Oprogramowanie do tworzenia gier

banner-rozw-gry kopia

Rozwiązania dla twórców gier i animacji


PCC Polska oferuje w pełni profesjonalne i gotowe rozwiązania dla artystów pracujących w tak wymagającej dziedzinie jak Game Development, animacji filmowej czy reklamowej.

Kompleksowo dopasowujemy potrzebne oprogramowanie oraz pomagamy zmodyfikować pipeline (sposób przepływu pracy) pracy poszczególnych działów. Wspieramy artystów tworzących zapierające dech w piersiach projekty!

Entertainment_Characters-4 (2)

Dołącz do liderów branży gier i animacji

Swoim doświadczeniem nabytym przy współpracy z największymi firmami na rynku w Polsce i zagranicą, wspieramy nowych, wchodzących na rynek artystów i pomagamy im rozwinąć ich działania, dobierając odpowiednie narzędzia do każdego z działu.

Cechuje nas praktyczne podejście i spora wiedza z zasad działania studiów, zarówno tych małych jak i wielkich.

Naszym celem jest wskazanie wszystkim twórcom cyfrowej rozrywki profesjonalnej i niezawodnej ścieżki rozwoju swojej działalności, poprzez dobór odpowiedniego oprogramowani i sprzętu. Dzięki temu mogą skupić się przede wszystkim na tworzeniu wspaniałych produkcji.

Zobacz showreel i zachwyć się realizacjami przy użyciu oprogramowania Autodesk

©Autodesk


Odpowiednio skompletowane zasoby to połowa sukcesu w tworzeniu filmów i gier

Patrząc od strony narzędzi, staramy się wybierać dla partnerów w pełni profesjonalne rozwiązania, jakim na pewno jest oprogramowanie firmy Autodesk.  Częstym wyborem dla partnerów są kolekcje mediowe, w której skład wchodzą:

Główne programy Programy wspomagające
  • Sketchbook for Enterprise
  • Generator postaci
  • ReCap 360 Pro
  • Renderowanie w usłudze A360
  • Cloud Rights
  • Przechowywanie w chmurze (25 GB)



Maya to genialne oprogramowanie praktycznie do wszystkiego. Jest standardem w branży i często wykorzystuje się ją do tworzenia i obrabiania animacji, ale także do tworzenia modeli 3D, efektów specjalnych i renderingu.

Maya for gamedev Maya dla game dev i VFX

Z kolei MotionBuilder jest bardziej ukierunkowany na animację i znacznie ułatwia pracę z danymi pochodzącymi z Motion Capture.

Natomiast 3ds Max bardzo dobrze sprawdza się przy tworzeniu środowiska tzw. environmentu. Od zawsze był kojarzony z architekturą i ma odpowiednie narzędzia, które ułatwiają i przyspieszają pracę przy tworzeniu odpowiedniego otoczenia do gry czy animacji.


Reasumując: w pakiecie Media&Entertainment Collection mamy wszystko co jest wymagane dla specjalistów w branży!


Sprawne zarządzanie projektami w branży gier i animacji

Największe projekty często tworzone są przez setki osób, którzy pracują równolegle. Przy takiej ilości materiałów, uwag, pomysłów niezbędny jest program, który daje możliwości zapanowania nad wszystkim. Jako jedyni w Polsce jesteśmy certyfikowanymi specjalistami od programu Shotgun.

Shotgun pozwala na bieżąco kontrolować postęp prac, przygotowywać sposób przepływu pracy i go udoskonalać. Jego atutem jest możliwość dostępu zdalnego. Dzięki temu możemy wykorzystywać narzędzia do recenzji i oceny pracy bez wchodzenia w manualną interakcję – możemy to zrobić nawet za pomocą smartfona.

Ogromnym plusem jest to, że artyści korzystający np. z Maya nie muszą wychodzić z programu, żeby coś udostępnić dalej! Wszystko jest zintegrowane i nie trzeba przerywać transu twórczego, żeby przekazać materiały, nad którymi się pracuje!

