Od 3 sierpnia Autodesk przechodzi na protokół TLS wersji 1.2 i przestaje obsługiwać TLS 1.0 oraz 1.1. Co to oznacza i jak rozwiązać ten problem?
Od 3 sierpnia 2019 roku Autodesk zmieni proroków TLS odpowiedzialny za szyfrowaną transmisje danych z wersji 1.1 na wersje 1.2. Zmiana jest podyktowana względami bezpieczeństwa i zabezpieczeniem przed atakami.
Aby nie utracić dostępu do oprogramowania klienci używający oprogramowania Autodesk w wersjach 2014, 2015, 2016 i 2107 licencja Single User (licencja czasowa dla pojedynczego użytkownika) muszą pobrać i zainstalować aktualizację do używanego oprogramowania.
Klienci używający programów Autodesk w wersjach wieczystych i Muli User (sieciowe) nie musza instalować tej poprawki.
Kliknij w poniższy link, znajdź w tabeli używany program, właściwą wersję i pobierz aktualizację.
Krótka instrukcja:
Jeżeli program po zainstalowaniu poprawki nadal nie działa wykonaj jeszcze raz instalację wg instrukcji opisanej na stronie z pobraną aktualizacją
Czasami należy zaktualizować aplikację na pulpit. Dodatkowo pomóc może nam wyczyszczenie plików „temp”. Żeby znaleźć je, trzeba wpisać w „starcie” – „%temp%” i tym sposobem pokaże się folder, przechowujący tymczasowe pliki. Możemy wejść w niego i śmiało zaznaczyć wszystko i usunąć.
Takie rozwiązanie powinno już wystarczyć, ale jeżeli nadal masz z tym problem – odezwij się do nas. Postaramy się wspólnie to rozwiązać!