Maintenance Plan – plan obsługi do licencji wieczystych

Subskrypcja Autodesk

Maksymalna jakość. Minimalny nakład pracy.


Zwiększ wartość inwestycji w oprogramowanie dzięki usłudze Maintenance Subscription ( dawna Usługa Subskrycpji Autodesk). Jest to najwygodniejszy i najbardziej opłacalny sposób uzyskania dostępu do najnowszych narzędzi, dodatkowych aplikacji, elastycznych rozwiązań licencjonowania, usług w chmurze oraz pomocy technicznej.*


Maintenance Subscription  oferuje:

  • Natychmiastowy dostęp do najnowszych wersji oprogramowania
  • Elastyczne uprawnienia licencyjne – dostęp do poprzedniej wersji, możliwość użytkowania w domu i uprawnienia do obsługi w innych krajach
  • Większą mobilność i doskonalszą współpracę dzięki usługom w chmurze Autodesk 360
  • Skalowaną pomoc techniczną pozwalającą szybko rozwiązać problemy

Aby dowiedzieć się więcej na temat korzyści z Subskrypcji Autodesk, skontaktuj się z nami już dziś.

* Nie wszystkie korzyści z Subskrypcji Autodesk są dostępne dla wszystkich produktów we wszystkich regionach geograficznych.


Zmiana nazewnictwa

Maintenance Subscription to dawna Usługa Subskrypcji Autodesk. Równocześnie z wejściem wersji 2015 oprogramowania firma Autodesk odświeżyła nazewnictwo oferowanych  produktów i usług. Dawna Usługa Subskrypcji Autodesk występuje obecnie jako jedna z trzech dostępnych ofert subskrypcyjnych. Teraz słowa Subskrypcja Autodesk nabierają nowego znaczenia.

Dowiedz sie więcej o nowej ofercie subskrypcyjnej Autodesk

 


Nie posiadasz subskrypcji?

Skontaktuj się z naszym konsultantem – poinformuje Cię w jaki sposób zdobyć subskrypcję. Kontakt z nami możliwy jest na kilka różnych sposobów:

  • Rozmowa przez czat (prawy dolny róg strony, w tygodniu w godzinach 8:00 – 16:00)
  • Telefon: 71 347 10 41 (w tygodniu w godzinach 8:00 – 16:00)
  • Formularz kontaktowy (po prawej stronie)
  • Mail na adres: pccpolska@pccpolska.pl


Korzyści z chmury – Autodesk 360

Dzięki Autodesk 360 możesz przechowywać dokumenty w chmurze, aby mieć do nich dostęp zawsze i wszędzie oraz z łatwością udostępniać je innym. Każdy może utworzyć konto Autodesk 360, które zapewnia 3 GB bezpłatnego miejsca do przechowywania danych.

Jeśli posiadasz Subskrypcję Autodesk, otrzymasz 25 GB przestrzeni do przechowywania danych na każde stanowisko z Subskrypcją. Pozwoli to na zwiększenie mobilności i uproszczenie współpracy z klientami, kolegami i partnerami biznesowymi. Aktywna Maintenance Subscription daje Ci dostęp do rozbudowanych usług obliczeniowych Autodesk 360, takich jak rendering, optymalizacja, analiza energetyczna i analiza wytrzymałościowa.*

Uzyskaj dostęp do usług Autodesk 360 już teraz


Przechowywanie, udostępnianie i przeglądanie

Przechowuj pliki projektów w chmurze i miej do nich stały dostęp za pomocą Autodesk 360. Udostępniaj pliki projektów innym użytkownikom, nawet jeśli nie mają oprogramowania projektowego użytego do utworzenia plików.


Edycja DWG

Bezpośrednio przekazuj pliki DWG z programu AutoCAD do chmury. Przy użyciu AutoCAD WS w chmurze wyświetlaj i edytuj pliki na urządzeniach przenośnych lub w sieci WWW – bez pomocy dodatkowego oprogramowania.


Przeglądanie na urządzeniach przenośnych

Przeglądaj pliki DWF 2D i 3D na urządzeniach przenośnych za pomocą bezpłatnych aplikacji Autodesk. Komentuj i opisuj rysunki 2D, będąc w terenie lub poza biurem.


Klienci, którzy wykupią Maintenance Subscription, mogą wykorzystać praktycznie nieograniczoną moc obliczeniową chmury Autodesk 360 do wykonywania złożonych zadań, takich jak renderowanie, optymalizacja projektu, analiza energetyczna i analiza wytrzymałościowa

Renderowanie

Skróć czas i zmniejsz koszty dzięki usłudze Autodesk® 360 Rendering. Twórz efektowne, fotorealistyczne wizualizacje w chmurze bez obciążania komputera w biurze lub konieczności używania wyspecjalizowanego sprzętu.


Optymalizacja

Przenieś tworzenie koncepcji i wizualizacji poza biuro, testując wiele opcji projektowych za pomocą usługi Autodesk 360 Optimization for Autodesk Inventor. Ta funkcja umożliwia tworzenie wyższej jakości produktów i bardziej zrównoważonych projektów niższym kosztem.


