Arnold

Autodesk dla branży 3D

Solid Angle dołącza do Autodesku- Arnold Render

Arnold Render jest silnikiem renderującym firmy Solid Angle, zaimplementowanym do programów graficznych firmy Autodesk jako jedna z podstawowych opcji.


Arnold Render jest silnikiem renderującym firmy Solid Angle, zaimplementowanym do programów graficznych firmy Autodesk jako jedna z podstawowych opcji.

Z „Arnoldem” u boku użytkownicy 3ds Maxa, oraz Maya dostają możliwość tworzenia najwyższej jakości prac w nowym, poszerzającym możliwości silniku.



Czym Arnold się wyróżnia na tle pozostałych silników?

Fotorealizm: Silnik ten generuje fotorealistyczne obrazy, cechujące się wysoką jakością, oraz tym, że mogą zostać wykreowane w piorunująco szybkim czasie.

Łatwość użytkowania: Interfejs Arnolda jest prosty i intuicyjny, jest on zaprojektowany dla artystów, dzięki czemu prostota użytkowania jest postawiona na pierwszym miejscu.

Wykorzystanie zasobów: Oprogramowanie inteligentnie wykorzystuje przydzielane mu zasoby, przez co świetnie radzi sobie z ogromnymi scenami.

Prostota w przesiadce: Arnold, pozwala na wygodną przesiadkę z innych, konkurencyjnych silników, dzięki swojej intuicyjności i prostocie użytkowania. Czas potrzebny do poznania Arnolda jest zredukowany do niezbędnego minimum.


Arnold swoje początki miał w 1997 roku, gdy Marcos Fajardo zdecydował się stworzyć swój własny silnik renderujący. Od tamtej pory Arnold był używany w przeszło trzystu największych firmach, w tym: ILM, Framestore, MPC, The Mill, oraz Digic Pictures. Arnold był głównym narzędziem w wielu światowej sławy produkcjach, m.in.: „Klopsiki i inne zjawiska pogodowe”, „Straszny Dom”, „Grawitacja”, czy „Pacific Rim”.

Arnold jest dostępny na wszystkie wiodące systemy operacyjne: Windows, MacOS, oraz Linux, jako wtyczka do programów graficznych: Maya, 3ds Max, Houdini, Cinema 4D, oraz Katana.

Użytkownicy, którzy mają potrzebę zwiększenia swojej mocy obliczeniowej dołączając do renderowania więcej komputerów, mogą bez żadnych ograniczeń używać silników typu Scanline, Quicksilver, oraz ART. Aczkolwiek, użytkownicy, życzący sobie używać tą metodą Arnolda, Iraya, Mental Raya, lub innego zewnętrznego silnika, powinni wykupić dodatkowe licencje renderujące (tzw. Nodes).


Zapisz się na newsletter
 
  Skontaktuj się z nami  

Ile kosztuje Arnold?


Cena programu zależy od jego wersji, ilości zamówionych sztuk oraz rabatów, jakie jesteśmy w danym momencie zaoferować.
Zachęcamy do kontaktu z nami w tej sprawie.

kontakt
    Zapytaj o ofertę naszych doradców    
promocja
    Sprawdź nasze aktualne promocje     


Dlaczego warto?

W ciągu 15 lat obecności na rynku współpracowaliśmy już z ponad dwoma tysiącami klientów. Jako Autodesk Gold Partner jesteśmy w stanie zaoferować Państwu atrakcyjną i konkurencyjną ofertę.

Licencjonowanie programów Autodesk odbywa się poprzez subskrypcję.


Autodesk umożliwia użytkownikom wynajem oprogramowania na określone przedziały czasowe:

subskrypcja-napisy-mały

Autodesk-supscription-badger
AUTODESK SUBSCRIPTION – subskrypcja

  • Wynajem oprogramowania: stacjonarny program z licencją czasową
  • Możliwe okresy wynajmu 1, 3 miesiące lub 1 rok , 2 lata, 3 lata

Zalety:

  • Pełna funkcjonalność licencji stacjonarnej
  • Praca na najbardziej aktualnych wersjach
  • Elastyczne licencjonowanie z możliwością rozbudowy o kolejne stanowiska
  • Praca w poprzednich wersjach
  • Dostęp do usług w chmurze
  • Dostęp do dodatkowych usług i narzędzi
  • Płacisz tylko wtedy gdy korzystasz

Czytam więcej




Zapytanie ofertowe

Skontaktuj się z nami. Nasi konsultanci przygotują optymalną ofertę, dopasowaną do Twoich potrzeb.




Promocje


Copyright 2015-2016 PCC Polska. Wszystkie prawa zastrzeżone.