Baza wiedzy

Dzielimy się wiedzą

Oferujemy wsparcie techniczne dla użytkowników oprogramowania Autodesk. Wsparcia udzielają certyfikowani przez firmę Autodesk pracownicy działu technicznego PCC Polska.


Dla klientów PCC Polska

Wsparcie techniczne do oferowanego oprogramowania świadczone jest naszym klientom poprzez email lub telefonicznie w dni robocze w godzinach 8.00 – 16.00 na podstawie zgłoszenia serwisowego wysłanego na adres serwis@pccpolska.pl.  Możesz też skorzystać z formularza obok (po prawej stronie).

Wsparcie udzielane jest bezpłatnie wszystkim użytkownikom oprogramowania Autodesk, którzy nabyli produkt w PCC Polska (z wyjątkiem produktów oznaczonych jako objęte płatnym wsparciem technicznym).


Dla pozostałych użytkowników

Wsparcie dla użytkowników, którzy nabyli produkt inną drogą niż zakup od PCC Polska – świadczone jest odpłatnie. Cena ustalana jest indywidualnie dla danego oprogramowania i problemu technicznego. Koszt jednorazowo udzielonego wsparcia zawiera się w granicach 150 zł – 2200 zł.

Wsparcie można uzyskać pisząc na adres e-mail: serwis@pccpolska.pl  lub korzystając z formularza obok (po prawej stronie).
Zapraszamy także do wykupienia 3 lub 6-godzninnej usługi konsultacji! WIĘCJEJ >>


Baza Wiedzy

Skorzystaj z darmowych porad i tipsów od naszych ekspertów, zawartych w obszernej Bazie Wiedzy na naszym serwisie. Aby przejść do wybranego działu kliknij odpowiedni button poniżej:

Skontaktuj się z nami

Jeżeli chcesz zobaczyć, jak działają systemy Autodesk lub masz wątpliwości co do dotychczasowego wykorzystywania oprogramowania umów się z nami na spotkanie. Podczas konsultacji prezentujemy możliwości poszczególnych programów, pomagamy dobrać odpowiednie kompleksowe rozwiązanie i odpowiadamy na pytania.


W zależności od preferencji, prezentacje odbywają się w siedzibach naszych Klientów lub w siedzibie PCC Polska we Wrocławiu.
Aby umówic się na konsultację prosimy o kontakt:

Zapraszamy także do wykupienia 3 lub 6 godzinnych konsultacji poprzez stronę szkolenia.pccpolska.pl>>


Dlaczego warto?new-logo-ADSK_partner

W ciągu kilkunastu lat obecności na rynku współpracowaliśmy już z ponad dwoma tysiącami klientów. Jako Autodesk Gold Partner jesteśmy w stanie zaoferować Państwu atrakcyjną i konkurencyjną ofertę. Zdobyte certyfikaty świadczą o tym, że nasze usługi wykonujemy na najwyższym światowym poziomie.

Zobacz jak pomogliśmy naszym klientom:

HISTORIE KLIENTÓW – CASE STUDY #1


Skontaktuj się z nami



Wypełnij formularz zgłoszenia technicznego

Masz problem techniczny? Skontaktuj się z naszymi konsultantami. Aby to zrobić, wypełnij poniższy formularz.


Informujemy, że przetwarzamy Twoje dane zgodnie z RODO i z naszą Polityką prywatności.




Promocje

Baza wiedzy, 4.0 out of 5 based on 2 ratings