Analiza energetyczna

Poznaj zużycie energii i koszty zarządzania budynkiem już na wczesnym etapie projektowania, wykorzystując funkcję analizy energetycznej w chmurze. Usługa w chmurze Autodesk 360 Energy Analysis for Autodesk Revit ułatwia analizowanie koncepcji projektowych i pozwala zwiększyć zrównoważenie projektów budynków.


Autodesk Green Building Studio

Korzystając z usługi Autodesk Green Building Studio możesz przenieść swoje projekty poza biuro, aby szybciej tworzyć dokładniejsze analizy energetyczne, optymalizować wydajność energetyczną i zmniejszać emisję związków węgla wielu opcji projektowych.


Współpraca

Rozszerz współpracę między wszystkimi członkami zespołu przez przechowywanie, udostępnianie i wymianę informacji na temat produktów dzięki Autodesk Buzzsaw (SaaS). Buzzsaw jest zintegrowany z oprogramowaniem Autodesk Vault Collaboration AEC i udostępnia rozbudowane funkcje zarządzania danymi.

Szybsze osiąganie wyników poprzez publikowanie, udostępnianie dużych modeli infrastruktury w chmurze i zarządzanie nimi. Oprogramowanie Autodesk 360 Infrastructure Modeler umożliwia współpracę i jednoczesną edycję projektów urbanistycznych, pomagając podejmować lepsze decyzje oraz przyspieszając proces zdobywania inwestorów.


Analiza konstrukcyjna

Odkryj jeszcze więcej opcji i twórz jeszcze lepsze projekty za pomocą usługi Autodesk 360 Structural Analysis for Autodesk Revit. Inżynierowie budowlani mogą przenieść modele projektów z programu Revit do chmury i analizować je w ramach procesu BIM. Z wynikami można zapoznać się w programie Revit, a zakłócenia procedur postępowania są minimalizowane poprzez wykonywanie analizy w chmurze podczas projektowania na pulpicie.


Tabela korzyści

Dzięki programowi Autodesk Subscription możesz zyskać przewagę nad konkurencją poprzez dostęp do poniższych funkcji, produktów i usług Autodesk 360.


Funkcje podstawowe Autodesk 360:

  • Miejsce (25 GB na każde stanowisko z Subskrypcją)
  • Udostępnianie
  • Przeglądanie

Aplikacje Autodesk 360 dla urządzeń przenośnych:

  • AutoCAD WS
  • Autodesk Design Review


Usługi w chmurze Autodesk 360Dostępne w produktach
Rendering
Autodesk 360 Rendering
AutoCAD Design Suite
Autodesk Building Design Suite
Autodesk Product Design Suite
Autodesk Factory Design Suite
Autodesk Infrastructure Design Suite
Autodesk Plant Design Suite
Autodesk Revit Architecture
AutoCAD Revit Architecture Suite
AutoCAD
Optymalizacja
Autodesk 360 Optimization for Autodesk Inventor
Autodesk Product Design Suite
Autodesk Factory Design Suite
Analiza energetyczna
Autodesk 360 Energy Analysis for Autodesk Revit
Autodesk Building Design Suite
Autodesk Revit Architecture
Autodesk Revit Architecture Suite
Autodesk Revit MEP
AutoCAD Revit MEP Suite
Autodesk Design Academy
Autodesk Education Master Suite
Autodesk Infrastructure Design Suite for Education
Autodesk Green Building StudioAutodesk Building Design Suite
Autodesk Factory Design Suite
AutoCAD Architecture
Autodesk Revit Architecture
AutoCAD Revit Architecture Suite
AutoCAD MEP
Autodesk Revit MEP
AutoCAD Revit MEP Suite
Autodesk Ecotect Analysis
Autodesk Design Academy
Autodesk Education Master Suite
Autodesk Infrastructure Design Suite for Education
Analiza konstrukcyjna
Autodesk 360 Structural Analysis for Autodesk Revit
Autodesk Building Design Suite
Autodesk Infrastructure Design Suite
Autodesk Plant Design Suite
Autodesk Revit Structure
AutoCAD Revit Structure Suite
Współpraca
Autodesk Buzzsaw
Autodesk 360 Infrastructure Modeler
Autodesk Vault Collaboration AEC
Autodesk Building Design Suite
Autodesk Infrastructure Design Suite
Autodesk Infrastructure Modeler
Autodesk Education Master Suite


Skontaktuj się z nami

Aktualizacje oprogramowania


Uzyskaj dostęp do najnowszych wersji oprogramowania w momencie ich publikacji. Bądź zawsze na bieżąco dzięki nowym funkcjom produktów, które zwiększają wydajność pracy.



Subskrypcja zmniejsza koszty, pomaga zarządzać przewidywanym budżetem na oprogramowanie i daje dostęp do najnowszych narzędzi do projektowania. Jeśli posiadasz aktualną Subskrypcję Autodesk, możesz pobrać najnowsze aktualizacje, otrzymać elastyczne warunki licencyjne i pomoc techniczną – wszystko w Centrum Subskrypcyjnym.

