Autodesk zapowiedział zmiany w wysyłkach nośników dla subskrybentów. Zobacz jakie..
UWAGA: Od 12 lutego 2016r, klienci będą musieli zapłacić od 20 € do 25 € za przesyłkę nośnika do ich oprogramowania – koszt obejmuje standardową przesyłkę.
Dlaczego te zmiany są dokonywane?
Dostęp do oprogramowania Autodesk poprzez pobieranie plików stał się bardziej efektywny oraz przyjazny dla środowiska. Znaczny wzrost uzyskania dostępu do oprogramowania poprzez konto Autodesk utwierdza producenta w tym że ta metoda jest najbardziej wygodna dla klientów Autodesk.
Jak ta zmiana wpłynie na klientów?
Zmiana dotyczy wszystkich nowych oraz aktualnych klientów pod aktywną Maintenance Subscription w krajach UE oraz EFTA. Klienci bez aktywnej Maintenance Subscription i Desktop Subscription aktualnie maja pobierane opłaty za wysyłkę nośników do zakupionego oprogramowania.
Instytucje rządowe oraz klienci z Major Accounts dalej będą otrzymywać bezpłatne nośniki do ich oprogramowania poprzez kontakt z Partnerem Autodesk.
Jak ta zmiana wpłynie dla klientów bez aktywnej Maintenance Subscription oraz Desktop Subscription?Wszyscy nowi oraz istniejący klienci bez aktywnej Maintenance Subscription oraz Desktop Subscription dalej będą mieli naliczane opłaty za wysyłkę nośników do oprogramowania Autodesk.
Kiedy zmiana wchodzi w życie?
Od dnia 12 lutego 2016r. opłata za nowe wysyłki nośników fizycznych zacznie być pobierana.
Gdzie klienci z aktywną Maintenance Subscription mogą zgłosić prośbę o wysyłkę nośnika fizycznego?Zasada zamawiania nośników nie ulega zmianie. Klienci Autodesk logują się na konto Klienta, zgłaszają tam prośbę o dostarczenie nośnika fizycznego, w trakcie procesu zamawiania klienci zostaną przekierowani do sklepu internetowego Autodesk celem zakończenia realizacji zamówienia.
W jaki sposób klienci zostaną o tym poinformowani ?
Klienci Autodesk zostaną dodatkowo poinformowani o zachodzących zmianach poczta elektroniczną.
Źródło: Autodesk