©Autodesk

Zachęcamy do zapoznania się ze sposobem pracy Shotguna, ponieważ jest on także często stosowany w studiach, nie zależnie od wielkości.


Skorzystaj z dodatkowych rozwiązań Motion Capture do tworzenia animacji i gier

Staramy się wspierać nie tylko od strony oprogramowania, ale także od strony sprzętu. Jako PCC Polska jesteśmy jedynym partnerem firmy Xsens w tej części Europy. Dzięki temu studia mogą ułatwić i przyspieszyć pracę przy animacjach wykorzystując systemy motion capture.

System XSens staje się łatwo dostępny nawet dla mniejszych studiów lub pojedynczych animatorów! Kompaktowość Xsensa pozwala na stworzenie profesjonalnego studia Motion Capture bez inwestycji w ogromne pomieszczenia z użyciem drogich kamer systemów optycznych.

Xsens dla branży gier i animacji


Z tego rozwiązania skorzystało wielu naszych partnerów, dzięki czemu mogli wejść na jeszcze wyższy poziom projektów. Rozwiązania Motion Capture staramy się ciągle rozwijać i poszerzać naszą wiedzę, którą przekazujemy naszym klientom, dlatego szkolimy się z systemów przechwytywania mimiki twarzy FaceWare, żeby móc jeszcze bardziej wspomóc waszą technologię i rozwój.

©Faceware Tech

 


Wsparcie merytoryczne dla twórców gier i animacji

Staramy się być także wsparciem dla Was, prowadząc oficjalną grupę ‚Autodesk 3ds Max + Maya – 3D porady i ciekawostki‚ na facebook’u, gdzie chętnie wymieniamy się doświadczeniami z innymi artystami:

Grupa na facebooku

Dołącz do naszej grupy >>


Jesteśmy na bieżąco z najnowszymi trendami i nowinkami, które chętnie przekazujemy dla partnerów za pomocą naszych newsletterów oraz bazy wiedzy, gdzie można znaleźć artykuły, które mogą okazać się pomocne przy rozpoczęciu pracy przy projektach. Jeśli chcesz z nich skorzystać kliknij odpowiedni przycis poniżej:

Oprogramowanie wspierające twórców gier

Jako Gold Partner firmy Autodesk oferujemy szeroką gamę programów graficznych wyznaczających rynkowe standardy w świecie grafiki 3D. W naszej ofercie znajdują się programy poruszające każdy aspekt tworzenia gier w standardzie AAA (jest to oznaczenie standardu najwyższej jakości), dzięki czemu każde profesjonalne studio znajdzie u nas pełne i kompleksowe rozwiązania.

maya-2017-badge-128px

Maya – program ten zdobywa coraz szersze uznanie w środowisku GameDevu. Staje się on liderem na tym rynku. Praca w Maya jest przede wszystkim szybka, intuicyjna, a zarazem dokładna. Jest świetnym narzędziem do szeroko pojętej grafiki, modelowania, animacji i renderingu.

3ds-max-2017-badge-128px

3ds Max – przysłowiowy kombajn graficzny. Program ten tak samo jak Maya posiada pełny wachlarz narzędzi do szeroko pojętej grafiki, modelowania, animacji i renderingu. Wybór między 3ds Max, a Maya jest sprawą raczej osobistą i zależy od prywatnych preferencji użytkownika.

motionbuilder-2017-badge-128px

MotionBuilder – profesjonalny program skupiający się na tworzeniu animacji postaci oraz tworzeniu mimiki twarzy. Ma zaimplementowaną obsługę technologii Motion Capture, dzięki czemu producenci mogą stworzyć naturalne animacje w oparciu o tą technologię.

mudbox-2017-badge-128px

Mudbox – program do cyfrowego rzeźbienia i malowania. Głównie wykorzystywany do tworzenia bardzo szczegółowych obiektów i postaci (high poly), ale także używany jest w wielu pre-produkcyjnych etapach tworzenia gier.

