V-Ray 3.0

Autodesk dla branży 3D

Informacje o V-Ray 3.X

Przykładowe rendery


Fotorealizm to słowo, które najbardziej trafnie jest w stanie opisać silnik renderujący V-Ray.


Już przy swojej premierze w 1997 roku silnik ten podbił serca wielu użytkowników. Jego producent- Chaos Group do dziś prężnie rozwija swój projekt, dzięki czemu cały czas utrzymuje się w czołówce branży.

blur-halo-wars-2-games-vray-3ds-max-05

Program jest na bieżąco udoskonalany, przez co jest liderem pośród silników renderujących. Im wyższa wersja tym silnik renderuje bardziej fotorealistycznie i szybciej.

Interface również nie pozostaje bez zmian, wciąż jest udoskonalany i są wnoszone do niego nowe funkcjonalności.

scanlinevfx-300-vfx-film-vray-3ds-max-02

Idealny dla każdej branży: Jesteś architektem i potrzebujesz perfekcyjnego obrazu swojego projektu? Może jako wizualizator potrzebujesz świetnie wyglądającego renderu w szybkim czasie i możliwości modyfikacji? Firma ChaosGroup wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów.

Dzięki renderowi CPU wprawiony użytkownik jest w stanie wygenerować niemal idealny obraz 3D, zaś za pomocą renderu GPU można w piorunującym tempie wygenerować fotorealistyczny obraz 3D.

V-Ray opracował również innowacyjny rendering hybrydowy, w którym procesor i karta graficzna współpracują przy generowaniu obrazu.

V-Ray dzięki swojej wszechstronności, prostocie użytkowania, oraz zdolności generowania obrazów najwyższej jakości będzie idealnym narzędziem dla każdego architekta, designera, oraz twórcy filmowego.

scanlinevfx-captain-america-winter-soldier-vfx-film-vray-3ds-max


Obecnie do pobrania możliwa jest już wesja V-Ray dla 3ds Max
Zobacz nowości wersji:


©chaosgroup



     Przejdź do sklepu     
Zapisz się na newsletter
  Skontaktuj się z nami  

Funkcjonalności V-Ray 3.0 dla 3ds Max

V-Ray-3_architektura


Jeden z najpopularniejszych silników renderujących już w sprzedaży. Wyczekiwany przez użytkowników V-Ray 3.0 dla 3ds Max stał się rzeczywistością. Poznaj jego funkcjonalności.


Szybszy Ray Tracing

Zoptymalizowano rdzeń Ray Tracing dla metod brute force oraz śledzenia promieni. W porównaniu do wersji 1.5 uzyskano wzrost prędkości renderingu od 5 razy szybciej. Przejdź do zakładki „Tutoriale” aby dowiedzieć się więcej.

Vray3_faster


Nowy interfejs użytkownika

W V-Ray 3.0 został wdrożony prostszy interfejs użytkownika. Silnik zawiera 3 tryby opcji: podstawowy, zaawansowany i ekspert, które można przełączać w dowolnym momencie. Pozwala to na swobodną pracę artystów początkujących oraz zaawansowanych.

Vray3_UI


Rendering progresywny

V-Ray 3.0 wprowadza nowy Progressive Production Renderer. Działa na tej samej zasadzie na jak w V-Ray RT. Rendering progresywny jest prosty, intuicyjny rozwiązanie i działa na każdej scenie. Jest kompatybilny ze wszystkimi funkcjami V-Ray , w tym Irradiance, Light Cache, SSS, Render Elements, itd. Przejdź do zakładki „Tutoriale” aby dowiedzieć się więcej.

Vray3_rendering_progresywny


Quick Settings i presety

Aby przyspieszyć szybkość pracy artystów jeszcze bardziej, V-Ray 3.0 wprowadza szybkie ustawienia i rozszerzoną listę presetów jakości i szybkości renderingu.

W oknie Quick Settings użytkownik może zmieniać ustawienia za pomocą jednego suwaka oraz gotowych ustawień renderingu na potrzeby danej sceny. Do wyboru są możliwości wyboru ustawień dla wnętrz, zewnętrznych, animacji, itp. Użytkownicy mogą zapisać i udostępniać swoje własne ustawienia innym.

Vray3_ustawienia


VRmats

V-Ray 3.0 wprowadza funkcjonalność VRmat pod 3ds Max (dawniej Vismats), które są uniwersalnymi shaderami do stosowania na wielu aplikacjach. Na przykład materiał VRmat mogą być tworzone w V-Ray pod 3ds Max i przekazywane bezpośrednio do V-Ray pod Maya, SketchUp*  lub Rhino*. Funkcjonalność VRmats otwiera drzwi do łatwego udostępniania zasobów.

* Wsparcie już niebawem.

V-Ray-3_VRmats


Nowe Shaders

V-Ray 3.0 zawiera wiele nowych i udoskonalonych Shaderów: skóry, ray-traced SSS oraz wsparcie dla OSL (Sony Open Shading Language).

