Połączenie Quantum Metagloves z Quantum Bodypack pozwala na zwiększenie produktywności, przez szereg funkcji rozbudowujących same rękawice i niezawodności działania podczas nagrań Motion Capture. Kupując ten zestaw dostajesz wszystko co niezbędne aby uwolnić swoją kreatywność (zestaw rękawic Metagloves + zestaw Quantum Bodypack).
Nowa technologia śledzenia Quantum, którą znajdziesz w rękawicach Quantum Metagloves, gwarantuje wysoką jakość odwzorowania śledzenia palców. Dzięki zastosowaniu czujników śledzących opuszki palców o bardzo dużej dokładności twoje animacje zyskają najwyższy poziom.
Czujniki wolne są od dryftu i zapewniają bardzo dokładne i wiarygodne dane przechwytywania palców. Skraca to czasu przygotowania animacji, nie tracąc przy tym realistycznego odczucia swoich ruchów.
Rękawice Manus Quantum Metagloves umożliwiają integrację i stream na żywo do programów – Maya, Motion Builder, Unity, Unreal, Motive 3, MVN Animate.
Czujniki od Manus posiadają odporność na oddziaływania magnetyczne (magnetic immune), więc nie są im straszne rozmaite warunki czy nagła zmiana otoczenia nagrań (można nawet nagrywać w metalowym kontenerze czy w serwerowni gdzie zakłócenia są wszędzie).
Tekstylia rękawic Metagloves można prać i wymieniać. Elektronikę można usunąć w ciągu kilku sekund. Możesz również przełożyć elektronikę do dodatkowego zestawu materiałowych rękawic (do kupienia osobno). Czujniki Quantum można nosić na końcówkach palców na dwa sposoby: nakładki lub specjalne taśmy.
Rękawiczki Quantum Metagloves firmy MANUS są wyposażone w wymienne baterie, które zapewniają nieprzerwany przepływ pracy. Baterie Metagloves mogą wytrzymać nawet 3 godziny podczas ciągłego użytkowania na pełnym naładowaniu. Ponadto rękawice Quantum Metagloves by MANUS mogą być zasilane z zewnętrznego źródła zasilania przez USB typu C.
Oprogramowanie MANUS Core dołączone do rękawic to narzędzie do obsługi danych z rękawic MANUS i danych śledzenia SteamVR oraz przesyłania ich do wybranego celu. Korzystając z wtyczek, dane palców będą przesyłane w czasie rzeczywistym do Unreal i Unity. Otwarty SDK pozwala na zbudowanie dowolnej innej integracji. Funkcja nagrywania pozwala nagrywać sesje, edytować je i eksportować jako pliki FBX. Podczas nagrywania można korzystać z funkcji kodu czasowego i genlock.
Eksportuj nagrane animacje w przyjętych przez branżę standardach, tak aby zintegrować swoje animacje z dowolnym pipeline’em.
Załączaj zdalnie nagrywanie, które daje Ci możliwość synchronizacji nagrywanych danych wraz z innymi systemami do śledzenia ruchu obsługującymi Timecode i Genlock, takimi jak Xsens, OptiTrack czy Vicon.
Skontaktuj się z nami. Nasi konsultanci przygotują optymalną ofertę, dopasowaną do Twoich potrzeb.