Od 1 czerwca 2016r. dostępna jest do pobrania nowa aktualizacja Stingray 1.3 – silnika do wizualizacji w czasie rzeczywistym.
Aktualizacje w Stingray 1.3 to trzy nowe rodzaje cieniowania i wsparcie dla odzieży NVIDIA APEX ™ i streamingu tekstury – ulepszenia, które pomogą artystom tworzyć bardziej realistyczne wizualizacje. Stingray 1.3 to także nowy obieg pracy w tworzeniu efektów cząsteczkowych, chętnie udostępniane środowisko cieniowania oraz lepsza nawigacja w wyszukiwarce zasobów.
Technologia NVIDIA APEX ułatwia twórcom oprogramowania dodawanie do ich gier szczegółowych efektów fizycznych. APEX usprawnia również optymalizację rozgrywki przy tworzeniu treści dla wielu platform dzięki zastosowaniu prostej zasady: „stwórz raz – implementuj wielokrotnie „. Zapewnia artystom, projektantom poziomów oraz deweloperom zestaw łatwych w obsłudze narzędzi usprawniających proces implementowania skalowalnej fizyki w grach nowej generacji, przeznaczonych dla wielu różnych platform.
Aby uzyskać więcej informacji zapraszamy do obejrzenia prezentacji:
Skontaktuj się z naszymi konsultantami, którzy odpowiedzą i zaproponują optymalną ofertę: