Zaawansowane wsparcie techniczne dla programów AutoCAD i AutoCAD LT



Opublikowane: 21 cze / 2017 Kategoria: Aktualności, Tagi: , , ,

Od 7 maja 2017 r. programy Autodesk dostępne są wyłącznie z zaawansowanym wsparciem technicznym. Sprawdź, co daje pakiet Advanced Support.

Poniżej nowy cennik obowiązujący od 7 maja 2017 roku.

Licencja dla jednego użytkownika:

Okres wynajmu Stara cena Nowa cena
AutoCAD LT 2 lata 720€ 760€
AutoCAD LT 3 lata 1025€ 1140€
 
AutoCAD 2 lata 3315€ 2940€
AutoCAD 3 lata 4430€ 4410€

 

Licencja sieciowa:

Okres wynajmu Stara cena Nowa cena
 AutoCAD     2 lata 4510€ 4410€
AutoCAD     3 lata 6415€ 6615€

 

Pomoc techniczna ADVANCED Support jest to to zaawansowana pomoc, dostępna tylko dla subskrybentów. Zapewnia nieograniczone, priorytetowe, one-to-one wsparcie telefoniczne, którego globalnie udzielają specjaliści Autodesk.

Co zyskuje klient dzięki Advanced Support?

  • nieograniczona pomoc przez telefon 24/5 w języku angielskim
  • pomoc przez telefon w wielu językach lokalnych w godzinach roboczych;
  • jedna osoba do kontaktu na jedno stanowisko
  • pomoc z użyciem pulpitu zdalnego
  • dostęp Online do moderowanego forum społeczności pomocy Autodesk
  • opcja do zgłaszania pytań, na wniosek, na forum
  • dostęp do automatycznych aktualizacji ( e-mail ) i opcji odpowiedzi na pytania
  • dostęp do szkoleniowych transmisji internetowych przeznaczonych wyłącznie dla subskrybentów
  • dostęp do wsparcia Application Programming Interfaces (API)
  • pełny support Basic

 

Źródło: PCC Polska / Autodesk