Oprogramowanie do tworzenia gier

banner-rozw-gry kopia

Rozwiązania dla twórców gier i animacji

Entertainment_Characters-4 (2)

PCC Polska oferuje gotowe i profesjonalne rozwiązania dla Game Developerów, oferując oprogramowanie graficzne, komputery i dodatkowy sprzęt usprawniający pracę.



Naszym celem jest wskazanie wszystkim twórcom cyfrowej rozrywki profesjonalną i niezawodną ścieżkę rozwoju swojej działalności, dzięki czemu będą mogli skupić się przede wszystkim na tworzeniu wspaniałych produkcji.

PCC Polska skupia się na trzech aspektach wsparcia dla 3D Artystów:

  • Oprogramowanie
  • Sprzęt
  • Szkolenia

Zostały one szerzej omówione na następnych podstronach.


     Przejdź do sklepu     
Zapisz się na newsletter
  Skontaktuj się z nami  

Oprogramowanie wspierające twórców gier

Jako Gold Partner firmy Autodesk oferujemy szeroką gamę programów graficznych wyznaczających rynkowe standardy w świecie grafiki 3D. W naszej ofercie znajdują się programy poruszające każdy aspekt tworzenia gier w standardzie AAA (jest to oznaczenie standardu najwyższej jakości), dzięki czemu każde profesjonalne studio znajdzie u nas pełne i kompleksowe rozwiązania.

maya-2017-badge-128px

Maya – program ten zdobywa coraz szersze uznanie w środowisku GameDevu. Staje się on liderem na tym rynku. Praca w Maya jest przede wszystkim szybka, intuicyjna, a zarazem dokładna. Jest świetnym narzędziem do szeroko pojętej grafiki, modelowania, animacji i renderingu.

3ds-max-2017-badge-128px

3ds Max – przysłowiowy kombajn graficzny. Program ten tak samo jak Maya posiada pełny wachlarz narzędzi do szeroko pojętej grafiki, modelowania, animacji i renderingu. Wybór między 3ds Max, a Maya jest sprawą raczej osobistą i zależy od prywatnych preferencji użytkownika.

motionbuilder-2017-badge-128px

MotionBuilder – profesjonalny program skupiający się na tworzeniu animacji postaci oraz tworzeniu mimiki twarzy. Ma zaimplementowaną obsługę technologii Motion Capture, dzięki czemu producenci mogą stworzyć naturalne animacje w oparciu o tą technologię.

mudbox-2017-badge-128px

Mudbox – program do cyfrowego rzeźbienia i malowania. Głównie wykorzystywany do tworzenia bardzo szczegółowych obiektów i postaci (high poly), ale także używany jest w wielu pre-produkcyjnych etapach tworzenia gier.

Adobe_Photoshop_CC_icon

Adobe Photoshop – program do obróbki grafiki rastrowej. Jest najpopularniejszym, profesjonalnym oprogramowaniem do tworzenia grafik koncepcyjnych, szyldów, tekstur i wiele więcej. Jest nieodzownym narzędziem dla 3D Artystów pracujących w Game Devie i animacjach, gdzie bardzo często jakość bitmap musi iść w parze z oszczędzaniem mocy obliczeniowej komputera w finalnym produkcie.

shotgun-icon

Autodesk SHOTGUN – Program ten jest odpowiedzialny za koordynację projektów w ramach tworzenia w zespole. SHOTGUN jest idealnym narzędziem dla twórców gier, animacji, czy programów wymagających ścisłej współpracy grafików z innymi członkami zespołu. Narzędzie to nie tylko pozwala kontrolować sam projekt, ale także zarządzać czasem pracy wszystkich ludzi w zespole, wprowadzać uwagi odnośnie prowadzonych zadań, a to wszystko w wysokiej kompatybilności z oprogramowaniem Autodesk oraz pozostałych wiodących producentów oprogramowania.

Posiadamy również ofertę dla twórców gier niezależnych lub dopiero zaczynających swoją karierę w Game Dev’ie. Jest to oprogramowanie z serii LT, które zapewnia szereg niezbędnych funkcji do tworzenia gier wysokiej jakości.

maya-lt-icon-128px

Maya LT – program ten jest uszczuploną wersją pełnego programu Maya (pełna lista różnic), który zapewni niezbędne funkcjonalności każdemu twórcy gier. Jest on dedykowany przede wszystkim studiom niezależnym i każdemu rozpoczynającemu swoją przygodę
z Game Dev’em.

stingray-badge-128px

Stingray – każda gra wymaga silnika graficznego. Jest to rzecz nieodzowna w procesie tworzenia gier. Firma Autodesk wykupiła silnik Bitsquid, po czym został on rozwinięty i zintegrowany z oprogramowaniem Autodesk. Zostały z w nim zaimplementowane rozszerzenia takie jak wirtualna rzeczywistość (VR), programowanie za pomocą grafów, tworzenie efektów za pomocą grafów. Tak powstał obecny Stingray.

fbx-review-icon-128px

FBX Review – Darmowy i prosty w obsłudze program do podglądu plików w formatach 3D.
Jest to oprogramowanie przydatne w aspekcie kontrolowania toku pracy bez potrzeby włączania pełnego oprogramowania. Nie potrzeba nawet do tego celu używać komputera. FBX Review jest również dostępny na tablety z platformą Windows.

