Naucz się jak korzystać ze wsparcia technicznego udzielanego przez Autodesk z poziomu konta użytkownika
W takim przypadku należy wybrać opcję: Kontakt ze wsparciem. Wyświetli się strona z opcjami, do wybrania tematu pomocy: wybierz temat pomocy. Następnie należy wypełnić formularz zgodnie z wytycznymi.
1. Wybierz tematu pomocy technicznej najlepiej opisujący problem.
2. Wprowadź wymagane informacje (oznaczone kolorem czerwonym). Uwaga: te informacje zmieniają się w zależności od wybranego tematu. Pamiętaj aby podać maksymalną ilość informacji, to zagwarantuje otrzymanie zwrotnie najlepszej pomocy.
3. Dołącz wszystkie pliki (np. zrzuty ekranu lub pliki dziennika, które mogą pomóc działowi wsparcia technicznego), klikając Przeglądaj. Kliknij przycisk Prześlij po zakończeniu przetwarzania żądania.
1. Wybierz zakładkę Obsługa: Moje przypadki wsparcia.
2. Wybierz kartę: Widok przypadków. Pojawi się lista złożonych zgłoszeń.
3. Dostępne są opcje wyszukiwania zgłoszeń:
Zgłoszenia znajdują się również na Twojej skrzynce e-mail jako wiadomości e-mail z potwierdzeniem, które otrzymujesz po wysyłaniu zgłoszenia.
4. Po zakliknięciu numeru Identyfikacyjnego zgłoszenia, można zapoznać się ze szczegółami zgłoszenia.
Opracowanie/ Źródło: PCC Polska/ Autodesk