Sprawdź koniecznie co nowego w wersji 3ds Max 2022.3!



Opublikowane: 12 sty / 2022 Kategoria: 3ds Max, Tagi: ,

Pracuj szybciej i bardziej wydajnie dzięki intuicyjnym narzędziom w 3ds Max 2022.3


3ds Max zapewnia wysokiej jakości ulepszenia, które pomagają pracować wydajniej i szybciej, a nie ciężej. Ta aktualizacja zapewnia zoptymalizowaną wydajność zapisywania plików, ulepszenia popularnych narzędzi do modelowania, różne ulepszenia programu Viewport i nie tylko. Sprawdź!

Oto nowości w 3ds Max:

  • Inteligentne wyciągnięcie
  • Filtrowanie według rzutni
  • Integracja z rurociągami
  • Poprawa wydajności zapisywania plików
  • Aktualizacje MaxtoA
  • Modyfikator symetrii
  • Popraw wyniki skórki w unwrap UVW
  • Modyfikator fazowania
  • Aktualizacje animacji
  • Aktualizacje użyteczności

Przedstawiamy kilka wybranych opisów nowości w 3ds Max 2022.3

Inteligentne wyciągnięcie

Operacje przecinania i łączenia częściowego nakładania się Smart Extrude zostały dodatkowo ulepszone, aby pomóc w uzyskiwaniu lepszych i czystszych wyników geometrycznych. Teraz możesz przecinać obiekty o wielu krawędziach na tej samej siatce za pomocą funkcji Smart Extrude, podczas gdy dodatkowa obsługa pozwala na czyste cięcie niepłaskich czworokątów i wielokątów. Umożliwia to wykonywanie złożonych czynności modelowania łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej.

Smart Extrude


Poprawa wydajności zapisywania plików

Kontynuując pracę wykonaną w poprzednich aktualizacjach 3ds Max, zapisywanie plików scen zostało dodatkowo zoptymalizowane, co pozwala doświadczyć dodatkowego 25% wzrostu wydajności zapisywania plików.

File Save Performance Improvement


Aktualizacje animacji

Pokaż interfejs zakresu wyboru: „Pokaż zakres wyboru” w konfiguracji suwaka czasu jest teraz domyślnie WŁĄCZONY, co ułatwia animatorom szybkie skalowanie zakresu wybranego zestawu klawiszy w interfejsie suwaka czasu.

Ograniczenia LookAt Długość linii widoku: Aby pomóc osobom pracującym ze złożonymi platformami, opcja „Bezwzględna długość linii widoku” w ograniczeniu LookAt jest teraz domyślnie wyłączona, a „Długość linii widoku” jest również ustawiona na 0. Pomoże to zmniejszyć Bałagan w rzutni i zapewnia lepsze wrażenia z animacji.


Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na temat oprogramowania do animacji skontaktuj się z naszymi specjalistami!

Autor: Adrian Kaźmierczak | PCC Polska