Arnold

Autodesk dla branży 3D

Arnold Render


Arnold Render jest silnikiem renderującym firmy Solid Angle, zaimplementowanym do programów graficznych firmy Autodesk jako jedna z podstawowych opcji.

©Solid Angle

Arnold swoje początki miał w 1997 roku, gdy Marcos Fajardo zdecydował się stworzyć swój własny silnik renderujący. Od tamtej pory Arnold był używany w przeszło trzystu największych firmach, w tym: ILM, Framestore, MPC, The Mill, oraz Digic Pictures. Arnold był głównym narzędziem w wielu światowej sławy produkcjach, m.in.: „Klopsiki i inne zjawiska pogodowe”, „Straszny Dom”, „Grawitacja”, czy „Pacific Rim”.


Z „Arnoldem” u boku użytkownicy takich programów jak np. 3ds Max czy Maya dostają narzędzie do tworzenia najwyższej jakości prac w nowym, poszerzającym możliwości posiadanego oprogramowania silniku.

 

 

Czym Arnold się wyróżnia na tle pozostałych silników?


Fotorealizm

Silnik ten generuje fotorealistyczne obrazy, cechujące się wysoką jakością, oraz tym, że mogą zostać wykreowane w piorunująco szybkim czasie. Tak jak np. postać i ubiór Rocket’a – jednego z bohaterów marvelowskiego dyptyku ‚Strażnicy Galaktyki’.

©Autodesk

 


Łatwość użytkowania

Interfejs Arnold’a jest prosty i intuicyjny. Jest on zaprojektowany dla artystów, dzięki czemu prostota użytkowania jest postawiona na pierwszym miejscu.

Foto realizm

©Autodesk


Wykorzystanie zasobów

Oprogramowanie inteligentnie wykorzystuje przydzielane mu zasoby, przez co świetnie radzi sobie z ogromnymi scenami.

Foto realizm
©Autodesk


Prostota w przesiadce

Arnold, dzięki swojej intuicyjności i prostocie użytkowaniampozwala na wygodną przesiadkę z innych, konkurencyjnych silników. Czas potrzebny do poznania Arnolda jest zredukowany do niezbędnego minimum.

Foto realizm

©Autodesk


Arnold jest dostępny na wszystkie wiodące systemy operacyjne: Windows, MacOS, oraz Linux, jako wtyczka do programów graficznych: Maya, 3ds Max, Houdini, Cinema 4D, oraz Katana.

Użytkownicy, którzy mają potrzebę zwiększenia swojej mocy obliczeniowej dołączając do renderowania więcej komputerów, mogą bez żadnych ograniczeń używać silników typu Scanline, Quicksilver, oraz ART. Aczkolwiek, użytkownicy, życzący sobie używać tą metodą Arnolda, Iraya, Mental Raya, lub innego zewnętrznego silnika, powinni wykupić dodatkowe licencje renderujące (tzw. Nodes).

 

 

 

 

Ile kosztuje Arnold?


Oprogramowanie Arnold można zakupić osobno lub jako jeden z elementów Kolekcji Branżowej. Cena programu zależy od jego wersji, ilości zamówionych sztuk oraz rabatów,  jakie jesteśmy w danym momencie zaoferować. Zachęcamy do kontaktu z nami w tej sprawie.

cena
Zobacz aktualne ceny w naszym sklepie
kontakt
    Zapytaj o ofertę naszych doradców    
promocja
    Sprawdź nasze aktualne promocje     


Dlaczego warto?

W ciągu ponad 15 lat obecności na rynku współpracowaliśmy już z ponad dwoma tysiącami klientów. Jako Autodesk Gold Partner jesteśmy w stanie zaoferować Państwu atrakcyjną i konkurencyjną ofertę.

Licencjonowanie programów Autodesk odbywa się poprzez subskrypcję.


Autodesk umożliwia użytkownikom wynajem oprogramowania na określone przedziały czasowe:

subskrypcja-napisy-mały

Autodesk-supscription-badger
AUTODESK SUBSCRIPTION – subskrypcja

  • Wynajem oprogramowania: stacjonarny program z licencją czasową
  • Możliwe okresy wynajmu 1, 3 miesiące lub 1 rok , 2 lata, 3 lata

Zalety:

  • Pełna funkcjonalność licencji stacjonarnej
  • Praca na najbardziej aktualnych wersjach
  • Elastyczne licencjonowanie z możliwością rozbudowy o kolejne stanowiska
  • Praca w poprzednich wersjach
  • Dostęp do usług w chmurze
  • Dostęp do dodatkowych usług i narzędzi
  • Płacisz tylko wtedy gdy korzystasz

Czytam więcej

Arnold 5.1


Szybkość i jakość idą w parze

Aktualizacja dla Silnika Arnold wnosi sporo usprawnień, o których warto wspomnieć gdyż dodają sporo ciekawych zmian.

Wymagania rynku stale rosną, przez co firma Solid Angle stale pracuje by udoskonalić swój raytracer. Optymalizacja by osiągnąć wyższą jakość i szybkość, to cele, które stawia sobie producent. W wersji 5.1 oba te cele zostały spełnione, Arnold jest szybszy i lepiej odwzorowuje rzeczywistość.


Nowe narzędzia w Arnold 5.1:​

Optix Denoiser
Technologia bazująca na NVIDIA AI, od teraz jest zaimplementowana do silnika Arnold.

Arnold Denoiser

Samodzielne narzędzie oferujące stabilność tak potrzebną podczas eliminowania ostatecznego szumu (noise).


Alembic Procedural

Poprawa eksportu do formatu Alembic pozwala pozwala na lepszą obsługę wyeksportowanych materiałów przez programy zewnętrzene. Powinno to zniwelować problemy związane z poprawą wyeksportowanych plików w samym kodzie.


Toon Shader

Nowy dodatkowy shader, jest częścią narzędzia Contour Filter, pozwalającego na nie-fotorealistyczne wizualizacje (NPR). Nowe style i efekty mogą być teraz łatwiej współpracować z innymi rodzajami shaderów.


Rozbudowane statystyki

Stworzono nowe drzewko z logami (w formacie JSON), oraz dodano serię narzędzi do debugowania procesu renderowania.







Zapytanie ofertowe

Skontaktuj się z nami. Nasi konsultanci przygotują optymalną ofertę, dopasowaną do Twoich potrzeb.


Informujemy, że przetwarzamy Twoje dane zgodnie z RODO i z naszą Polityką prywatności.


Promocje


Copyright 2015-2018 PCC Polska. Wszystkie prawa zastrzeżone.

100% praktycznej wiedzy w 45 minut!

​Darmowy webinar:
"Narzędzia do edycji krzywych animacyjnych w Maya"

19 września o godzinie 10:00
BIORĘ UDZIAŁ W WEBINARZE
close-link