dniu, aby mieć prawo do korzystania z wcześniejszych wersji. Dotyczy to tylko wydań zarządzanych na poziomie części składowych.
Na przykład, posiadasz na tym samym serwerze licencję na 100 stanowisk na Autodesk Design Suite Premium 2012 w ramach Subskrypcji oraz zarządzasz również licencją na 20 stanowisk na AutoCAD, również w ramach Subskrypcji, oraz 5 stanowisk 3ds MAX 2010, które nie są objęte Subskrypcją. Jeśli daty utworzenia plików licencji najpierw dotyczą pakietu Suite, potem AutoCAD, a na koniec 3ds MAX, to do 5 użytkowników może korzystać z 3ds MAx 2010, 20 użytkowników może korzystać z AutoCAD 2011, 2010 lub 2009. Do 120 użytkowników może korzystać z AutoCAD 2012 oraz 100 użytkowników może korzystać z innych programów xxx Suite.
Jeśli wszystkie trzy licencje zostaną utworzone tego samego dnia, będzie obowiązywać następująca dostępność: Do 120 użytkowników może uruchomić dowolnie przez siebie wybraną wersję AutoCAD 2012, 2011, 2010 lub 2009 oraz do 105 użytkowników może uruchomić 3ds MAX 2010. Można użyć do 100 stanowisk dla wszystkich innych produktów z pakietu xxx Suite. Aby uzyskać więcej informacji na temat tego, jak postępować, gdy nie wszystkie licencje na wcześniejsze wersje są dostępne po aktywacji Autodesk Suite, Kliknij Tutaj.912011 4
Jako kierownik ds. umów lub koordynator ds. oprogramowania w ramach umowy Subskrypcji mogą oni przejść do zarządzania kontraktami w swoim Autodesk Account, gdzie znajdą wszelkie informacje na temat korzystania z wcześniejszych wersji oraz szczegółowe instrukcje dotyczące aktywacji.
Posiadacz Subskrypcji może wykorzystywać prawo do korzystania z wcześniejszych wersji określone w warunkach Subskrypcji dotyczące danego produktu Autodesk tak długo, jak produkt ten objęty jest Subskrypcją. Omówienie przypadku, gdy Subskrypcja wygaśnie, znajduje się w odpowiedzi na pytanie 19 poniżej.
Tak. Płyty CD lub DVD z odpowiednimi wcześniejszymi wersjami są dostępne poprzez globalną stronę wymiany nośników, gdzie można trafić z karty pobierania plików w Autodesk Account.
Prawa do korzystania z wcześniejszych wersji określone w warunkach Subskrypcji tracą ważność wraz z wygaśnięciem Subskrypcji. Oznacza to, że klient nie może mieć jednocześnie zainstalowanych różnych wersji danego produktu (tj. wcześniejszych wersji i aktualnej wersji) oraz że musi niezwłocznie zmniejszyć liczbę zainstalowanych programów Autodesk do liczby określonej przez posiadane licencje.
Zgodnie z obowiązującą licencją produktów Autodesk oznacza to, że klient może odinstalować wszystkie wersje oprócz aktualnej albo wszystkie wersje oprócz jednej z wcześniejszych wersji. Następnie, jeśli klient zdecyduje się zainstalować nowszą wersję („aktualizacja”) danego produktu, zaczną obowiązywać postanowienia odpowiedniej umowy licencyjnej, które wymagają, aby klient odinstalował wcześniejszą wersję w określonym czasie po instalacji nowszej wersji.
Jeśli klient chciałby dalej korzystać z tej wcześniejszej wersji, będzie musiał odnowić Subskrypcję, aby mógł to zrobić zgodnie z warunkami Subskrypcji. Klient będzie musiał w tym celu skontaktować się z Autoryzowanym Sprzedawcą Autodesk lub przedstawicielem handlowym firmy Autodesk.