Poza tym podstawowym oprogramowaniem nasza firma oferuje również szeroką gamę silników renderujących, które są nieodzownym narzędziem przede wszystkim dla studia animacji, aczkolwiek w Game Devie również jest bardzo przydatnym narzędziem, zwłaszcza jeśli w planach jest tworzenie tzw. Cinematics.

v-ray

V-Ray – silnik renderujący studia Chaos Group. Fotorealizm i prostota użytkowania to jego główne atuty.

Arnold_Logo

Arnold – Najnowszy nabytek firmy Autodesk, stworzony przez studio Solid Angle silnik, pozwalający na ogromne możliwości animacyjne, a wraz z softem Autodesk stwarza idealny duet do pracy.

nvidia

NVidia Mental Ray & Iray – firma Nvidia nieustannie rozwija swoje silniki, wyraźnie skupiając się na jak najlepszym wykorzystaniu w procesie renderingu swoich flagowych produktów- kart graficznych.

Pakiety

me-collection-badge-128

W razie potrzeby zakupu więcej niż jednego programu, polecamy zapoznać się z ofertą pakietu Media & Entertainment Collection, który zawiera w sobie gotowy zestaw złożony między innymi z wyżej wymienionych programów w bardziej przystępnej cenie.


     Przejdź do sklepu     
Zapisz się na newsletter
  Skontaktuj się z nami  

Sprzęt komputerowy do tworzenia animacji i produkcji gier


Firma PCC Polska zajmuje się kompleksowymi rozwiązaniami dla grafiki 3D, w tym również sprzętem komputerowym, który jest dedykowany do tego typu rozwiązań.

HP sprzęt


Nic tak nie uprzykrza pracy jak niestabilny sprzęt, w którym może wystąpić ryzyko utraty danych. Praca na takich maszynach jest niekomfortowa i problemowa. Dlatego skorzystaj z wiedzy naszych specjalistów. Zaproponują odpowiedni sprzęt komputerowy do Twoich potrzeb byś mógł skupić się przede wszystkim na tworzeniu.

Skompletuj z nami swoje stanowisko pracy:

  • stacja robocza
  • monitor
  • manipulator
  • render farma


Polecane i certyfikowane komputery dla twórców gier i animacji

Idealnym wyborem są przetestowane i stabilne stacje robocze, które zapewnią komfortową i bezawaryjną pracę na wiele lat ciągłej eksploatacji.

Jako HP Silver Partner oraz Partner stacji Terra posiadamy w ofercie wyselekcjonowane modele stacji roboczych i mobilnych, które są pozycjami sprawdzonymi i odpowiednio dobranymi do konkretnych zadań. Zapraszamy do zapoznania się z naszymi gotowymi propozycjamilub do rozmowy z jednym z naszych specjalistów technicznych w celu dobrania dedykowanej konfiguracji dopasowanej do pod własne wymagania.


Monitor, który nie powoduje zmęczenia wzroku

Każdemu artyście 3D przyda się także odpowiedni monitor wyposażony w matryce IPS, które cechują się bardzo szerokimi kątami widzenia w poziomie i pionie. Charakteryzują się też równomiernym podświetleniem oraz lepszą wiernością odwzorowywanych kolorów.


Manipulatory, które odciążą Twoje ręce

Manipulatory to specjalne myszki 3D, dzięki którym doświadczysz doskonałej nawigacji w trójwymiarowym świecie. Osobom pracującym nieustannie przez wiele godzin dają dodatkowo odciążenie ręki pracującej na tradycyjnej myszce (rozkłada pracę na dwie ręce). W naszej ofercie znajdziesz kilka niezwykle wydajnych manipulatorów 3D. W zależności od Twoich potrzeb – możesz wybrać mniej lub bardziej zaawansowane urządzenie. Sprawdź i porównaj. A w razie jakichkolwiek pytań – skontaktuj się z nami.