Uzyskaj dostęp do Centrum Subskrypcyjnego już teraz


W jaki sposób zostaną dostarczone aktualizacje do wersji 2015?

Aktualizacje oprogramowania do wersji 2015 – zarówno produktów samodzielnych, jak i pakietów oprogramowania – będą dostępne do pobrania dla klientów korzystających z Subskrypcji na całym świecie z witryny Centrum Subskrypcyjnego (http://www.autodesk.com/subscriptionlogin). W następujących krajach aktualizacje oprogramowania będą dostępne tylko i wyłącznie za pośrednictwem pobierania – chyba że klient zmieni preferencje dostarczenia na „przesyłka” w Centrum Subskrypcyjnym lub życzy sobie dostarczenia przesyłki z nośnikiem fizycznym.

Jeśli klienci w tych krajach zmienili preferencje dostarczenia z pobierania na przesyłkę w dowolnym czasie przed 15 marca 2012 roku, aktualizacje wydane w 2012 roku zostaną automatycznie dostarczone w postaci przesyłki. W pozostałych krajach aktualizacje będą dostarczane w postaci przesyłek, chyba że klient zmienił preferencje dostarczenia na pobieranie.


W jaki sposób mogę skonfigurować moje preferencje dostarczenia?

Koordynator ds. oprogramowania może pomóc w ustawieniu preferencji dostarczenia na pobieranie lub przesyłkę w profilu użytkownika Centrum Subskrypcyjnego. Aktualizacje wydane w 2012 roku zostaną dostarczone zgodnie z preferencjami obowiązującymi do 15 marca 2012.


Czy sprzedawca może ustawić moje preferencje dostarczenia?

Chociaż sprzedawcy mogą zamawiać przesyłki dla swoich klientów po wydaniu produktów, nie mają oni możliwości zmiany preferencji klientów w zakresie dostarczenia. Takie zmiany może wprowadzić tylko koordynator ds. oprogramowania w Centrum Subskrypcyjnym, zgodnie z informacjami podanymi powyżej.


Co zrobić, jeśli moje preferencje dostarczenia to Pobieranie, a po 15 marca 2012 stwierdzę, że chcę jednak otrzymać przesyłkę?

Klienci korzystający z Subskrypcji (koordynatorzy ds. oprogramowania i kierownicy ds. umów) mogą zamówić dostarczenie przesyłki w Centrum Subskrypcyjnym.


Czy wszyscy klienci korzystający z Subskrypcji mogą pobierać oprogramowanie z Centrum Subskrypcyjnego?

Tak. Wszyscy klienci korzystający z Subskrypcji na całym świecie mogą pobierać wszystkie należne im produkty, aktualizacje i zasoby pokrewne – nawet, jeśli otrzymują przesyłki. Koordynator ds. oprogramowania może udostępnić użytkownikom pobieranie lub uniemożliwić korzystanie z tego rozwiązania.


Kiedy nowe produkty i aktualizacje oprogramowania będą dostępne do pobrania?

Pobieranie wszelkich produktów, aktualizacji i innych zasobów wydanych w 2012 roku będzie możliwe z dniem pierwszej dostawy produktu do klienta (FCS). Data FCS różni się w zależności od produktu, regionu oraz języka.


Które produkty będą dostępne do pobrania?

Wersje do pobrania wszystkich wydań oprogramowania Autodesk 2015 w ramach Subskrypcji, włączając pakiety, będą dostępne w Centrum Subskrypcyjnym dla klientów korzystających z Subskrypcji Autodesk na całym świecie.

Jeśli klienci wybiorą pobieranie, to w jaki sposób otrzymają numery seryjne i klucze produktów do aktualizacji do wersji 2015?

Koordynatorzy ds. oprogramowania otrzymają od firmy Autodesk numery seryjne i klucze produktów do aktualizacji za pośrednictwem poczty e-mail. Zostaną one wysłane w terminie odpowiadającym ich dacie FCS. Alternatywnie, kierownicy ds. umów i koordynatorzy ds. oprogramowania mogą sprawdzić te informacje w „Raporcie szczegółowym” w Centrum Subskrypcyjnym.

Prezentacja wyjaśniająca, jak uzyskać dostęp do „Raportu szczegółowego” w Centrum Subskrypcyjnym, jest dostępna pod adresem autodesk.com/managingcontract. W dodatku A znajdują się odnośniki do prezentacji w innych językach.


Czy funkcja pobierania oprogramowania jest dostępna dla nowo zakupionego oprogramowania?

Nowe produkty zakupione z programem Subskrypcji Autodesk będą dostępne do pobrania z Centrum Subskrypcyjnego. Jednakże w przypadku wszystkich nowych zamówień wysyłany jest także nośnik fizyczny.


Czy kierownicy ds. umów i koordynatorzy ds. oprogramowania mogą bezpośrednio udostępniać użytkownikom pobieranie?

