Ten skonstruowany w oparciu o nowatorską architekturę NVIDIA Fermi procesor jest pierwszym układem GPU profesjonalnej klasy, który dzięki zintegrowaniu w nim wysokiej wydajności obliczeniowej i zaawansowanych technik wizualizacji zmienia współczesne sposoby pracy nad projektami.
Rezultatem jest wizualny superkomputer, który stoi tuż przy Twoim biurku i usprawnia Twoją codzienną pracę. Dzięki zastosowaniu nowej technologii skalowalnego silnika geometrycznego, układy GPU Quadro mogą zapewnić wydajność na niesłychanym poziomie 1,3 miliarda trójkątów na sekundę, usuwając wcześniejsze ograniczenia grafiki 3D.
Z rozwiązaniami Quadro Twoja praca nie tyle posuwa się, co mknie naprzód – możesz tworzyć i rozwijać projekty oraz dostarczać wysokiej jakości rezultaty w krótszym czasie.
Możesz teraz korzystać z nawet czterech wyświetlaczy jednocześnie i pełnej obsługi standardu DisplayPort 1.4 kolejnej generacji,zdolnego do pracy z rozdzielczościami 4096×2160 przy 60 Hz. Dzięki temu z łatwością rozszerzysz obraz pulpitu na wiele wyświetlaczy,zbudujesz rozległy panel cyfrowy lub stworzysz zaawansowane środowisko stereoskopowego 3D typu CAVE. Technologie firmy NVIDIA udostępniają Ci prosty,przystępny cenowo sposób synchronizacji obrazu i skalowania rozdzielczości zsynchronizowanej powierzchni wyświetlacza,podczas pracy z wieloma projektorami lub wyświetlaczami.
Konstrukcje nowych produktów Nvidia Quadro wprowadzają zupełnie nowy poziom wydajności oraz innowacyjnych możliwości w technologiach związanych z przetwarzaniem graficznym dla komputerów stacjonarnych. Dzięki niej będziesz w stanie tworzyć rewolucyjne produkty, projektować nowatorską architekturę, przeprowadzać złożone symulacje, oraz korzystać z technologii VR. Nowe rozwiązania NVIDIA Quadro, korzystają również z głębokiego uczenia, aby robić to wszystko lepiej i szybciej.
Architektura NVIDIA Pascal posiada koncepcję techniki bindless textures, która umożliwia układowi GPU odwoływanie się do tekstur bezpośrednio w pamięci. Takie podejście efektywnie eliminuje ograniczenie liczby unikalnych tekstur, które mogą być wykorzystywane do renderowania sceny i redukuje narzut na jednostkę CPU, zapewniając wyższą wydajność. Dzięki temu można obecnie wykorzystywać ponad milion unikalnych tekstur. Dzięki technologiom FXAA i TXAA zapewniającym wygładzanie krawędzi charakteryzujące się filmową jakością, zyskujesz wyjątkową jakość obrazu podczas tworzenia treści i oceny projektów bez negatywnego wpływu na poziom interakcji.
Zaprojektowane i zbudowane specjalnie na potrzeby profesjonalnych stacji roboczych, jednostki GPU NVIDIA Quadro akcelerują ponad 150 profesjonalnych aplikacji z szerokiego zakresu dziedzin, włączając w to produkcję, media i rozrywkę, badania naukowe oraz branżę energetyczną. Profesjonaliści wykorzystują je, by uzyskiwać najlepsze możliwe wrażenia podczas pracy z aplikacjami takimi jak: Adobe CS6, Avid Media Composer, Autodesk Inventor, CATIA i SolidWorks firmy Dassault Systemes, Siemens NX, PTC Creo i wieloma innymi. By osiągnąć maksymalną wydajność aplikacji, dołącz do swojej stacji roboczej układ Tesla K20 i poczuj moc technologii NVIDIA Maximus.
Architektura obliczeń równoległych, która ściśle integruje zaawansowane możliwości wizualizacyjne i obliczeniowe, by znacznie zwiększyć tempo realizacji zadań w zastosowaniach profesjonalnych.
Zapewnia radykalny wzrost wydajności geometrycznej w szerokim zakresie aplikacji typu CAD, DCC oraz aplikacji medycznych. Umożliwia to interaktywną pracę z modelami i scenami o złożoności o rząd wielkości większej niż kiedykolwiek wcześniej.
Duża pojemność i wysoka przepustowość pamięci graficznej umożliwiają wyświetlanie złożonych modeli i scen oraz realizację zadań obliczeniowych korzystających z rozległych zbiorów danych.
Umożliwiają osiągnięcie najwyższej wydajności zarówno w przypadku równoległego przetwarzania danych, jak i odbywającej się równocześnie komunikacji GPU z systemem bazowym, co przyspiesza działanie przy realizacji takich zadań, jak ray tracing, korekcja koloru czy symulacje fizyczne.