shotgun-icon

Autodesk SHOTGUN – Program ten jest odpowiedzialny za koordynację projektów w ramach tworzenia w zespole. SHOTGUN jest idealnym narzędziem dla twórców gier, animacji, czy programów wymagających ścisłej współpracy grafików z innymi członkami zespołu. Narzędzie to nie tylko pozwala kontrolować sam projekt, ale także zarządzać czasem pracy wszystkich ludzi w zespole, wprowadzać uwagi odnośnie prowadzonych zadań, a to wszystko w wysokiej kompatybilności z oprogramowaniem Autodesk oraz pozostałych wiodących producentów oprogramowania.

PAKIETY

me-collection-badge-128

W razie potrzeby zakupu więcej niż jednego programu, polecamy zapoznać się z ofertą pakietu Media & Entertainment Collection, który zawiera w sobie gotowy zestaw złożony między innymi z wyżej wymienionych programów w bardziej przystępnej cenie.

PROGRAMY INDIE

Posiadamy również ofertę dla twórców gier niezależnych lub dopiero zaczynających swoją karierę w Game Dev’ie. Jest to oprogramowanie z serii LT, które zapewnia szereg niezbędnych funkcji do tworzenia gier wysokiej jakości.

maya-lt-icon-128px

Maya LT – program ten jest uszczuploną wersją pełnego programu Maya (pełna lista różnic), który zapewni niezbędne funkcjonalności każdemu twórcy gier. Jest on dedykowany przede wszystkim studiom niezależnym i każdemu rozpoczynającemu swoją przygodę
z Game Dev’em.

fbx-review-icon-128px

FBX Review – Darmowy i prosty w obsłudze program do podglądu plików w formatach 3D.
Jest to oprogramowanie przydatne w aspekcie kontrolowania toku pracy bez potrzeby włączania pełnego oprogramowania. Nie potrzeba nawet do tego celu używać komputera. FBX Review jest również dostępny na tablety z platformą Windows.

PROGRAMY UZUPEŁNIAJĄCE

Poza tym podstawowym oprogramowaniem nasza firma oferuje również szeroką gamę programów wspierajacych, działanie artystów.

Adobe_Photoshop_CC_icon

Adobe Photoshop – program do obróbki grafiki rastrowej. Jest najpopularniejszym, profesjonalnym oprogramowaniem do tworzenia grafik koncepcyjnych, szyldów, tekstur i wiele więcej. Jest nieodzownym narzędziem dla 3D Artystów pracujących w Game Devie i animacjach, gdzie bardzo często jakość bitmap musi iść w parze z oszczędzaniem mocy obliczeniowej komputera w finalnym produkcie.

Substance pakiet dla twórców gier i animacji

Pakiet Substance i Substance Painterprogram do malowania w 3D, pozwalający Ci na tworzenie i obróbkę modeli 3D na potrzeby gier. Otrzymała tytuł najlepszej aplikacji na CG do teksturowania. Aplikacja korzysta z technologii PBR (Physical Based Rendering), która pozwala przewidzieć rezultaty w jakimkolwiek silniku graficznym lub renderującym, do którego wyeksportujesz stworzone tekstury.


     Przejdź do sklepu     
Zapisz się na newsletter
  Skontaktuj się z nami  

Sprzęt komputerowy do tworzenia animacji i produkcji gier


Firma PCC Polska zajmuje się kompleksowymi rozwiązaniami dla grafiki 3D, w tym również sprzętem komputerowym, który jest dedykowany do tego typu rozwiązań.

HP sprzęt


Nic tak nie uprzykrza pracy jak niestabilny sprzęt, w którym może wystąpić ryzyko utraty danych. Praca na takich maszynach jest niekomfortowa i problemowa. Dlatego skorzystaj z wiedzy naszych specjalistów. Zaproponują odpowiedni sprzęt komputerowy do Twoich potrzeb byś mógł skupić się przede wszystkim na tworzeniu.

