Równocześnie z wejściem wersji 2015 oprogramowania firma Autodesk odświeżyła nazewnictwo oferowanych produktów i usług. Teraz słowa Subskrypcja Autodesk nabierają nowego znaczenia…
W ciągu ostatnich kilku lat firma Autodesk wprowadziła nowe opcje oparte na subskrypcji dające większą elastyczność zakupu niż kiedykolwiek wcześniej. Firma zdecydowała się stworzyć jedną wspólną nową markę, aby uporządkować poszczególne warianty dostępu do produktów Autodesk. To sprawi, że łatwiej będzie ocenić i zdecydować, jaka oferta najlepiej spełnia Twoje potrzeby biznesowe.
Subskrypcja Autodesk przestała być już nazwą programu obsługi technicznej do oprogramowania oferowanego przez Autodesk. Obecnie stała się marką łączącą wszystkie oferty Subskrypcyjne dostarczone przez Autodesk.
„Podoba nam się program subskrypcji Autodesk, ponieważ zapewnia nam przewidywalność i stabilność, upraszcza zarządzanie licencjami i daje nam dużą swobodę” – stwierdził Gene Evans, administrator subskrypcji Autodesk w amerykańskiej firmie Woolpert.
„Ponadto, rozszerzanie subskrypcji nie wymaga specjalnych zabiegów. Co roku budżetujemy stałą kwotę, łatwo nam przewidzieć koszty, a oprogramowanie możemy aktualizować w dowolnej chwili. Subskrypcje pozwalają nam także wypróbowywać usługi w chmurze i oceniać, gdzie dla firmy będą korzystne, a potem podejmować bardziej świadome decyzje. Subskrypcja jest dla nas jedynym rozwiązaniem.” – wyjaśnia Evans.
Źródło/Autor : Autodesk, PCC Polska
Bądź na bieżąco! Zamów nasz biuletyn branżowy – raz w miesiącu prześlemy informacje z branży oraz szczegóły naszych promocji. Bez spamu. Z możliwością rezygnacji.
[easy_contact_forms fid=13]