Tak, kierownicy ds. umów i koordynatorzy ds. oprogramowania mogą przyznawać użytkownikom dostęp do pobierania pełnych wersji produktów. Dostęp może być przyznawany w ten sam sposób, co inne uprawnienia, czyli za pośrednictwem Centrum Subskrypcyjnego.


Czy po wygaśnięciu umowy subskrypcyjnej w dalszym ciągu będę mieć dostęp do swoich produktów?

Po wygaśnięciu umowy subskrypcyjnej klienci mają 30-dniowy okres karencji, kiedy to mogą zgłosić zapotrzebowanie na nośnik DVD/CD, korzystając z odpowiedniego odnośnika w Centrum Subskrypcyjnym. Po upływie 30-dniowego okresu karencji użytkownicy będą mogli pobierać oprogramowanie w wersjach, do których posiadają licencje.


Czy zamówienie przesyłki wiąże się z jakimś kosztem?

Nie, nie ma dodatkowych kosztów zamówienia przesyłki.


Jak klienci mogą śledzić przesyłki?

Aby śledzić przesyłkę, skontaktuj się z Autoryzowanym Sprzedawcą Autodesk albo Centrum Biznesowym firmy Autodesk.


Czy mogę pobrać starsze wersje oprogramowania?

Tak. Jednym z walorów Subskrypcji Autodesk są elastyczne warunki licencyjne, które mogą umożliwić klientom korzystającym z Subskrypcji Autodesk uruchamianie poprzednich wersji – do trzech wstecz – ich oprogramowania Autodesk (mogą obowiązywać inne warunki). Klienci korzystający z Subskrypcji Autodesk na całym świecie będą mogli pobierać z Centrum Subskrypcyjnego zarówno oprogramowanie Autodesk w wersji 2015, jak i wszystkie poprzednie wersje oprogramowania firmy Autodesk.


Czy można wielokrotnie pobierać wiele plików?

Tak, można jednocześnie pobierać różne pliki, a także wiele razy pobierać ten sam plik za pomocą jednego lub różnych komputerów.


Za pomocą jakich narzędzi można pobrać oprogramowanie?

Są dwa sposoby pobierania oprogramowania: Pobierz teraz i Pobieranie przy użyciu przeglądarki. Opcja Pobierz teraz jest obsługiwana przez program Autodesk Download Manager (DLM). Pobieranie obsługiwane przez program DLM jest zalecane dla większości użytkowników, ponieważ zapewnia wyższe szybkości pobierania, łatwiejszą obsługę oraz pozwala na wstrzymywanie i wznawianie pobierania w dowolnej chwili.

Pobieranie przy użyciu przeglądarki jest zalecane tylko dla klientów, którzy nie mogą lub nie chcą instalować narzędzi do pobierania na swoich komputerach. Ta metoda jest wolniejsza i bardziej zawodna, ponieważ pliki są pobierane i wyodrębniane osobno, w segmentach 4 GB. Więcej informacji można uzyskać na stronie pobierania w Centrum Subskrypcyjnym.


Ile czasu trwa pobranie oprogramowania?

Czasy pobierania różnią się w zależności od wielkości produktu i szybkości połączenia internetowego. Rzeczywiste czasy pobierania są podawane wkrótce po rozpoczęciu pobierania, podobnie jak pozostałe parametry dotyczące sesji, przydatne do określenia czasu pozostałego do zakończenia pobierania oraz wielkości pobranego pakietu. Precyzyjne oszacowanie czasu pobierania może zostać wyświetlone w programie DLM dopiero po upływie kilku minut.


Czy mogę zapisać kopię oprogramowania na płycie DVD lub nośniku USB po jego pobraniu?

Tak. Klienci korzystający z Subskrypcji mogą zapisać kopię oprogramowania na płycie DVD lub w pamięci USB, co może pomóc w instalacji na wielu komputerach, jeśli pozwalają na to warunki licencji. Jednakże większość klientów mających wiele komputerów w sieci w celu poprawy wydajności instalacji produktów wybiera tworzenie obrazu instalacyjnego, a kopie zapasowe plików są tworzone w ramach strategii zarządzania siecią.


Co zrobić w przypadku ograniczonego dostępu do Internetu?

Choć pobieranie za pośrednictwem sieci jest najbardziej niezawodnym sposobem aktualizowania produktów Autodesk, wiemy, że krajowe lub korporacyjne ograniczenia dotyczące użycia Internetu mogą stanowić poważną przeszkodę w pobieraniu produktów. W takich przypadkach koordynatorzy ds. oprogramowania mogą skorzystać z jednego z następujących rozwiązań:

  • Wypełnić wniosek o wysłanie przesyłki po wybraniu opcji „Zamów DVD/CD” na stronie pobierania w Centrum Subskrypcyjnym
  • Skontaktować się z Centrum Biznesowym firmy Autodesk, aby zamówić przesyłkę
  • Poprosić sprzedawcę o zamówienie przesyłki
  • Skorzystać z odnośnika Potrzebuję pomocy w Centrum Subskrypcyjnym, aby uzyskać więcej informacji


Czy istnieją ograniczenia co do wielkości plików?

