Nowa aktualizacja Stingray 1.3 już do pobrania

Od 1 czerwca 2016r. dostępna jest do pobrania nowa aktualizacja Stingray 1.3 – silnika do wizualizacji w czasie rzeczywistym.


Nowy Stingray 1.3

Aktualizacje w Stingray 1.3 to trzy nowe rodzaje cieniowania i wsparcie dla odzieży NVIDIA APEX ™ i streamingu tekstury – ulepszenia, które pomogą artystom tworzyć bardziej realistyczne wizualizacje. Stingray 1.3 to także nowy obieg pracy w tworzeniu efektów cząsteczkowych, chętnie udostępniane środowisko cieniowania oraz  lepsza nawigacja w wyszukiwarce zasobów.

Technologia NVIDIA APEX ułatwia twórcom oprogramowania dodawanie do ich gier szczegółowych efektów fizycznych. APEX usprawnia również optymalizację rozgrywki przy tworzeniu treści dla wielu platform dzięki zastosowaniu prostej zasady: „stwórz raz – implementuj wielokrotnie „. Zapewnia artystom, projektantom poziomów oraz deweloperom zestaw łatwych w obsłudze narzędzi usprawniających proces implementowania skalowalnej fizyki w grach nowej generacji, przeznaczonych dla wielu różnych platform.


Aby uzyskać więcej informacji zapraszamy do obejrzenia prezentacji:


 
Źródło: Autodesk/ YouTube


Masz jakiekolwiek pytanie?

Skontaktuj się z naszymi konsultantami, którzy odpowiedzą i zaproponują optymalną ofertę:

  • Rozmowa przez czat (prawy dolny róg strony, w tygodniu w godzinach 8:00 – 16:00)
  • Telefon: 71 347 10 41 (w tygodniu w godzinach 8:00 – 16:00)
  • Formularz kontaktowy (po prawej stronie)
  • Mail na adres: pccpolska@pccpolska.pl




Render farma
budowanie i zarządzanie
farmą renderującą

10 grudnia 2019 o godz. 10:00
Jeśli wykonujesz pracę, którą render farma
może znacznie przyspieszyć, zacznij od
podstaw z naszym webinarem.
Sprawdź w sklepie online >>>
close-link