V-ray-3_shaders


Lepsze włosy

V-Ray 3.0 wprowadza ulepszenia i optymalizacje cieniowania i renderowania półprzezroczystych milionów pasm włosów. Pierwsze testy pokazują 15-krotny wzrost wydajność renderowania.

V-Ray-3_hair


Alembic

V-Ray 3.0 wspiera format plików Alembic (. ABC) i mogą być ładowane przy użyciu tej samej procedury jak V-Ray proxy.

V-Ray-3_alembic


Zaawansowane kolory

Zgodność  kolorów wyjściowy jest niezbędna do dobrej pracy użytkowników. V-Ray 3.0 został rozszerzony do wykorzystania różnych definicji kolorów w tym LUT, ICC Profiles i OpenColorIO.

V-ray-3_advanced_colour


OpenEXR

V-Ray 3.0 obsługuje dane zapisane w formacie OpenEXR. Obrazy są zdolne do przechowywania wartości kolorów i szczegółowe informacje dla każdego piksela.

V-Rauy-3_deep_data


Render Mask

V-Ray 3.0 zawiera unikalną funkcję kontrolowania obszarów renderowania za pomocą maski. Korzystanie z nowej funkcji Maska Render umożliwia użytkownikowi zdefiniować dowolny kształt obszaru renderowania.

V-ray-3_render_mask


RT GPU Render Elements

Optymalizacja obsługi renderingu GPU CUDA przy współpracy z firmą NVIDIA. Dodania została obsługi motion blur, instancing. Rendering GPU jest ciągle rozwijany.

V-ray-3_GPU


Distributed Rendering

Popularna funkcja distributed rendering dająca możliwość renderowania na wielu  komputerach została rozbudowana. Jest ona dostępna w Production Renderer, RT i teraz w Progressive Renderer. Ciągły problem ze ścieżkami plików tekstur przy renderingu sieciowym w różnych topologiach sieci został rozwiązany. W V-Ray 3.0 została dodana funkcja udostępniania plików zewnętrznych do sceny.

V-Ray-3_distributed_rendering


Po więcej informacji zapraszamy do kolejnych zakładek.

     Przejdź do sklepu     
Zapisz się na newsletter
  Skontaktuj się z nami  

V-Ray 3.3 dla Maya już dostępny!


Obecny V-Ray 3.3 dla Maya zawiera szereg nowych funkcjonalności i ulepszeń. Pierwszą korzyścią,  którą zauważą użytkownicy jest szybkość – przyśpieszenie o 20-50%. Aktualizacja ta umożliwia pobranie dwóch dodatków.

Również ta wersja wprowadza końcowy rendering produkcji ramki na GPU z zaktualizowanym V-Ray RT. Podobnie jak V-Ray dla 3ds Max, Maya 3.3 dodaje nowy Variance-based Adaptive Sampler  który umożliwia lepsze wykrywania hałasu i czystsze obrazy. A to tylko kilka z wielu nowych funkcji.



V-Ray dla Maya 3.3 jest bezpłatną aktualizacją dla wszystkich użytkowników wersji V-Ray 3.x. Użytkownicy będą mogą zalogować się na chaosgroup.com  i pobrać aktualizację.

Pobierz aktualizację >>


kot-maya


Nowe funkcje V-Ray 3.3 dla Maya:

  • Stochastic Flakes – Tworzenie ultrarealistyczne materiały z sparkle effects, takich jak  śnieg, piasek i lakierów samochodowych
  • V-Ray Falloff – Funkcja Falloff i Fresnela – funkcja  opartych na oglądanie kierunku dodatkowych efektów
  • Sky Model i Aerial Perspective – Umożliwiają symulację naturalnego wyglądu nieba i umożliwia dodanie realistycznej głębi z perspektywy lotu ptaka
  • V-Ray Clipper z wprowadzonym Render-Time – Tworzenie przekrojów przy użyciu dowolnego obiektu siatkowego


Zaktualizowane funkcje V-Ray 3.3 dla Maya:

Szybszy Volume Rendering
• Szybszy rendering głośności i probabilistyczny próbkowania
• Obsługa OpenVDB bufory z Houdini 15 i FumeFX
• Dodatkowa obsługa wielkości podglądu obiektów w rzutni

Lepsza globalna iluminacja:
Bardziej wytrzymałe GI caustics dla lepszego rozprzestrzeniania światła oraz bardziej naturalnego oświetlenia wnętrza sceny

OpenSubdiv 3.0:
• Obsługa najnowszej wersji OpenSubdiv
• 2x zwiąkszona wydajność

Dodano wsparcie dla zestawów kolorystycznychXGEN:
• lepsza wydajność zbiory XGEN Cache do plików sceny V-Ray
• Dodano wsparcie dla przemieszczenia, podziału i VRayUserColor
• Dodano wsparcie dla animacjiInterfejs użytkownika
Zoptymalizowany interfejs użytkownika i domyślne ustawienia renderowania

     Przejdź do sklepu     
Zapisz się na newsletter
  Skontaktuj się z nami  

V-Ray 3.0 dla 3ds Max – tutoriale

V-ray3


Aby dowiedzieć się więcej o nowej wersji V-Ray 3.0 dla 3ds Max obejrzyj pierwsze tutoriale prezentowane poniżej.