Firma Autodesk sprawdziła, jakie ogólne ograniczenia wpływają na możliwości pobierania plików. Wszystkie produkty dostępne za pośrednictwem Subskrypcji Autodesk są skompresowane i zoptymalizowane pod kątem szybkiego i niezawodnego pobierania za pomocą programu Autodesk Download Manager. W przypadku Pobierania przy użyciu przeglądarki, produkty zajmujące więcej niż 4 GB są dzielone na osobne pliki, a następnie łączone po zakończeniu pobierania.


W jaki sposób otrzymam powiadomienie o aktualizacji?

Koordynator ds. oprogramowania otrzyma wiadomość e-mail informującą o dostępności aktualizacji. W zależności od preferencji dostarczenia (przesyłka lub pobieranie) ta wiadomość będzie zawierać powiadomienie, że aktualizacja jest gotowa do pobrania lub że została wysłana. Obydwa powiadomienia zawierają numery seryjne oraz klucze produktów dla nowych aktualizacji.


Skontaktuj się z nami

Elastyczne prawa licencyjne


Używaj starszych i aktualnych wersji oprogramowania, instaluj je na komputerach w domu oraz w biurze i używaj ich w wielu lokalizacjach dzięki elastycznym opcjom licencjonowania, mającym usprawnić Twoją pracę.


Co to znaczy „korzystanie z wcześniejszych wersji”?

Posiadacze Subskrypcji mają prawo do korzystania z podanych wcześniejszych wersji produktów Autodesk równolegle z aktualną wersją, o ile spełniają określone warunki.


Jakich wcześniejszych wersji to dotyczy?

W przypadku większości produktów posiadacze Subskrypcji mogą wykorzystywać wersje poprzedzające aktualną wersję w zależności od dostępności. Dostępność można sprawdzić na „Liście produktów z możliwością wykorzystania wcześniejszej wersji”. Dostęp do tej listy kierownicy ds. umów oraz koordynatorzy ds. oprogramowania mogą uzyskać w Centrum Subskrypcyjnym pod adresem www.autodesk.com/subscriptionlogin. Po zalogowaniu kliknij na odnośnik do administracji Subskrypcji z lewej strony ekranu.


A jeśli produktu nie ma na „Liście produktów z możliwością wykorzystania wcześniejszej wersji”?

W przypadku produktów, które nie znajdują się na „Liście produktów z możliwością wykorzystania wcześniejszej wersji”, posiadacz Subskrypcji może ciągle mieć prawo do korzystania z wcześniejszej wersji, jeśli był jej legalnym posiadaczem; w takim przypadku wykorzystanie ogranicza się do liczby oryginalnych licencji na ten produkt.


Ile przysługuje mi dodatkowych licencji wynikających z wykorzystania wcześniejszych wersji?

Firma Autodesk nie udziela dodatkowych licencji. Możliwość ta pozwala posiadaczowi Subskrypcji na korzystanie z dowolnej kombinacji programów w aktualnej wersji i odpowiednich wersji wcześniejszych zgodnie z „Listą produktów z możliwością wykorzystania wcześniejszej wersji”, jeśli nie przekracza ona łącznej liczby posiadanych licencji na produkt objęty Subskrypcją. Na przykład, jeśli firma ma licencje na aktualny produkt na pięć stanowisk, każdy z tych pięciu użytkowników może wybrać korzystanie spośród wersji aktualnej i odpowiednich wersji wcześniejszych produktu tak, aby łączna liczba wykorzystywanych produktów nie przekraczała pięciu stanowisk.


Czy istnieje różnica w korzystaniu z wcześniejszych wersji w zależności od rodzaju instalacji (pojedyncza lub sieciowa)?

Korzystanie z wcześniejszych wersji dotyczy zarówno instalacji pojedynczej, jak i sieciowej, chociaż procedura korzystania z tej możliwości Subskrypcji może być inna w zależności od instalacji. Więcej informacji na ten temat kierownicy ds. umów oraz koordynatorzy ds. oprogramowania mogą uzyskać w Centrum Subskrypcyjnym. Po zalogowaniu kliknij na odnośnik do administracji Subskrypcji z lewej strony ekranu.


Jeśli posiadacz Subskrypcji dysponuje licencją sieciową, jak może korzystać z wcześniejszych wersji?

Plik z aktualną licencją sieciową zostanie utworzony dla produktów objętych Subskrypcją, zapewniając dostęp do wersji aktualnej oraz wersji wcześniejszych zgodnie z „Listą produktów z możliwością wykorzystania wcześniejszej wersji”. Aby uzyskać więcej informacji lub utworzyć plik z licencją, wejdź na stronę registeronce.autodesk.com.


Co w przypadku, gdy posiadam pojedynczą licencję?

Posiadacze Subskrypcji z aktualną licencją pojedynczą również będą mieli dostęp do wcześniejszych wersji zgodnie z „Listą produktów z możliwością wykorzystania wcześniejszej wersji”; klient będzie musiał dysponować numerem seryjnym dla każdej wersji, którą chciałby aktywować. Klienci mogą zwrócić się o numer seryjny do aktywacji oraz skorzystać z pomocy zawartej w przewodniku w Centrum Subskrypcyjnym.