Klient musi odinstalować plik pakietu udostępniony przez Autodesk związany z korzystaniem z wcześniejszych wersji i ponownie zainstalować plik dożywotniej licencji, który jest pozbawiony dostępu do wcześniejszych wersji. Zachowanie i wykorzystanie plików licencji, które zapewniają dostęp do wcześniejszych wersji, po zakończeniu okresu Subskrypcji stanowi naruszenie warunków określonych w licencji oprogramowania Autodesk. Aby ponownie korzystać z wcześniejszych wersji, klient musi wznowić swoją Subskrypcję.
Więcej informacji na temat korzystania z wcześniejszych wersji można znaleźć w Autodesk Account. Po zalogowaniu kliknij na odnośnik do administracji Subskrypcji z lewej strony ekranu.
Poniżej odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące oferty instalacji oprogramowania na użytek domowy dla klientów korzystających z Subskrypcji. Pełne warunki dotyczące możliwości zainstalowania oprogramowania na użytek domowy zawiera dokument Warunki Subskrypcji.
Możliwość korzystania z oprogramowania na użytek domowy jest dostępna tylko w ramach programu Subskrypcji Autodesk. Użytek domowy oznacza możliwość zainstalowania przez posiadacza licencji na oprogramowanie kopii tego oprogramowania w innej lokalizacji poza biurem na poniższych warunkach: Inna lokalizacja, o której mowa powyżej, może oznaczać instalację na komputerze w domu pracownika lub na jego prywatnym komputerze.
Korzystanie z tego oprogramowania, przy spełnieniu warunku instalacji w lokalizacji zdefiniowanej powyżej, ograniczone jest wyłącznie do wykonywania zadań związanych z pracą użytkownika (pracodawcy) lub do celów szkoleniowych pracowników. Możliwość korzystania z oprogramowania na użytek domowy jest dostępna tylko podczas obowiązywania Subskrypcji i dotyczy tylko licencji na oprogramowanie objęte Subskrypcją.
Z oferty mogą skorzystać klienci posiadający aktualną Subskrypcję na co najmniej jeden z wymaganych produktów. Posiadacze licencji sieciowych muszą wysłać zgłoszenie w celu uzyskania autonomicznego, dodatkowego numeru seryjnego. Ofertą objęte są tylko licencje komercyjne.
Oferta obejmuje większość produktów Autodesk. Możliwością instalacji na użytek domowy nie są generalnie objęte produkty dla przedsiębiorstw i serwerowe oraz niewymagające aktywacji. Oferta nie obejmuje produktów NFR (nie do sprzedaży). Pełna lista produktów znajduje się na stronie Lista produktów z możliwością użytku domowego.
Kierownicy ds. umów i Koordynatorzy ds. oprogramowania mają dostęp do szczegółowych instrukcji, które można uzyskać, wybierając łącze Zarządzanie kontraktami na stronie głównej Subskrypcji w witrynie Autodesk Account.
Autonomiczne licencje wielostanowiskowe są traktowane w ramach programu instalacji na użytek domowy jak licencje autonomiczne. Do uaktywnienia instalacji na komputerze domowym można użyć podstawowego numeru seryjnego.
Aby uzyskać więcej informacji dotyczących użytku domowego, zaloguj się do Autodesk Account. Po zalogowaniu kliknij łącze Zarządzanie Subskrypcją po lewej stronie ekranu. Kierownicy ds. umów subskrypcyjnych i Koordynatorzy ds. oprogramowania mogą zalogować się do Autodesk Account, aby dowiedzieć się więcej na temat oferty instalacji oprogramowania na użytek domowy.
Kontroluj na bieżąco zgłoszenia serwisowe w swojej firmie za pomocą śledzenia i zarządzania internetowego. A jeśli potrzebujesz więcej, możesz zakupić poziomy Premium pomocy technicznej Autodesk. Skontaktuj się z nami w tej sprawie. Kontakt z nami możliwy jest na kilka różnych sposobów:
Skontaktuj się z nami. Nasi konsultanci przygotują optymalną ofertę, dopasowaną do Twoich potrzeb.