Radykalnie zwiększa liczbę unikalnych tekstur dostępnych dla shaderów w czasie pracy, umożliwiając wprowadzenie znacznie większej liczby różnych materiałów i bogatsze detale tekstur w obrębie scen.
Dostarcza większą wydajność i efektywność przetwarzania wykorzystując nową,innowacyjną konstrukcję multiprocesora strumieniowego,która pozwala przeznaczyć większy procent powierzchni dla rdzeni przetwarzających ograniczając rozmiar logiki sterującej.
Dedykowany silnik kodujący standardu H.264, niezależny od potoku obliczeniowego/3D, zapewnia wydajność przewyższająca czas rzeczywisty w procesie transkodowania, edycji wideo oraz na potrzeby innych aplikacji kodujących.
Umożliwia szybkość transmisji danych do 8 GT/s na pasmo, by uzyskać łączną przepustowość magistrali w ruchu dwukierunkowym na poziomie 16 GB/s.
Cicha konstrukcja układu chłodzenia charakteryzuje się głośnością na poziomie poniżej 28 db, by zapewnić ultraciche środowisko pracy.
Obsługa trybu do 64x FSAA włącznie (do 128x z SLI) radykalnie redukuje widoczne na ekranie artefakty związane z aliasingiem (efekt „schodków”), umożliwiając wizualizację scen z wysokim stopniem realizmu i niezrównaną jakością obrazu.
Redukuje widoczne artefakty związane z aliasingiem i zapewnia wyższą jakość obrazu bez negatywnego wpływu na wydajność dzięki wykorzystaniu mocy rdzeni CUDA jednostki GPU oraz nowych technik AA filmowej jakości.
Silniki teselacyjne Quadro automatycznie generują drobiazgowo szczegółową geometrię, umożliwiając wizualizację środowisk i scen z filmową jakością, bez konieczności poświęcania wydajności.
Zapewnia możliwość korzystania z tekstur o rozmiarach 16 tys. x 16 tys. pikseli (16K) i renderowania do obszarów o tej wielkości. Przydatna w aplikacjach, które wymagają najwyższej rozdzielczości i jakości przetwarzania obrazu.
Umożliwia transparentne skalowanie pulpitu i aplikacji na nawet 16 wyświetlaczach z 4 układów GPU i pojedynczej stacji roboczej, dostarczając pełną wydajność i jakość obrazu.
Zupełnie nowy silnik wyświetlający zapewnia obsługę do czterech wyświetlaczy jednocześnie i w pełni wspiera standard Display Port 1.4 kolejnej generacji, zdolny do obsługi rozdzielczości takich jak 3840×2160 @60Hz, pozwalając Ci w prosty sposób rozszerzać obraz pulpitu na wiele wyświetlaczy, budować rozległe panele cyfrowe lub tworzyć zaawansowane środowiska typu CAVE w stereoskopowym 3D.
Oprogramowanie to zapewnia maksymalną elastyczność wyświetlania obrazu na jednym lub wielu ekranach, oferując niespotykaną dotąd możliwość kształtowania wyglądu pulpitu przez użytkownika, zapewniając tym samym wyższą produktywność pracy.
Kompaktowe i bezpieczne złącza DisplayPort 1.4 obsługujące technologię Multi-Stream, Stream Cloning oraz wyświetlacze o ultrawysokiej rozdzielczości (do 3840 x 2400) – gwarantują maksymalny zakres, rozdzielczość, częstotliwość odświeżania i głębię koloru i są zaprojektowane pod kątem obsługi najnowszych technologii wyświetlania.
(10 bitów na kolor). Umożliwia uzyskanie miliardów wariantów odcieni, a w efekcie – bogatego i żywego obrazu o najszerszej dynamice barw.
Jest jedynym w branży akcelerowanym przez GPU rozwiązaniem umożliwiającym przechwytywanie, przetwarzanie i dostarczanie materiału wideo HD-SDI o wysokiej rozdzielczości w środowiskach dedykowanych produkcji i emisji wideo zarówno w formacie standardowym, jak i stereoskopowym 3D. Obsługa nieskompresowanego 8-, 10- i 12-bitowego SDI za pośrednictwem opcjonalnych kart Quadro SDI Capture i Quadro SDI Output.
Gwarantuje synchronizację obrazu i ramki pomiędzy nawet czterema układami GPU podczas pracy w technologii Quadro Mosaic lub między niezależnymi jednostkami GPU w klastrze. Quadro Sync umożliwia również synchronizację z zewnętrznym źródłem (znanym również jako genlock lub house sync). Quadro Sync umożliwia zaawansowanym systemom wizualizacyjnym skalowanie rozdzielczości powierzchni wyświetlacza w pracy z wieloma projektorami lub wyświetlaczami oraz standardowymi i dedykowanymi klastrom aplikacjami.