Czy korzystanie z wcześniejszych wersji dotyczy produktów, które zostały zaktualizowane do innego produktu?

Nie. Gdy posiadacz Subskrypcji dokona aktualizacji do innego produktu, korzystanie z wcześniejszych wersji będzie dotyczyło tylko tego nowego produktu. Posiadacze Subskrypcji będą mieli dostęp do wcześniejszych wersji określonych na „Liście produktów z możliwością wykorzystania wcześniejszej wersji”.


Czy korzystanie z wcześniejszych wersji dotyczy licencji edukacyjnych i komercyjnych?

Wszystkie produkty, których to dotyczy, można sprawdzić na „Liście produktów z możliwością wykorzystania wcześniejszej wersji”.


Czy wykorzystanie na użytek domowy dotyczy wcześniejszych wersji?

Tak. Wykorzystanie na użytek domowy jest dozwolone dla wszystkich produktów na „Liście produktów z możliwością wykorzystania na użytek domowy”. Odnośnie korzystania z wcześniejszych wersji należy zapoznać się z „Listą produktów z możliwością wykorzystania wcześniejszej wersji”.


Czy posiadacz Subskrypcji może korzystać z wcześniejszej wersji na innym komputerze niż ten, na którym jest zainstalowana aktualna wersja?

Zasady korzystania z produktów opisane są w warunkach prawnych.


Czy Autodesk oferuje pomoc techniczną w przypadku wcześniejszych wersji?

Autodesk oferuje pomoc techniczną dotyczącą produktów znajdujących się na „Liście produktów z możliwością wykorzystania wcześniejszej wersji”.


Czy posiadacz Subskrypcji będzie mógł korzystać z wcześniejszych wersji pakietu Suite?

Z pierwszą dostawą pakietu Suite jego elementy składowe stają się dostępne do wykorzystania jako wcześniejsze wersje (jeśli są ujęte na „Liście produktów z możliwością wykorzystania wcześniejszej wersji”). Gdy dostępna będzie kolejna wersja Suite, poprzednia wersja może stać się wersją wcześniejszą i zostanie ujęta na „,Liście produktów z możliwością wykorzystania wcześniejszej wersji”; wcześniejsze wersje elementów składowych Suite mogą pozostać na liście jako wcześniejsze wersje Suite. Ostatecznie wszystkie wcześniejsze wersje Suite będą stanowić wcześniejsze wydanie danego pakietu, a nie wydania poszczególnych elementów składowych pakietu.


Jak licencje sieciowe pakietów Suite różnią się od licencji sieciowych na poszczególne produkty?

Posiadacze Subskrypcji otrzymają licencje sieciowe, które zapewniają dostęp do odpowiednich wersji wszystkich pakietów i poszczególnych produktów. Aby można było zapewnić prawo korzystania z pakietów, które nie istniały w latach poprzednich, licencje tych pakietów zapewniają dostęp do poszczególnych produktów, które składają się na aktualny pakiet Suite.

Dostęp do elementów składowych dotyczy produktów włączonych w pakiet, które istniały jako indywidualny produkt w dowolnym z trzech poprzedzających lat. Z czwartym rokiem wydania wszelkie uprawnienia do korzystania z wcześniejszych wersji będą obsługiwane na poziomie pakietu. Podejście to pociąga za sobą dwa odstępstwa od zachowania poszczególnych produktów w pierwszych trzech latach wydania pakietu Suite. Różnica polega na wykorzystaniu stanowisk licencyjnych.

W przypadku wydań, które są zarządzane na poziomie pakietu, jedna licencja będzie pobierana niezależnie od tego, ile aplikacji z tym samym rokiem wydania, które należą do pakietu, jest uruchomionych na tej samej stacji roboczej. Działające aplikacje o różnych latach wydania spowodują pobranie po jednej licencji na każdy rok wydania.

W przypadku wcześniejszych wersji zarządzanych na poziomie elementów pakietu każdy produkt składowy pobierze licencję, gdy będzie uruchomiony jednocześnie na tej samej stacji roboczej. Możesz uruchomić wiele sesji określonego produktu składowego z tego samego roku wydania, a zużyjesz tylko jedną licencję. Na przykład, jeśli masz w subskrypcji Autodesk Design Suite Premium 2012, a użytkownik uruchomi jednocześnie na tej samej stacji AutoCAD 2012 oraz 3ds Max Design 2012, wykorzystywana jest tylko jedna licencja.

Jeśli użytkownik uruchomi AutoCAD 2010 oraz 3ds Max 2010 na tej samej stacji jednocześnie, zużywane są dwie licencje. Jeśli AutoCAD 2012, 2011 oraz 2010 są uruchomione jednocześnie, zużywane są trzy licencje.


Czym różni się to rozwiązanie od uprawnień do korzystania z wcześniejszych wersji pakietu Suite i poszczególnych produktów?