Skompletuj z nami swoje stanowisko pracy:

  • stacja robocza
  • monitor
  • manipulator
  • render farma


Polecane i certyfikowane komputery dla twórców gier i animacji

Stacje robocze HP dla twórców gier i animacji

Idealnym wyborem są przetestowane i stabilne stacje robocze, które zapewnią komfortową i bezawaryjną pracę na wiele lat ciągłej eksploatacji.

Jako HP Silver Partner oraz Partner stacji Terra posiadamy w ofercie wyselekcjonowane modele stacji roboczych i mobilnych, które są pozycjami sprawdzonymi i odpowiednio dobranymi do konkretnych zadań. Zapraszamy do zapoznania się z naszymi gotowymi propozycjami lub do rozmowy z jednym z naszych specjalistów technicznych w celu dobrania dedykowanej konfiguracji dopasowanej do pod własne wymagania.


Monitor, który nie powoduje zmęczenia wzrokuMonitory HP dla twórów gier i animacji

Każdemu artyście 3D przyda się także odpowiedni monitor wyposażony w matryce IPS, które cechują się bardzo szerokimi kątami widzenia w poziomie i pionie. Charakteryzują się też równomiernym podświetleniem oraz lepszą wiernością odwzorowywanych kolorów.

Sprawdź ofertę monitorów na sklepie >>


Manipulatory, które odciążą Twoje ręce

Manipulatory 3d dla twórców gier i animacjiManipulatory to specjalne myszki 3D, dzięki którym doświadczysz doskonałej nawigacji w trójwymiarowym świecie. Mogą zwiększyć Twoja produktywność nawet o 20%. Osobom pracującym nieustannie przez wiele godzin dają dodatkowo odciążenie ręki o 50%(rozkłada pracę na dwie ręce).

Manipulatory 3d connexion doskonale współpracują z takim oprogramowaniem jak np. 3ds Max, Maya, Motion Builder, Cinema 4D, Blender… W naszej ofercie znajdziesz kilka niezwykle wydajnych manipulatorów 3D. W zależności od Twoich potrzeb – możesz wybrać mniej lub bardziej zaawansowane urządzenie.

Sprawdź i porównaj na sklepie >>
A w razie jakichkolwiek pytań – skontaktuj się z nami.


Farma renderująca – przyspiesz z projektamiStacje robocze pod render farmy

Potrzebujesz wykonać złożone obliczenia lub renderingi o bardzo wysokich rozdzielczościach? Pracujesz nad dużymi projektami? Zainwestuj w render farmę aby skrócić czas kreacji twojego projektu. Nawet jeśli nie zawsze Twoja render farma będzie wykorzystywana w 100%, to wolne moce obliczeniowe możesz udostępnić zewnętrznym firmom czy freelancerom. Jest to interesujące, dodatkowe źródło dochodu.

Polecamy Webinar na żądanie: Render farma – budowanie i zarządzanie farmą renderującą

     Przejdź do sklepu     
Zapisz się na newsletter
  Skontaktuj się z nami  

Szkolenia z tworzenia postaci, obiektów i animacji


PCC Polska zajmuje się szeroko pojętymi usługami szkoleniowymi i konsultacjami z zakresu oprogramowania do tworzenia grafiki i animacji. Zakup oprogramowania i sprzętu to dopiero pierwszy krok by móc zacząć tworzyć gry. Potrzebna jest jeszcze odpowiednia wiedza z zakresu ich obsługi, którą możemy pomóc Ci zdobyć.

kurs maya lt


Kursy z obsługi programów Maya, 3ds Max, Arnold

PCC Polska prowadzi szkolenia, warsztaty i webinaria z oprogramowania do tworzenia grafiki i animacji w Autoryzowanym Centrum Szkoleniowym Autodesk. Dzielimy się z naszymi klientami wiedzą i doświadczeniem, dzięki czemu nie jesteśmy zwykłym resellerem, a prawdziwym doradcą, sprzedawcą i dostawcą szkoleń. Każdy nasz specjalista posiada wiedzę i doświadczenie w swojej specjalizacji. Każdy trener jest wieloletnim praktykiem i twórcą w swojej branży, co poparte jest bogatym portfolio.

