W drugim odcinku naszego poradnika o Motion Builder przyjrzymy się procesowi przygotowania hierarchii elementów postaci.
Mamy nadzieję, że opanowaliście już skróty klawiszowe w MoBu, które pokazaliśmy Wam w pierwszej części, bo przed Wami drugi videotutorial z naszej nowej serii MotionBuilder Tips&Tricks przygotowany dla osób dopiero zapoznających się z podstawami obsługi tego programu.
Jeśli nie widziałeś/-łaś części pierwszej serdecznie zapraszamy do uzupełnienia wiedzy:
MotionBuilder Tips&Tricks – Część 1
Z poniższego tutorialu video dowiesz się, jak odpowiednio ułożyć elementy w MotionBuilder, aby uniknąć nieprzewidzianych problemów podczas animacji.
W trakcie filmu omówimy również kwestię skalowania postaci w podglądzie, co wpłynie na komfort i jakość pracy.
Dodatkowo, skupimy się na dodawaniu namespace w MotionBuilder, czyli przedrostków do nazw elementów postaci. Ten prosty zabieg pozwoli nam łatwo odróżniać elementy innych postaci oraz operować nimi w razie potrzeby. Dzięki temu przygotujesz swoje projekty w sposób poprawy i przemyślany, co ułatwi Ci pracę w dalszych etapach.
Nie przegap tej lekcji, która pozwoli Ci jeszcze lepiej wykorzystać możliwości Motion Builder!