Autodesk 3ds Max – Using Normal Maps – Render to Texture – Część 6

Korzystanie z Nomal Maps daje niekończące się możliwości. Przedstawiamy szóstą część videotutorialu, dotyczącą procesu pozwalającego na renderowanie sceny tak jak zwykle, ale w teksturze, którą można później wykorzystać.


Render to Texture w Normap Maps

W prezentacji dowiesz się jak  wyodrębnić dane  kartograficzne w procesie zwanym Render-to-Texture. W ten sposób można uzyskać wysokie poly danych geometrycznych w typie mapy, które następnie można wykorzystać w celu uzyskania dużej szczegółowości.

Render to Texture pozwala na tworzenie map tekstur na podstawie wyglądu obiektu w renderowanej scenie. Tekstury są następnie „przyklejone” (spiekane) do obiektu. Oznacza to, że stają się one częścią obiektu poprzez mapowanie i mogą być używane do szybkiego wyświetlania teksturowanego obiektu na urządzeniach Direct3D, takich jak karty grafiki reklamowej lub silniki gier.

Zapraszamy do obejrzenia videotutorialu:


Źródło: Autodesk/ YouTube












 

Chcę skorzystać z konsultacji >>>
close-link