Historie klientów ShotGrid dla filmu, telewizji i gier – Animal Logic



Opublikowane: 08 lut / 2022 Kategoria: Aktualności, Tagi: , , , , ,

Przez najbliższych kilka miesięcy przybliżymy Wam odczucia klientów korzystających na co dzień z ShotGrid. Dla nas największą wartością, są rekomendacje prosto od użytkownika.


Rekomendacje oprogramowania ShotGrid

Rozpoczynamy cykl przybliżający Wam praktyczne wykorzystanie ShotGrid – specjalistycznego rozwiązania do zarządzania projektami w branzy gamedev, filmowej i reklamowej. Poznajcie opinie i wrażenia znanych studiów kreatywnych, którzy skutecznie wdrożyli ShotGrid w swojej firmie.

Jako pierwszy przykład udanej implementacji ShotGrida do pipeline’u zespołu weźmy Animal Logic. Jest to uznawane za jedno z wiodących na świecie niezależnych kreatywnych studiów cyfrowych, które od ponad 30 lat produkuje nagradzane projekty, efekty wizualne i animacje. Z projektów ich autorstwa warto wymienić chociażby takie jak: Strażnicy Galaktyki 2, Kapitan Marvel, Obcy: Przymierze czy LEGO® PRZYGODA oraz obie części Piotrusia Królika.

ShotGrid Warner Bros rekomendacje

Zdjęcia dzięki uprzejmości Warner Bros. Pictures i Columbia Pictures


Pipeline studia Animal Logic jest zbudowany z myślą o szybkości i skali, a wprowadzenie ShotGrid było integralną częścią zarządzania napływem danych generowanych przez złożone produkcje. Dla Animal Logic ShotGrid jest niezbędnym systemem śledzenia produkcji, który pozwala na duże ilości danych i podkreśla kluczowe informacje potrzebne ich zespołom kierowniczym do podejmowania krytycznych decyzji podczas produkcji szybciej i pewniej.

„Zamiast przekopywać się przez ostatnie trzy dni przeglądów w celu znalezienia i udostępnienia wersji, widżety automatyzują ten proces i oszczędzają nadzorcom i koordynatorom produkcji wiele godzin, które można poświęcić na wspieranie swoich zespołów.”

–  wyjaśnia Sean McAlear, menedżer produkcji w Animal Logic

 

ShotGrid Warner Bros opinie

Zdjęcia dzięki uprzejmości Warner Bros. Pictures i Columbia Pictures

 

„Naszym ostatecznym celem jest pomóc naszym artystom spędzać więcej czasu na tworzeniu scen, modelowaniu i obróbce powierzchni bez przerywania ich kreatywnego przepływu. Po stronie zarządzania produkcją, skupiamy się na dostarczeniu tych kreatywnych pomysłów na ekran z planem, który jest możliwy do zrealizowania w ramach budżetu i zgodnie z harmonogramem. Z ShotGrid w centrum naszego pipeline’u, jesteśmy w stanie lepiej osiągnąć oba te cele.”

–  mówi Sean McAlear, Animal Logic

Jak widzimy, nawet tak doświadczone studio, jak Animal Logic, będące na rynku od 30 lat, wykorzystuje gotowe rozwiązania, które dają się w łatwy sposób implementować w struktury dotychczasowego działania. Chcesz dowiedzić się więcej o ShotGrid? Wejdź >> tutaj <<


To tyle na dziś, i od razu zapraszam na kolejną historię z ShotGridem w tle.


Autor: Bartosz Kondracki | PCC Polska