Pomoc techniczna w Autodesk. Basic czy Advanced – którą wybrać?



Opublikowane: 10 gru / 2014 Kategoria: Aktualności, Tagi: , , ,

Pomoc techniczna Advanced – Co to jest?

Często pytają Państwo jaka jest różnica w rodzajach pomocy technicznej oferowanej przez Autodesk. Wychodząc na przeciw,  poniżej przedstawiamy krótko i treściwie co Państwo otrzymują korzystając z rozszerzonej wersji supportu. 


Pomoc techniczna ADVANCED jest to to zaawansowana pomoc, dostępna tylko dla subskrybentów.
Zapewnia nieograniczone, priorytetowe, one-to-one globalne wsparcie telefoniczne, którego udzielają specjaliści Autodesk.

Co zyskuję?

  • nieograniczona pomoc przez telefon 24×5 w języku angielskim
  • pomoc przez telefon w wielu językach lokalnych w godzinach roboczych;
  • jedna osoba do kontaktu na jedno stanowisko
  • pomoc z użyciem pulpitu zdalnego
  • dostęp Online do moderowanego forum społeczności pomocy Autodesk
  • opcja do zgłaszania pytań, na wniosek, na forum
  • dostęp do automatycznych aktualizacji ( e-mail ) i opcji odpowiedzi na pytania
  • dostęp do szkoleniowych transmisji internetowych przeznaczonych wyłącznie dla subskrybentów
  • dostęp do wsparcia Application Programming Interfaces (API)
  • pełny support Basic

 


Pomoc techniczna BASIC to:

  • rozwiązywanie problemów dotyczących instalacji i konfiguracji;
  • baza wiedzy online zawierająca samouczki, filmy szkoleniowe i rozwiązania techniczne Autodesk;
  • wsparcie przez WWW;
  • pomoc na forach społecznościowych.

 


Źródło/ Autor: Autodesk, PCC Polska


Zamów newsletter


Bądź na bieżąco! Zamów nasz biuletyn branżowy – raz w miesiącu prześlemy informacje z branży oraz szczegóły naszych promocji. Bez spamu. Z możliwością rezygnacji.


[easy_contact_forms fid=13]