Studia gier niezależnych (tzw. Indie) cechują się niższymi budżetami, przez co także mniejszym nakładem roboczym. Atutem tego jest jednak ich niezależność, mogą poruszyć w swoich produkcjach trudne tematyki lub kierować swoje produkty do konkretnego grona odbiorców, nie bojąc się o swój PR.
Autodesk docenia takie podejście i wychodzi naprzeciw oczekiwaniom temu segmentowi gamedevu, wydając i rozwijając Maya LT oraz oprogramowanie ściśle współpracujące z tym edytorem 3D.
Dodatkowym atutem Maya LT jest dostęp do silnika Stingray całkowicie za darmo, oraz ich kooperacja. Dzięki temu użytkownik ma możliwość ciągłego podglądu efektów pracy w silniku.
Maya LT posiada narzędzia do modelowania, teksturowania i animacji, które są nieodzowną częścią pracy w gamedevie. Jest to narzędzie, w którym bez najmniejszych ograniczeń i zachowując wszystkie standardy, można stworzyć modele 3D, gotowe do wykorzystania w silniku graficznym.
Świetnym narzędziem, do wykorzystania jest funkcja „Send to…”, dzięki której Maya LT pozwala na szybki przesył assetów bezpośrednio do narzędzia odpowiedzialnego za sculpting, lub silnika graficznego, funkcja ta działa w dwie strony.
Ponad to narzędzie pozwala na przesył assetów do konkretnego silnika jak Stingray, czy Unity.
Funkcja Game Exporter pozwala na (jak sama nazwa wskazuje) stworzenie pliku FBX z odpowiednio pociętymi animacjami swojego projektu.
Jest to przede wszystkim oprogramowanie wyznaczające standard w światowym Game Devie, program ten ciągle rozwijany jest w kierunku tworzenia gier. Daje wiele możliwości i nie sprawia niespodzianek związanych z błędami.
Maya LT wraz z dodatkowym oprogramowaniem jak Mudbox, Motion Builder, czy Stingray daje świetny pełnoprawny pakiet do tworzenia contentu do gier.
Maya LT zapewnia zestaw narzędzi i edytorów, pozwalających na wiele możliwości, od pełnej edycji i animacji siatki dzięki narzędziu Shape Editor…
…aż po edycję siatki UV, tekstur, normal map i shaderów.
Dzięki zastosowaniu systemu skryptów Maya LT pozwala na pełną kontrolę tworzenia i usprawnia wiele procesów, które normalnie trzeba by było tworzyć ręcznie.
Dlaczego warto z nami współpracować?
Jesteśmy na rynku od 2002 roku i w tym czasie współpracowaliśmy z kilkoma tysiącami klientów. Jako Autodesk Gold Partner jesteśmy w stanie zaoferować Państwu atrakcyjną i konkurencyjną ofertę.
Nasi doświadczeni specjaliści techniczni i handlowi doradzą, zapewnią pomoc wdrożeniową oraz wsparcie. Nasza szeroka oferta wspiera Twój biznes, a precyzyjne dobrane rozwiązania pomogą usprawnić jego działanie. Jeśli potrzebujesz konsultacji, szkolenia lub usług wdrożeniowych – możesz na nas liczyć.
Wybierając PCC Polska zyskujesz nie tylko renomowanego dostawcę oprogramowania, ale doświadczonego i rzetelnego partnera do współpracy na długie lata. Znamy się na rzeczy!
Systemowe: | |
System operacyjny: |
|
Rekomendowane przeglądarki: |
|
Sprzętowe: | |
Procesor: | 64-bit Intel® or AMD® 4 lub więcej rdzeni |
Karta graficzna: | Polecamy użyć systemu rekomendacji ,który dobierze odpowiedni zestaw kart graficznych. Dobrym wyborem będą karty graficzne posiadające przynajmniej 4GB VRAM. Warto mieć jednak na uwadze, że im bardziej skomplikowane projekty tym mocniejszymi podzespołami trzeba dysponować. |
Pamięć RAM: | 8 GB RAM (16 GB rekomendowane) |
Przestrzeń dyskowa: | 4 GB wolnej przestrzeni na dysku twardym |
Urządzenie wskazujące: | Mysz posiadająca przynajmniej 3 przyciski (LPM, PPM i scroll button) |
Maya LT jest wciąż udoskonalana i developerzy firmy Autodesk wciąż starają się utrzymywać ten program na najwyższym poziomie. Jednym z rozwinięć jest właśnie udoskonalenie edytora UV. Wiadomym jest, że dobre rozłożenie tekstury na obiekcie jest sprawą kluczową w niemal każdej dziedzinie związanej z grafiką 3D. Dlatego edytor UV w Maya LT jest wciąż rozwijany i dopracowywany.
Podstawą w 3D jest przede wszystkim modelowanie, firma Autodesk świetnie zdaje sobie z tego sprawę, dlatego ciągle dodaje nowe funkcjonalności i usprawnia te już wydane. Wszystko po to by usprawnić swoim użytkownikom pracę.
