Gra polskiej firmy Techland, przeznaczona zarówno dla nowej generacji konsol (Xbox One i PlayStation 4), jak i platform PC, Xbox 360 i PlayStation 3, została zapowiedziana w połowie 2013 roku. Jest to kolejny kamień milowy w ponad 20-letniej historii firmy.
Wirtualny, ale jednocześnie bardzo naturalny świat w grze Dying Light powstał także dzięki zastosowaniu kilku różnych programów marki Autodesk. W procesie produkcji swoich gier Techland od wielu lat wykorzystuje bowiem takie narzędzia jak 3ds Max czy MotionBuilder, które są doskonałym uzupełnieniem autorskiego silnika firmy – Chrome Engine.
Lead Environment Artist w Techlandzie.
Bardzo istotnym elementem w Dying Light jest płynne przemieszczanie się postaci w środowisku (wspinanie się na budynki, przeskakiwanie przez przeszkody etc.) oraz immersyjna walka w zwarciu. Aby zapewnić najwyższy poziom realizmu w tych aspektach, animacje zostały nagrane techniką motion capture i poddane obróbce przy pomocy oprogramowania marki Autodesk.
Motion Capture Specialist w Techlandzie.
Techland jest wiodącym polskim developerem gier na komputery PC i konsole najnowszej generacji oraz wydawcą gier i oprogramowania na terenie Polski. Firma rozwija się nieprzerwanie od 1991 roku, zatrudniając obecnie ponad 200 specjalistów we Wrocławiu, Warszawie i Ostrowie Wielkopolskim. Produkty Techlandu odnoszą komercyjne sukcesy i cieszą się uznaniem graczy oraz recenzentów na całym świecie. Firma jest także właścicielem marki Shortbreak Studios oraz portalu legeo.pl.
Skontaktuj się z nami. Nasi konsultanci przygotują optymalną ofertę, dopasowaną do Twoich potrzeb.