Różnica polega na współzależnościach pomiędzy uprawnieniami pakietów i poszczególnych produktów. Jeśli posiadasz plik licencji sieciowej z Subskrypcji na tym samym serwerze licencji, co jeden lub więcej plików licencji produktów składowych, musisz uzyskać pliki licencji dla wszystkich produktów w tym samym dniu, aby mieć prawo do korzystania z wcześniejszych wersji. Dotyczy to tylko wydań zarządzanych na poziomie części składowych.

Na przykład, posiadasz na tym samym serwerze licencję na 100 stanowisk na Autodesk Design Suite Premium 2012 w ramach Subskrypcji oraz zarządzasz również licencją na 20 stanowisk na AutoCAD, również w ramach Subskrypcji, oraz 5 stanowisk 3ds MAX 2010, które nie są objęte Subskrypcją. Jeśli daty utworzenia plików licencji najpierw dotyczą pakietu Suite, potem AutoCAD, a na koniec 3ds MAX, to do 5 użytkowników może korzystać z 3ds MAx 2010, 20 użytkowników może korzystać z AutoCAD 2011, 2010 lub 2009. Do 120 użytkowników może korzystać z AutoCAD 2012 oraz 100 użytkowników może korzystać z innych programów xxx Suite.

Jeśli wszystkie trzy licencje zostaną utworzone tego samego dnia, będzie obowiązywać następująca dostępność: Do 120 użytkowników może uruchomić dowolnie przez siebie wybraną wersję AutoCAD 2012, 2011, 2010 lub 2009 oraz do 105 użytkowników może uruchomić 3ds MAX 2010. Można użyć do 100 stanowisk dla wszystkich innych produktów z pakietu xxx Suite. Aby uzyskać więcej informacji na temat tego, jak postępować, gdy nie wszystkie licencje na wcześniejsze wersje są dostępne po aktywacji Autodesk Suite, Kliknij Tutaj.912011 4


Jak posiadacze Subskrypcji mają się ubiegać o licencję na wcześniejszą wersję?

Jako kierownik ds. umów lub koordynator ds. oprogramowania w ramach umowy Subskrypcji mogą oni przejść do zarządzania kontraktami lub Centrum Subskrypcyjnego, gdzie znajdą wszelkie informacje na temat korzystania z wcześniejszych wersji oraz szczegółowe instrukcje dotyczące aktywacji.


Jak długo może trwać korzystanie z wcześniejszych wersji?

Posiadacz Subskrypcji może wykorzystywać prawo do korzystania z wcześniejszych wersji określone w warunkach Subskrypcji dotyczące danego produktu Autodesk tak długo, jak produkt ten objęty jest Subskrypcją. Omówienie przypadku, gdy Subskrypcja wygaśnie, znajduje się w odpowiedzi na pytanie 19 poniżej.


Czy posiadacz Subskrypcji będzie mógł uzyskać nośnik fizyczny dla licencji wcześniejszych wersji?

Tak. Płyty CD lub DVD z odpowiednimi wcześniejszymi wersjami są dostępne poprzez globalną stronę wymiany nośników, gdzie można trafić z karty pobierania plików w Centrum Subskrypcyjnym.


Co się stanie z prawem posiadacza Subskrypcji do korzystania z wcześniejszej wersji, jeśli pozwoli on, aby jego Subskrypcja wygasła?

Prawa do korzystania z wcześniejszych wersji określone w warunkach Subskrypcji tracą ważność wraz z wygaśnięciem Subskrypcji. Oznacza to, że klient nie może mieć jednocześnie zainstalowanych różnych wersji danego produktu (tj. wcześniejszych wersji i aktualnej wersji) oraz że musi niezwłocznie zmniejszyć liczbę zainstalowanych programów Autodesk do liczby określonej przez posiadane licencje.

Zgodnie z obowiązującą licencją produktów Autodesk oznacza to, że klient może odinstalować wszystkie wersje oprócz aktualnej albo wszystkie wersje oprócz jednej z wcześniejszych wersji. Następnie, jeśli klient zdecyduje się zainstalować nowszą wersję („aktualizacja”) danego produktu, zaczną obowiązywać postanowienia odpowiedniej umowy licencyjnej, które wymagają, aby klient odinstalował wcześniejszą wersję w określonym czasie po instalacji nowszej wersji.

Jeśli klient chciałby dalej korzystać z tej wcześniejszej wersji, będzie musiał odnowić Subskrypcję, aby mógł to zrobić zgodnie z warunkami Subskrypcji. Klient będzie musiał w tym celu skontaktować się z Autoryzowanym Sprzedawcą Autodesk lub przedstawicielem handlowym firmy Autodesk.


Co się stanie z pakietową licencją sieciową klienta, jeśli pozwoli on, aby jego Subskrypcja wygasła?

Klient musi odinstalować plik pakietu udostępniony przez Autodesk związany z korzystaniem z wcześniejszych wersji i ponownie zainstalować plik dożywotniej licencji, który jest pozbawiony dostępu do wcześniejszych wersji. Zachowanie i wykorzystanie plików licencji, które zapewniają dostęp do wcześniejszych wersji, po zakończeniu okresu Subskrypcji stanowi naruszenie warunków określonych w licencji oprogramowania Autodesk. Aby ponownie korzystać z wcześniejszych wersji, klient musi wznowić swoją Subskrypcję.


