Zmiany w wysyłkach nośników dla subskrybentów Autodesk



Opublikowane: 15 styczeń / 2016 Kategoria: Aktualności, Tagi: , , ,

Autodesk zapowiedział zmiany w wysyłkach nośników dla subskrybentów. Zobacz jakie..


Aktualnie klienci posiadający aktywną Maintenance Subscription otrzymują swoje oprogramowanie poprzez pobranie plików z konta klienta Autodesk. Klient z aktywną subskrypcją może zażądać nośnika do oprogramowania bez żadnych dodatkowych opłat.


JAK UZYSKAĆ BEZPŁATNY NOŚNIK DO POSIADANEGO OPROGRAMOWANIA:

  • Należ się zalogować na swoje konto Autodesk na stronie autodesk.com
  • Wybrać zakładkę ‚Zarządzanie’  > Produkty   >  Więcej Opcji

1


  • A następnie:  Wybrać z listy polecenie ‚Pobierz kopię fizyczną’ i wypełnić dane adresowe do dostawy nośnika z programem.

2

UWAGA: Od 12 lutego 2016r, klienci będą musieli zapłacić od 20 € do 25 € za przesyłkę nośnika do ich oprogramowania – koszt obejmuje standardową przesyłkę.


Pytania i Odpowiedzi dotyczące Autodesk Maintenance Subscription:



Jakie zmiany są wprowadzane do zamówień nośników dla aktywnych subskrybentów?
Aktualnie klienci z aktywną Maintenance Subscription mogą zamówić nośnik fizyczny do zakupionego oprogramowania za darmo. Od 12 lutego klienci będą musieli zapłacić od 20€ do 25 € za przesyłki – koszt obejmuje standardową przesyłkę.

Dlaczego te zmiany są dokonywane?
Dostęp do oprogramowania Autodesk poprzez pobieranie plików stał się bardziej efektywny oraz przyjazny dla środowiska. Znaczny wzrost uzyskania dostępu do oprogramowania poprzez konto Autodesk utwierdza producenta w tym że ta metoda jest najbardziej wygodna dla klientów Autodesk.


Jak ta zmiana wpłynie na klientów?
Zmiana dotyczy wszystkich nowych oraz aktualnych klientów pod aktywną Maintenance Subscription w krajach UE oraz EFTA. Klienci bez aktywnej Maintenance Subscription i Desktop Subscription aktualnie maja pobierane opłaty za wysyłkę nośników do zakupionego oprogramowania.

Instytucje rządowe oraz klienci z Major Accounts dalej będą otrzymywać bezpłatne nośniki do ich oprogramowania poprzez kontakt z Partnerem Autodesk.


Jak ta zmiana wpłynie dla klientów bez aktywnej Maintenance Subscription oraz Desktop Subscription?Wszyscy nowi oraz istniejący klienci bez aktywnej Maintenance Subscription oraz Desktop Subscription dalej będą mieli naliczane opłaty za wysyłkę nośników do oprogramowania Autodesk.


Kiedy zmiana wchodzi w życie?
Od dnia 12 lutego 2016r. opłata za nowe wysyłki nośników fizycznych zacznie być pobierana.


Gdzie klienci z aktywną Maintenance Subscription mogą zgłosić prośbę o wysyłkę nośnika fizycznego?Zasada zamawiania nośników nie ulega zmianie. Klienci Autodesk logują się na konto Klienta, zgłaszają tam prośbę o dostarczenie nośnika fizycznego, w trakcie procesu zamawiania klienci zostaną przekierowani do sklepu internetowego Autodesk celem zakończenia realizacji zamówienia.


W jaki sposób klienci zostaną o tym poinformowani ?
Klienci Autodesk zostaną dodatkowo poinformowani o zachodzących zmianach poczta elektroniczną.


Źródło: Autodesk