Zaawansowane aktywne okulary migawkowe zapewniają kryształową czystość stereoskopowej wizualizacji 3D i największą głębię wrażeń. Technologia komunikacji za pomocą podczerwieni (3D Vision) i fal radiowych (3D Vision Pro) umożliwia tworzenie gamy środowisk porywającej wizualizacji stereoskopowej, poczynając od Twojej stacji roboczej typu desktop, a na miejscach dedykowanych pracy zespołowej kończąc. Rozwiązania 3D Vision i 3D Vision Pro są sprzedawane oddzielnie.
Udostępnia aplikacjom profesjonalnym możliwość płynnej i realistycznej wizualizacji w stereoskopowym 3D.
Umożliwia pełną kontrolę nad efektem stereoskopowym poprzez dedykowane 3-pinowe połączenie mini-din, by bezpośrednio synchronizować sprzęt stereo 3D z kartą graficzną Quadro.
Rozwiązania NVIDIA Quadro oferują możliwość wykorzystania mocy GPU w zadaniach obliczeniowych ogólnego przeznaczenia przy użyciu standardowych języków programowania typu C/C++ i Fortran, a także rozwijanych obecnie interfejsów programowania aplikacji (API), takich jak OpenCL czy Direct Compute. Szeroka akceptacja CUDA zapewnia akcelerację w takich dziedzinach, jak ray tracing, przetwarzanie wideo i obrazu oraz obliczeniowa dynamika płynów.
Możliwości technologii NVIDIA GPUDirect zwiększają wydajność obliczeniową w zastosowaniach, w których przepustowość danych i opóźnienie mają kluczowe znaczenie, pozwalając urządzeniom firm trzecich, jak np. adaptery wideo SDI, karty sieciowe i urządzenia SSD, na bezpośredni dostęp do pamięci GPU.
Technologia NVIDIA® GPUDirect dla wideo umożliwia bezpośrednią komunikację z jednostkami GPU NVIDIA urządzeniom firm trzecich. Dzięki wykorzystaniu możliwości tego nowego API dotychczasowe problemy związane z występowaniem zbyt dużych opóźnień zostały rozwiązane. Dzięki technologii NVIDIA GPUDirect dla wideo, urządzenia są w pełni zsynchronizowane, a cykle jednostki CPU nie są tracone na kopiowanie danych pomiędzy sterownikami urządzenia.
Stacje robocze NVIDIA Maximus łączą możliwości jednostek GPU NVIDIA Quadro® w zakresie wizualizacji i interaktywnego projektowania oraz moc układów GPU NVIDIA Tesla® w dziedzinie obliczeń o wysokiej wydajności w pojedynczej stacji roboczej.
Wykorzystuje moc wielu układów GPU do dynamicznego skalowania wydajności graficznej, poprawiania jakości obrazu, zwiększania obszaru roboczego oraz pełnej wirtualizacji zasobów wykorzystywanego systemu. Technologia dostępna wyłącznie z posiadającymi certyfikat SLI stacjami roboczymi i serwerami.
Ogólne | |
Typ magistrali | PCI Express 3.0 x16 |
Graphics Engine | NVIDIA Quadro P6000 |
Maksymalna rozdzielczość |
|
Maksymalna ilość obsługiwanych monitorów | 4 |
Interfejsy |
|
Obsługa API |
|
Charakterystyka |
|
Pamięć | |
Rozmiar | 24 GB |
Technologia | GDDR5X |
Taktowanie procesora | 1645 MHz |
Liczba rdzeni CUDA | 3840 |
Szerokość szyny | 384-bit |
Szerokość pasma | 432 GB/s |
Wymagania systemowe | |
Wymagany system operacyjny |
|
Różne | |
Zużycie energii w trybie aktywności | 250 wat |
Głębokość | 26.7 cm |
Wysokość | 11.2 cm |
Informacja o kompatybilności | |
Zaprojektowany dla | HP Workstation Z220, Z4, Z6, Z8 |
Cena produktu zależy od ilości zamówionych sztuk i obowiązujących obecnie promocji. Aby poznać aktualną ofertę na karty graficzne lub uzyskać szczegółowe informacje techniczne zapraszamy do kontaktu z naszym doradcą.
Nasi konsultanci zaproponują optymalną ofertę cenową. Można się z nami skontaktować na kilka róznych sposobów:
|
|
W ciągu ponad 10 lat obecności na rynku współpracowaliśmy już z ponad dwoma tysiącami klientów. Jako Autodesk Gold Partner jesteśmy w stanie zaoferować Państwu atrakcyjną i konkurencyjną ofertę.
Skontaktuj się z nami. Nasi konsultanci przygotują optymalną ofertę, dopasowaną do Twoich potrzeb.