Gdzie można uzyskać więcej informacji na temat korzystania z wcześniejszych wersji?

Więcej informacji na temat korzystania z wcześniejszych wersji można znaleźć w Centrum Subskrypcyjnym. Po zalogowaniu kliknij na odnośnik do administracji Subskrypcji z lewej strony ekranu.


Użytek domowy – Często zadawane pytania

Poniżej odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące oferty instalacji oprogramowania na użytek domowy dla klientów korzystających z Subskrypcji. Pełne warunki dotyczące możliwości zainstalowania oprogramowania na użytek domowy zawiera dokument Warunki Subskrypcji.


Co oznacza Użytek domowy?

Możliwość korzystania z oprogramowania na użytek domowy jest dostępna tylko w ramach programu Subskrypcji Autodesk. Użytek domowy oznacza możliwość zainstalowania przez posiadacza licencji na oprogramowanie kopii tego oprogramowania w innej lokalizacji poza biurem na poniższych warunkach: Inna lokalizacja, o której mowa powyżej, może oznaczać instalację na komputerze w domu pracownika lub na jego prywatnym komputerze.

Korzystanie z tego oprogramowania, przy spełnieniu warunku instalacji w lokalizacji zdefiniowanej powyżej, ograniczone jest wyłącznie do wykonywania zadań związanych z pracą użytkownika (pracodawcy) lub do celów szkoleniowych pracowników. Możliwość korzystania z oprogramowania na użytek domowy jest dostępna tylko podczas obowiązywania Subskrypcji i dotyczy tylko licencji na oprogramowanie objęte Subskrypcją.


Do kogo skierowana jest ta oferta?

Z oferty mogą skorzystać klienci posiadający aktualną Subskrypcję na co najmniej jeden z wymaganych produktów. Posiadacze licencji sieciowych muszą wysłać zgłoszenie w celu uzyskania autonomicznego, dodatkowego numeru seryjnego. Ofertą objęte są tylko licencje komercyjne.


Jakich produktów dotyczy oferta?

Oferta obejmuje większość produktów Autodesk. Możliwością instalacji na użytek domowy nie są generalnie objęte produkty dla przedsiębiorstw i serwerowe oraz niewymagające aktywacji. Oferta nie obejmuje produktów NFR (nie do sprzedaży). Pełna lista produktów znajduje się na stronie Lista produktów z możliwością użytku domowego.


W jaki sposób uzyskać licencję na użytek domowy?

Kierownicy ds. umów i Koordynatorzy ds. oprogramowania mają dostęp do szczegółowych instrukcji, które można uzyskać, wybierając łącze Zarządzanie kontraktami na stronie głównej Subskrypcji w witrynie Centrum Subskrypcyjnego.


Jak są traktowane autonomiczne licencje wielostanowiskowe?

Autonomiczne licencje wielostanowiskowe są traktowane w ramach programu instalacji na użytek domowy jak licencje autonomiczne. Do uaktywnienia instalacji na komputerze domowym można użyć podstawowego numeru seryjnego.


Gdzie mogę uzyskać więcej informacji?

Aby uzyskać więcej informacji dotyczących użytku domowego, zaloguj się do Centrum Subskrypcyjnego. Po zalogowaniu kliknij łącze Zarządzanie Subskrypcją po lewej stronie ekranu. Kierownicy ds. umów subskrypcyjnych i Koordynatorzy ds. oprogramowania mogą zalogować się do Centrum Subskrypcyjnego, aby dowiedzieć się więcej na temat oferty instalacji oprogramowania na użytek domowy.


Skontaktuj się z nami

Pomoc techniczna


Rozwiązuj problemy online ze specjalistami wsparcia technicznego Autodesk, którzy pomogą w instalacji, konfiguracji i innych sprawach.


Kontroluj na bieżąco zgłoszenia serwisowe w swojej firmie za pomocą śledzenia i zarządzania internetowego. A jeśli potrzebujesz więcej, możesz zakupić poziomy Premium pomocy technicznej Autodesk. Skontaktuj się z nami w tej sprawie. Kontakt z nami możliwy jest na kilka różnych sposobów:

  • Rozmowa przez czat (prawy dolny róg strony, w tygodniu w godzinach 8:00 – 16:00)
  • Telefon: 71 347 10 41 (w tygodniu w godzinach 8:00 – 16:00)
  • Formularz kontaktowy (po prawej stronie)
  • Mail na adres: pccpolska@pccpolska.pl



color-on-white

Zapytanie ofertowe

Skontaktuj się z nami. Nasi konsultanci przygotują optymalną ofertę, dopasowaną do Twoich potrzeb.




Promocje

Maintenance Plan - plan obsługi do licencji wieczystych, 5.0 out of 5 based on 1 rating

Copyright 2015-2016 PCC Polska. Wszystkie prawa zastrzeżone.