Farma renderująca – przyspiesz z projektami

Potrzebujesz wykonać złożone obliczenia lub renderingi o bardzo wysokich rozdzielczościach? Pracujesz nad dużymi projektami? Zainwestuj w render farmę aby skrócić czas kreacji twojego projektu. Nawet jeśli nie zawsze Twoja render farma będzie wykorzystywana w 100%, to wolne moce obliczeniowe możesz udostępnić zewnętrznym firmom czy freelancerom. Jest to interesujące, dodatkowe źródło dochodu.

Polecamy Webinar na żądanie: Render farma – budowanie i zarządzanie farmą renderującą

     Przejdź do sklepu     
Zapisz się na newsletter
  Skontaktuj się z nami  

Szkolenia z tworzenia postaci, obiektów i animacji


PCC Polska zajmuje się szeroko pojętymi usługami szkoleniowymi i konsultacjami z zakresu oprogramowania do tworzenia grafiki i animacji. Zakup oprogramowania i sprzętu to dopiero pierwszy krok by móc zacząć tworzyć gry. Potrzebna jest jeszcze odpowiednia wiedza z zakresu ich obsługi, którą możemy pomóc Ci zdobyć.

kurs maya lt


Kursy z obsługi programów Maya, 3ds Max, Arnold

PCC Polska prowadzi szkolenia, warsztaty i webinaria z oprogramowania do tworzenia grafiki i animacji w Autoryzowanym Centrum Szkoleniowym Autodesk. Dzielimy się z naszymi klientami wiedzą i doświadczeniem, dzięki czemu nie jesteśmy zwykłym resellerem, a prawdziwym doradcą, sprzedawcą i dostawcą szkoleń. Każdy nasz specjalista posiada wiedzę i doświadczenie w swojej specjalizacji. Każdy trener jest wieloletnim praktykiem i twórcą w swojej branży, co poparte jest bogatym portfolio.

Oprócz szkoleń z oprogramowania oferujemy również konsultacje z ekspertami (także on-line) mające na celu zwiększenie efektywności modelowania, podnoszenie jakości tworzonego projektu i przyspieszenie cyklu projektowego. Podczas takich konsultacji badamy całościowe działanie firmy, czyli nie tylko wykorzystanie oprogramowania ale działanie sprzętu i procesy.

Przeczytaj Case study: PRZYŚPIESZENIE ORAZ USPRAWNIENIE TWORZENIA PROJEKTÓW I WIZUALIZACJI MEBLI, w którym dzięki konsultacji pomagamy klientowi z branży reklamy poprawić cały proces tworzenia projektu.

 


Przykładowe kursy z grafiki i animacji

Pełną ofertę kursów, warsztatów, webinariów i konsultacji znajdziesz na naszym serwisie szkoleniowym.

3DS MAX POZIOM I POZIOM II
Przeznaczone dla osób początkujących 2 dniowe szkolenie zobsługi 3ds max: tworzenie własnych scen 3D, począwszy od modelowania obiektów przez materiały i oświetlenie aż po rendering.
Więcej o szkoleniu >>
Poznanie zaawansowanych funkcji programu 3ds max, doskonalenie umiejętnosci, modelowanie złożonych obiektów, podstawy pracy z silnikiem Arnold i podstawy animacji.
Więcej  o szkoleniu >>
TERMINY  Sprawdź terminy >> Sprawdź terminy >>
MAYA PODSTAWY RIGGOWANIE POSTACI
szkolenia maya Przeznaczone dla osób początkujących 1-dniowe szkolenie mające na celu zapoznanie uczestnika z programem Maya.
Więcej o szkoleniu >>
Szkolenie obejmujące tworzenie szkieletów i riggowanie postaci pozwoli na poznanie narzędzi do tego celu zaprojektowanych.
Więcej o szkoleniu >>
TERMINY  Sprawdź terminy >> Sprawdź terminy >>


Nasza wiedza jest zawsze aktualna

Uczestniczymy w dyskusjach na forach i grupach branżowych, wymieniamy się wiedzą z najlepszymi specjalistami w swojej branży na konferencjach i meetingach. Bierzemy udział w szkoleniach produktowych i specjalistycznych, samodzielnie testujemy i wypróbowujemy nowy sprzęt, narzędzia i funkcje. Wszystko po to żeby jak najlepiej orientować się na prężnie rozwijającym się rynku IT.

   Przejdź do szkoleń >  
Subskrybuj newsletter >
Sprawdź Bazę wiedzy >
  Skontaktuj się z nami > 




Shotgun-program do zarządzania produkcją filmów i gier

Zapytanie ofertowe

Skontaktuj się z nami. Nasi konsultanci przygotują optymalną ofertę, dopasowaną do Twoich potrzeb.

Informujemy, że przetwarzamy Twoje dane zgodnie z RODO i z naszą Polityką prywatności.




Promocje

Oprogramowanie do tworzenia gier, 5.0 out of 5 based on 3 ratings