Jest to jeden z flagowych produktów kanadyjskiej firmy CEBAS, który jest znany z proceduralnego i fizycznego wsparcia efektów cząsteczkowych, odzwierciedlających te z realnego świata. Technologia cebas Visual Technology Inc. jest często wykorzystywana w biznesie filmowym do efektów specjalnych (VFX)
Dodatek ten stworzony jest z myślą o tylko i wyłącznie programie Autodesk 3ds Max.
Tworzenie za pomocą narzędzia thinkingParticles jest proste a zarazem daje bardzo profesjonalne i zaawansowane efekty. Jest to narzędzie bardzo uniwersalne i intuicyjne, dzięki któremu można stworzyć zapierające dech w piersiach efekty specjalne.
Przykładowe efekty w thinkingParticles:
![]() |
Zapytaj o ofertę naszych doradców |
![]() |
Sprawdź promocje |
W ciągu 15 lat obecności na rynku współpracowaliśmy już z ponad dwoma tysiącami klientów. Jako Autodesk Gold Partner jesteśmy w stanie zaoferować Państwu atrakcyjną i konkurencyjną ofertę.
Kanadyjska firma CEBAS wydała właśnie siódmą już wersję swojego flagowego produktu thinkingParticles. Wraz z nią pojawiła się masa nowości, jak np. perfekcyjna symulacja balistyki, udoskonalona symulacja cieczy i ogromne wsparcie na projektach opartych na powierzchniach (Shapes) i fizyce.
Jeszcze większa stabilność już i tak stabilnego systemu. Gwarantuje jeszcze większą przewidywalność tworzonej symulacji, oraz jeszcze szybciej daje rezultaty.
Nowe narzędzie do kontrolowania cieczy o dużej powierzchni. Pozwala na zaprojektowanie pola siłowego, kontrolującego powierzoną mu ciecz. Znacznie przyspiesza to tworzenie takich efektów jak fale czy nawet wiry wodne.
Jeszcze więcej możliwości tworzenia cząsteczek z gotowego generatora. To nowe narzędzie pozwala na wiele niekrępujących kreatywności możliwości generowania cząsteczek. Przykładowo jednym kliknięciem myszy możemy wypełnić wgłębienia jeziorami!
Udoskonalenie technologii multiwątkowej. Zwiększona stabilność nawet przy projektach zawierających miliony cząsteczek.
W pełni proceduralne podejście do deformacji obiektów. Niczym technologia Skinnowania, thinkingPparticles wyszukuje najbliższych Vertexów i przyciąga do nich sąsiadujące cząsteczki tworząc dając naprawdę niewiarygodne efekty za pomocą kilku kliknięć.
Zaawansowana balistyka? Żadne problem! Teraz operacje boolowskie (boolean) zostały zaprojektowane na nowo. Nie jest to teraz tylko zwykły operator przecięcia, a trójwymiarowe zastosowanie boolowskich obliczeń.
Każda siatka może być proceduralnie poddana tej operacji, włącznie z jej wnętrzem, co pozwala na osiągnięcie oszałamiających efektów!
Proceduralne rozprzestrzenianie się kolorów w cieczy? Potraktowanie obiektu jako tego fizycznego i rozpuszczenie go w innej cieczy? Proszę bardzo!
Jest to jak określa producent „jeden krok od Świętego Graala” w kombinacji wszystkich naturalnych zjawisk fizycznych w jednej symulacji. Daj się zaskoczyć tej kompleksowej bestii i pozwól kontrolować niemal każdy obiekt na Twojej scenie!
Skontaktuj się z nami. Nasi konsultanci przygotują optymalną ofertę, dopasowaną do Twoich potrzeb.