Oprócz szkoleń z oprogramowania oferujemy również konsultacje z ekspertami (także on-line) mające na celu zwiększenie efektywności modelowania, podnoszenie jakości tworzonego projektu i przyspieszenie cyklu projektowego. Podczas takich konsultacji badamy całościowe działanie firmy, czyli nie tylko wykorzystanie oprogramowania ale działanie sprzętu i procesy.

Przeczytaj Case study: PRZYŚPIESZENIE ORAZ USPRAWNIENIE TWORZENIA PROJEKTÓW I WIZUALIZACJI MEBLI, w którym dzięki konsultacji pomagamy klientowi z branży reklamy poprawić cały proces tworzenia projektu.

 


Przykładowe kursy z grafiki i animacji

Pełną ofertę kursów, warsztatów, webinariów i konsultacji znajdziesz na naszym serwisie szkoleniowym.

3DS MAX POZIOM I POZIOM II
Przeznaczone dla osób początkujących 2 dniowe szkolenie zobsługi 3ds max: tworzenie własnych scen 3D, począwszy od modelowania obiektów przez materiały i oświetlenie aż po rendering.
Więcej o szkoleniu >>
Poznanie zaawansowanych funkcji programu 3ds max, doskonalenie umiejętnosci, modelowanie złożonych obiektów, podstawy pracy z silnikiem Arnold i podstawy animacji.
Więcej  o szkoleniu >>
TERMINY  Sprawdź terminy >> Sprawdź terminy >>
MAYA PODSTAWY RIGGOWANIE POSTACI
szkolenia maya Przeznaczone dla osób początkujących 1-dniowe szkolenie mające na celu zapoznanie uczestnika z programem Maya.
Więcej o szkoleniu >>
Szkolenie obejmujące tworzenie szkieletów i riggowanie postaci pozwoli na poznanie narzędzi do tego celu zaprojektowanych.
Więcej o szkoleniu >>
TERMINY  Sprawdź terminy >> Sprawdź terminy >>


Bezcenna wiedza w bezpłatnych kursach i webinariach

Polecamy także przygotowane przez nas którkie bezpłatne kursy on-line

Kurs 5 kroków do pracy 3ds Max: https://szkolenia.pccpolska.pl/kurs-3ds-max-5-krokow-do-szybszej-pracy/

Kurs 5 kroków do pracy Maya: https://szkolenia.pccpolska.pl/kurs-maya-5-krokow-do-szybszej-pracy/

 

Zapraszamy także do zapoznania się z naszymi webinarami, które przygotowujemy specjalnie pod problemy, z którymi się spotykacie i chętnie rozwiązujemy je dla Was

[link do webinarów]


Nasza wiedza jest zawsze aktualna

Uczestniczymy w dyskusjach na forach i grupach branżowych, wymieniamy się wiedzą z najlepszymi specjalistami w swojej branży na konferencjach i meetingach. Bierzemy udział w szkoleniach produktowych i specjalistycznych, samodzielnie testujemy i wypróbowujemy nowy sprzęt, narzędzia i funkcje. Wszystko po to żeby jak najlepiej orientować się na prężnie rozwijającym się rynku IT.

   Przejdź do szkoleń >  
Subskrybuj newsletter >
Sprawdź Bazę wiedzy >
  Skontaktuj się z nami > 


Shotgun-program do zarządzania produkcją filmów i gier

Zapytanie ofertowe

Skontaktuj się z nami. Nasi konsultanci przygotują optymalną ofertę, dopasowaną do Twoich potrzeb.

Informujemy, że przetwarzamy Twoje dane zgodnie z RODO i z naszą Polityką prywatności.




Promocje

Oprogramowanie do tworzenia gier, 5.0 out of 5 based on 3 ratings