Zacznij tworzyć bez barier! Z programami 3ds Max, Maya czy Arnold jedynym ograniczeniem jest Twoja wyobraźnia i.. oczywiście umiejętności. Dzięki serii filmów stworzonych przez specjalistów Autodesk możesz wejść na wyższy poziom tworzenia projektów 3D!
Modelowanie w 3ds Max | Physically Based Rendering w 3ds Max | |||
Ta lekcja dotyczy materiałów w programie 3ds Max, a w szczególności materiałów fizycznych.Materiały fizyczne pozwalają łatwo zdefiniować wygląd obiektu, taki jak kolor, połysk i przezroczystość, w zależności od tego, jak odbija on światło i jak przez niego przechodzi. | W tym filmie Zap Andersson, ekspert od renderowania w 3ds Max, przedstawia użytkownikom najlepsze praktyki dotyczące pracy z materiałami PBR, które są w pełni obsługiwane w 3ds Max. | |||
Częste błędy w riggowaniu w Maya | Opcja „Preserve Curve Shape” w Maya | |||
Ten film pokazuje niektóre z najczęstszych pułapek i sugeruje najlepsze praktyki podczas tworzenia postaci w Maya. | Maya 2020 dodaje ponad 60 nowych funkcji animacji i aktualizacji. W tym nagraniu wideo Mark Tanner omawia nową funkcję edytora wykresów, która pozwala zachować kształt krzywej. | |||
Podstawy renderowania w Arnoldzie | Oświetlenie wnętrza w Arnoldzie | |||
W tej lekcji poznasz Arnolda – najnowszą implementację silnika renderującego w 3ds Max.Chociaż może być bardzo potężny, może być również bardzo łatwy w użyciu. Jest również kompatybilny ze 3ds Max Lights (Photometric) i materiałami (Physical Material), co jeszcze bardziej usprawnia jego integrację. | Dowiedz się, jak ustawić Arnolda, aby oświetlał i renderował wnętrze architektoniczne. Zaczniesz od prostego środowiska przestrzeni salonu i nauczysz się, jak korzystać z funkcji Arnolda i procesów roboczych, aby oświetlić scenę od zera. | |||
Kurs wideo 3ds Max | Kurs wideo Maya | |||
![]() |
![]() |