Program V-Ray doczekał się ciekawych aktualizacji w wersji dla kilku programów. Czego się spodziewać? Przeczytaj w artykule!
Aktualizacje dla programów SketchUp, Unreal i Cinema 4D
Producent V-Ray’a tj. ChaosGroup w ostatnim czasie wypuścił sporo ulepszeń dobrze nam znanego silnika renderującego. Pokrótce opiszemy jakich zmian czy nowości możemy się spodziewać.
V-Ray Next dla SketchUp
Nowy Update .1 do SketchUp’a daje sporo optymalizacji i nowych rozwiązań w istniejących narzędziach. Poniżej lista zmian:
SketchUp Colorization support — Możliwość korekcji kolorów na materiałach w SketchUpie i podgląd na żywo we V-Ray Frame Buffer.
Improved user experience – łatwiejsze i płynniejsze używanie narzędzi z V-Raye, podczas tworzenia świateł oraz interakcji z elementami sceny.
Optimized interactive CPU rendering – poprawiony interaktywny render. Działa szybciej, dokładniej i daje dużo lepsze efekty w porównaniu z poprzednią wersją.
Quick denoiser engine switch – poprawione działanie denoisera od V-Raya (czyści szumy). Suwak dodany do menu Renderu, pozwala na łatwe zarządzanie „mocą” czyszczenia przez procesy denoisera.
Cryptomatte element – to render element, który tworzy automatycznie maski obiektów przy passach, dzięki którym możemy potem bardzo łatwo pracować z nimi w Post-produkcji.
Color picker temperature – to kolejny suwak dodany przez V-Raya w okienku z temperaturą balansu bieli. Dzięki temu możemy ustawić odpowiedni white balance w temperaturze Kelvinów.
Updated VFB lens effects – rozbudowane opcje VFB Lens effects, gdzie dostajemy nowe opcje, pozwalające na tworzenie zabrudzeń i zarysowań „soczewek przy światłach”.
V-Ray 2.3 dla Unreal
Wsparcie do wersji 4.23 Unreal’a,
Wsparcie importu vrscene przez python script,
Automatyczne zapisywanie renderowanych still images w Unreal w trybie nieinteraktywnym,
Wsparcie dla parametru temperatury w Unreal Lights.
I wiele wiele innych drobniejszych usprawnień i poprawek – więcej szczegółów na stronie producenta.
V-Ray 3.70.05 for Cinema 4D
Wsparcie dla komputerów z procesorami bez obsługi AVX.
Podgląd materiałów i tekstur zużywa mniej zasobów komputera.
Naprawione błędy podczas tworzenia OSL shader, błędy z V-Ray Bridge, multipass manager i wiele innych.
Jak widać ChaosGroup wciąż rozwija swój produkt V-Ray, nie skupia się tylko na jednym programie i wciąż idzie do przodu. My użytkownicy oczywiście na tym korzystamy, bo wszystko działa sprawniej i lepiej. W przypadku pytań prosimy o kontakt.
My, PCC Polska Spółka Jawna, i nasi partnerzy, korzystamy na naszych stronach z plików cookies (ciasteczek). Część z nich jest niezbędna dla funkcjonowania stron. Pozostałe możemy wykorzystywać do:
- analizy w jaki sposób korzystasz z naszej strony,
- personalizacji prezentowanych Ci treści,
- marketingu, reklamy i na potrzeby mediów społecznościowych.
Te pliki cookie sa niezbędne dla poprawnego funkcjonowania strony internetowej. Umożliwiają działanie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie, preferencje prywatności, logowanie, wypełnianie formularzy i zapytań o ofertę. Nie mogą być wyłączone w naszej witrynie.
Preferencje
Służą do przechowywania informacji o preferencjach, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik. Wykorzystywane są w celu interakcji z użytkownikiem, który wcześniej odwiedził witrynę.
Statystyka
Te pliki cookie pomagają nam zrozumieć, w jaki sposób różni użytkownicy zachowują się na stronie, gromadząc i raportując anonimowe informacje.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia użytkownika w witrynach internetowych, aby prezentować mu odpowiednie reklamy, interesujące i zgodnie z profilem użytkownika. Są bardziej cenne dla wydawców i reklamodawców zewnętrznych.