Menu

Festiwal artystyczny Promised Land w Łodzi – krótka relacja z wydarzenia

Promised land ArtFestival, którego głównym organizatorem był znany na całym świecie producent gier CD Projekt RED to pierwsze tego typu wydarzenie obejmujące zamknięte spotkania artystyczne z ekspertami z całego świata od tworzenia gier i animacji, w którym mieliśmy przyjemność uczestniczyć. 


Promised Land 2016 – zakończony

Tegoroczne wydarzenie odbyło się na terenie kompleksu EC1 w Łodzi. Główną ideą były spotkania z twórcami gier i filmów, liczne wykłady, panele dyskusyjne oraz prezentacje i warsztaty na żywo. Spotkanie zgromadziło około 400 twórców gier. Uczestnicy mogli poznać procesy tworzenia najlepszych gier i filmów. Była to niepowtarzalna okazja do wejścia w świat profesjonalistów.

Jako partner technologiczny festiwalu i Autoryzowany Partner Autodesk przygotowaliśmy prelekcję na temat trendów w branży tworzenia gier oraz w oprogramowaniu do zarządzania produkcją. Prelekcję przygotowali pracownicy PCC Polska oraz Autodesk.

p1030753


Nasze warsztaty

W czasie trwania festiwalu dużą uwagą cieszyły się trzy warsztaty prowadzone przez ekspertów Autodesk – Rolanda Reyer’a oraz Alexa Horst’a., których tematyką były:

  • Maya 2017: Working with the new Time Editor and Workspaces
  • Maya 2017: Motion Graphics together with 3D Text and SVG
  • 3ds Max 2017: Games and Cinematic Workflows

Uczestnicy chwalili prowadzących za wysoki poziom wiedzy i profesjonalizm w przekazywaniu informacji.

p1030823


Oprogramowanie, sprzęt i eksperci na stoisku PCC Polska

Stoisko PCC Polska  było reprezentowane przez ekspertów Autodesk, którzy chętnie dzielili się swoją wiedzą na temat oprogramowania: 3ds Max, Maya, Stingray, V-Ray i wiele innych związanych z branżą gier i animacji. Odwiedzający mieli okazję otrzymać specjalną ofertę na branżowe oprogramowanie, sprzęt firmy HP  oraz usługi dla branży tworzenia gier i grafiki 3D.

p1030774


Strefa Virtual Reality

Atrakcją specjalną naszego stoiska była strefa VR wyposażona w okulary HTC VR AREA, których użytkownicy mogli poruszać się w wirtualnej rzeczywistości stworzonej przy użyciu oprogramowania 3ds Max i Stingray. Do wyboru przygotowaliśmy dwie scenerie – nawiedzony pokój lub mroczne miasto duchów. Cieszyły się one ogromnym powodzeniem.

p1030779

Serdecznie dziękujemy wszystkim osobom za odwiedzenie naszego stoiska i udział w warsztatach.
Zapraszamy do oglądania fotorelacji z wydarzenia na naszym fanpage’u:

Przejdź do galerii >>