V-Ray 3.0 for 3ds Max: Ulepszony Frame Buffer

Frame Buffer został roszeżony o nowe opcje takie jak kontrola kontrastu, jasności, barwy oraz zapis ustawień do pliku.


V-Ray 3.0 for 3ds Max: Faster Ray Tracing

W tym filmie pokazujemy poprawę szybkości renderowania V-Ray 3.0.



V-Ray 3.0 for 3ds Max: Quick Settings i V-Ray Toolbar

Nowy pasek narzędzi V-Ray pozwala używać szybciej najczęściej używanych opcji. W silniku zapisano 4 gotowe presety ustawień światła.



V-Ray 3.0 for 3ds Max: Progressive Rendering

W tym filmie możemy przyjrzeć się jak działa rendering progresywny w V-Ray 3.0.



V-Ray 3.0 for 3ds Max: Improved Hair Rendering

W tym filmie pokazujemy, szybki przykład tworzenia włosów za pomocą wtyczki Ephere’s Ornatrix i porównanie wzrostu wydajności renderowania w V-Ray 3.0.


V-Ray 3.0 for 3ds Max: Nowe materiały VRmats

Stworzono bibliotekę uniwersalnych materiałów VRmats, które można używać na wielu platformach. Materiały można pobierać ze strony Chaos Group po zalogowaniu się.



Skontaktuj się z nami


     Przejdź do sklepu     
Zapisz się na newsletter
  Skontaktuj się z nami  

Wymagania sprzętowe i systemowe

Wymagania systemowe zależą w dużej mierze od stopnia skomplikowania wykonywanego projektu.


Umownym minimum, na którym można efektywnie pracować:

  • Komputer ze wspieranym systemem operacyjnym 64 bitowym
  • Środowisko 3D wspierane przez posiadaną wersję silnika V-Ray
  • Przynajmniej czterordzeniowy procesor z architekturą 64-bitową
  • Minimum 8 GB pamięci RAM
  • Karta graficzna posiadająca minimum 1GB pamięci VRAM


Warto mieć jednak na uwadze, że im wyższy poziom skomplikowania projektu i im szybciej będziemy chcieli wygenerować obraz, tym mocniejszy komputer będziemy musieli posiadać. Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu z naszą wykwalifikowaną kadrą.


     Przejdź do sklepu     
Zapisz się na newsletter
  Skontaktuj się z nami  

Ile kosztuje V-Ray?


Cena programu zależy od jego wersji, ilości zamówionych sztuk oraz rabatów, jakie jesteśmy w danym momencie zaoferować.
Zachęcamy do kontaktu z nami w tej sprawie.

cena
Zobacz aktualne ceny w naszym sklepie
kontakt
    Zapytaj o ofertę naszych doradców    
promocja
    Sprawdź nasze aktualne promocje     


Dlaczego warto?

W ciągu 15 lat obecności na rynku współpracowaliśmy już z ponad dwoma tysiącami klientów. Jako Autodesk Gold Partner jesteśmy w stanie zaoferować Państwu atrakcyjną i konkurencyjną ofertę.

V-Ray 3.0 dla 3ds Max z Service Pack 1


Jest już dostępny V-Ray 3.0 dla 3ds Max z Service Pack 1.

V-Ray RT GPU obsługuje teraz włosy i futro, rozpraszanie podpowierzchniowe i światła cache. Ponadto, została dodana obsługa Microfacet GTR / GGX BRDF, idealna do twardych powierzchni, takich jak metal.

Inne udogodnienia to:

  • Nowy VRayInstancer geometryczny plugin dla przykładowych obiektów przy użyciu systemów ParticleFlow
  • Dodano wsparcie dla obiektów OpenSubdiv w plikach Alembic
  • Dużo ulepszeń V-Ray Frame Buffer
  • Aktualizacja do Embree 2.3; Embree może teraz przyspieszyć obiekty V-Ray Proxy, Hair Farm / Ornatrix włosy i sierść.


     Przejdź do sklepu     
Zapisz się na newsletter
  Skontaktuj się z nami  


Zapytanie ofertowe

Skontaktuj się z nami. Nasi konsultanci przygotują optymalną ofertę, dopasowaną do Twoich potrzeb.





Promocje

V-Ray 3.0, 5.0 out of 5 based on 1 rating

Copyright 2015-2016 PCC Polska. Wszystkie prawa zastrzeżone.