Rozpakować INV19020_32-bit.msp oraz INV19020_bit.msp z pliku pobranego w pkt.1
Wybieramy plik pod nasz system operacyjny celem instalacji aktualizacji
Postępujemy wg instrukcji – klikamy NEXT
Po zakończonej instalacji pojawi się komunikat z programu Autodesk Inventor 2015 z informacją o poprawnym zaimplementowaniu dodatku.
Kliknąć „ZAKOŃCZ” i wyjść z okna dialogowego.
Po instalacji aktualizacji pojawi się ona w panelu sterowania w dodaj/usuń programy.
Źródło/ Autor: PCC Polska
Zamów newsletter
Bądź na bieżąco! Zamów nasz biuletyn branżowy – raz w miesiącu prześlemy informacje z branży oraz szczegóły naszych promocji. Bez spamu. Z możliwością rezygnacji.
My, PCC Polska Spółka Jawna, i nasi partnerzy, korzystamy na naszych stronach z plików cookies (ciasteczek). Część z nich jest niezbędna dla funkcjonowania stron. Pozostałe możemy wykorzystywać do:
- analizy w jaki sposób korzystasz z naszej strony,
- personalizacji prezentowanych Ci treści,
- marketingu, reklamy i na potrzeby mediów społecznościowych.
Te pliki cookie sa niezbędne dla poprawnego funkcjonowania strony internetowej. Umożliwiają działanie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie, preferencje prywatności, logowanie, wypełnianie formularzy i zapytań o ofertę. Nie mogą być wyłączone w naszej witrynie.
Preferencje
Służą do przechowywania informacji o preferencjach, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik. Wykorzystywane są w celu interakcji z użytkownikiem, który wcześniej odwiedził witrynę.
Statystyka
Te pliki cookie pomagają nam zrozumieć, w jaki sposób różni użytkownicy zachowują się na stronie, gromadząc i raportując anonimowe informacje.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia użytkownika w witrynach internetowych, aby prezentować mu odpowiednie reklamy, interesujące i zgodnie z profilem użytkownika. Są bardziej cenne dla wydawców i reklamodawców zewnętrznych.