Zmiany w licencjonowaniu Flame – Autodesk



Opublikowane: 11 październik / 2021 Kategoria: Aktualności, Tagi:

Od 7 listopada 2021 r. Autodesk wprowadza nowe plany produktów Flame. Sprawdź co ulegnie zmianie!


Zmiany w planach Autodesk dla produktów Flame

Przypominamy, że Autodesk ogłosił wprowadzenie nowych planów opartych na ludziach oraz wycofanie planów opartych na numerach seryjnych dla rodziny produktów Flame – to wyjątkowe, zaawansowane oprogramowanie VFX, które wspomoże cały proces postprodukcji. Od 7 listopada 2021 r. kwalifikujący się klienci mogą wymieniać swoje maintenance plany i subskrypcje dla wielu użytkowników na nowe plany named-user.

FAQ – najczęściej zadawane pytania dla produktów Flame

Jest to ważna nowinka dla wszystkich osób korzystających z wieczystych wersji Flame. Po więcej informacji prosimy o kontakt z nami, lub prosimy do zapoznania się oficjalnym FAQ – ściągnij pdf. W pliku z pytaniami znajdziecie odpowiedzi na najczęściej poruszane zagadnienia takie jak:

  • Co się zmienia i dlaczego?
  • Co muszę zrobić, aby przejść na użytkownika „named-user”?
  • Jakie oferty są dostępne dla: Flame, Lustre, Flare i Flame Assist?
  • Jaka oferta jest dostępna dla Flame Premium?
  • Co klienci zobaczą na swoim koncie Autodesk, gdy wymienią subskrypcję dla wielu użytkowników lub plan obsługi?
  • Jakie zmiany zachodzą w ofercie Lustre?
  • Czy będzie dostępna bezpłatna 30-dniowa wersja próbna dla jednego użytkownika Luster?
  • Czy po przejściu na użytkownika „named-user” nastąpią jakieś inne zmiany w licencjonowaniu?
  • Które poprzednie wersje produktów z rodziny Flame obsługują użytkownika „named-user”?
  • Gdzie mogę znaleźć więcej informacji o planach imiennych użytkowników?

Autorzy: Jakub Baran | PCC Polska