Sculpting to stosunkowo świeża funkcjonalność, jest to przyszłościowa technika, która pozwala artyście skupić się przede wszystkim na tworzeniu.
Świetna kooperacja między produktami Autodesk pozwala na płynne przejścia za pomocą funkcji „Send to…”, dzięki czemu sculpting, retopologia siatki i dopracowane tekstury są szybkie, proste i spełniają wszelkie standardy, nawet w tak restrykcyjnej dziedzinie jaką jest gamedev.
Autodesk Maya LT 2016 jest efektywnym programem do animacji 3D i modelowania dla profesjonalnych twórców gier. Funkcje w Maya LT są zaprojektowane tak, aby każdy etap procesu twórczego 3D przebiegał szybciej (dla doświadczonych artystów) i był łatwiejszy do nauki dla nowych użytkowników. Zestaw kreatywnych narzędzi 3D w Maya LT umożliwia twórcom, wykorzystanie swego potencjału.
Maya LT 2016 wprowadza nowe funkcje do rzeźbienia na bazie narzędzi modelowania, które poprawiają przepływ pracy. Inne ulepszenia obejmują: nowe materiały w oparciu o ShaderFX, SplineIK, odkształcenia klastra, ulepszenia rzutni i małe poprawki w oparciu o opinie użytkowników.
Brush-based w Maya LT daje użytkownikom możliwość rzeźbienia na wysokim poziomie bez konieczności eksportu do innego narzędzia. Pomaga to łatwiej osiągnąć artystom odpowiedni efekt przez szybszy czas przekazywania modeli , gdy potrzebne są tylko niewielkie korekty. Włączenie podstawowych narzędzi rzeźbiarskich, które można wykorzystać jako punkt wyjścia oszczędza czas i stanowi pomoc również początkującym. Przez to praca staje się szybsza i efektywniejsza.
Narzędzie ShaderFX posiada nową funkcję fizycznego cieniowania materiału, aby użytkownicy mogli wprowadzić bardziej realistyczne i lepszej jakości materiały.
Dzięki temu możliwe jest tworzenie wysokiej jakości elementów bezpośrednio w Maya LT zamiast w silniku, co ułatwia i przyśpiesza osiągnięcie zamierzonego rezultatu.
Maya LT 2016 posiada rozszerzone narzędzia dostępne dla animacji postaci i obiektów do gier. Nowy Spline IK i grupy nowych funkcji do animacji ułatwia pracę, zwiększając różnorodność postaci w grze. Eksport animacji jest dużo łatwiejszy i szybszy wraz z aktualizacją do gry poprzez Game Exporter. Wspomaga on zarządzanie i eksportowanie wielu animowanych klipów w jednym lub w wielu plikach.
Nowa aktualizacja narzędzi do modelowania i UV Maya LT 2016 pozwala łatwiej tworzyć i edytować mapy UV. Nowy zestaw funkcji UV na podstawie Autodesk Mudbox zapewnia bardziej intuicyjny przepływ pracy dla użytkowników. W tym również: interaktywne wycinanie i tworzenie krawędzi, automatyczne narzędzia projekcji, przypinanie, spawanie, funkcja rozłamu i rozwinięcie szczotki.
Maya LT 2016 zyskała ulepszenia, które ułatwiają oglądanie modeli w rzutni. Ma ona możliwość załadowania tekstury w taki sposób, że można rozpocząć pracę na scenie szybciej, bez konieczności czekania na załadowanie całej pierwszej sceny. Dodatkowe efekty np. mgły, mogą być teraz dostępne w rzutni, aby pomóc użytkownikowi skupić się tylko na obiekcie najbliżej położonym. Zapewnia to szybki sposób oceny odległości od aparatu do obiektu i łatwiejszą manipulację.
Maya LT 2016 ma możliwość obsługi sceny lub wyboru scen do eksportu do 100.000 wielokątów (quadów) w formatach OBJ i FBX. Artyści wciąż mogą tworzyć sceny w nieograniczonych rozmiarach w ramach Maya LT i zapisać te sceny w jej formacie (MLT).
Maya LT 2016 posiada również kilka innych usprawnień w różnych obszarach, które ułatwiają codzienną pracę. Na przykład: domyślne środowisko oświetleniowe może być teraz zdefiniowane dla importowanych aktywów, co daje krótszą drogę do standaryzacji wyglądu modeli.
Uwaga: Osobom, które po raz pierwszy będą pobierać wersję próbną produktu Autodesk, pojawi się monit o pobraniu i zainstalowaniu menedżera Autodesk.
Uwaga: Osobom, które po raz pierwszy będą pobierać wersję próbną produktu Autodesk, pojawi się monit o pobraniu i zainstalowaniu menedżera Autodesk.
Skontaktuj się z nami. Nasi konsultanci przygotują optymalną ofertę, dopasowaną do Twoich potrzeb.