Rękawice StretchSense MoCap Pro wyposażone są w wielosegmentowe czujniki zgięcia, które rejestrują osobno zgięcie knykci i zgięcie palców. Są one wykonane z wygodnego elastycznego materiału, który można prać w pralce, a ich bateria działa przez osiem godzin. Firma StretchSense opracowała również własny pakiet oprogramowania integracyjnego Hand Engine, który zapewnia gotowy interfejs między rękawicą a większością popularnych pakietów oprogramowania do animacji.
Dzięki unikalnej technologii czujników możesz przechwytywać dane o wysokiej wierności z płynnymi krzywymi klatek kluczowych (key-frame) bezpośrednio z rękawicy.
Czujniki rozciągania nie ulegają okluzji ani dryfowi i są odporne na uderzenia, co zmniejsza liczbę wymaganych ujęć. Dostarczaj animatorom gotowe dane ruchu, które są tak precyzyjne, że można je wykorzystać bezpośrednio w końcowych sekwencjach animacji.
Dzięki technologii czujników, która różni się zasadniczo od innych rozwiązań do przechwytywania ruchu dłoni, rękawice StretchSense zapewniają wysoce powtarzalne i dokładne pomiary. Efektem końcowym są wyraziste dane o ruchu, z którymi łatwo pracować animatorom.
Wysokiej jakości dane użytkowe pozwalają producentom treści przekraczać granice i zacząć wykorzystywać ręce jako twórczą broń.
Idealna do scen z udziałem wielu wykonawców, ekspresowa kalibracja zajmuje 30 sekund na jednego użytkownika. Oprogramowanie Hand Engine zawiera też tutoriale, aby zapewnić Ci doskonałe rezultaty za każdym razem.
Dzięki możliwości dostrojenia kalibracji i dodania niestandardowych póz podczas sesji zdjęciowej możesz pozwolić swoim wykonawcom na wyrażenie siebie, dodając do końcowej kreacji komunikację niewerbalną.
Każdy pipeline jest inny, więc StretchSense pozwala Ci robić rzeczy po swojemu. Oferuje szereg integracji, dzięki którym podłączenie danych do Twojej postaci jest szybkie, proste i dokładne.
Oprócz natywnej integracji z Xsens, livestreamingu do Unreal, MotionBuilder, Maya i Unity oraz synchronizacji z OptiTrack, Vicon i Qualisys, możesz wyeksportować z Hand Engine pliki FBX z całym ciałem, otwierając świat możliwości!
Obrcnie na rynku dostęne są dwa rodzaje rękawic, które różnią się liczbą czujników oraz zasięgiem. Oba dostarczają wysokiej jakości dane, natomiast możesz dopasować swój wybór do sposobu ich użytkowania. Model SuperSplay nie jest już sprzedawany – został całkowicie zastąpiony przez nowszy model Fidelity.
MoCap Pro Fidelity(najnowszy udoskonalony model) |
MoCap Pro SuperSplay(nie dostępny w sprzedaży) |
![]() |
![]() |
Najlepsza na świecie rękawica do przechwytywania ruchu dłoni mierzy teraz każdy stopień swobody dłoni. Posiada 26 bardzo dokładnych, rozciągliwych czujników, które generują dane ruchowe dłoni bezpośrednio z rękawicy. Uzyskaj najwyższą wydajność dostępną na rynku! |
MoCap Pro SuperSplay ma 16 czujników i podobnie jak w przypadku wszystkich rękawic StretchSense, technologia czujników rozciągania nie ulega okluzji. Zespoły MoCapowe mogą dostarczyć animatorom wysokiej jakości dane bez konieczności czyszczenia. |
Chcesz dowiedzieć się więcej o obu modelach rękawic StretchSense? Pobierz broszurę >>>
Rękawice StretchSense oferują pewną, odporną konstrukcję i dane, które przyspieszają pracę animatorów.
Przystępny cenowo wariant rękawic do MoCapu marki StretchSense oferuje tę samą technologię rozciągliwych czujników w uproszczonej wersji, która pozwoli na szybką i intuicyjną animację palców.
Nowe rękawice występują w 3 wariantach:
Zastosowanie |
Pro Fidelity |
Pro Studio |
Studio |
Motion Capture | Tak – integracja z MoCapem ciała | Tak – integracja z MoCapem ciała | Tak – integracja tylko z silnikami Unreal i Unity |
Desk Capture | Tak | Tak | Nie |
Prewizualizacje | Tak | Tak | Tak |
Streaming | Tak | Tak | Tak |
Specyfikacja | |||
Rodzaj rękawicy | Pełne zakrycie dłoni dla dokładności pomiaru | Odsłonięte opuszki palców | Odsłonięte opuszki palców |
Elastyczne i lekkie | Tak | Tak | Tak |
Pełna swoboda ruchu | Tak | Tak | Tak |
Czujniki | 26 | 16 | 16 |
Zasięg | 20 m | 15 m | 15 m |
Kopia zapasowa danych | Karta SD 64 GB | Brak | Brak |
Żywotność baterii | > 8 godz. | > 12 godz. | > 12 godz. |
Czas ładowania | 2,5 godz. | 2,5 godz. | 2,5 godz. |
Pranie tekstyliów | Zimne, po wyjęciu elektroniki | Zimne, po wyjęciu elektroniki | Zimne, po wyjęciu elektroniki |
Oprogramowanie | |||
Wersja Hand Engine | Pro | Pro | Lite |
Nagrywanie wielu aktorów | Tak | Tak | Nie |
Kalibracja | Zaawansowana, z predefinicją póz |
Szybka | Szybka |
Zaawansowane narzędzia póz | Tak | Nie | Nie |
Płynność animacji | 120 FPS | 60 FPS | 60 FPS |
Timecode | Tak | Tak | Tak |
Integracja OptiTrack | Tak | Tak | Nie |
Integracja Xsens | Tak | Tak | Nie |
Integracja Vicon | Tak | Tak | Nie |
Integracja Qualisys | Tak | Tak | Nie |
Integracja Motion Builder | Tak | Tak | Nie |
Integracja Maya | Tak | Tak | Nie |
Integracja Unreal | Tak | Tak | Tak |
Integracja Unity | Tak | Tak | Tak |
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o finger tracking lub wypróbować ww. sprzęt zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami od rozwiązań MotionCapture.
Jesteśmy na rynku od 2002 roku i w tym czasie współpracowaliśmy z kilkoma tysiącami klientów. Jako Autodesk Gold Partner jesteśmy w stanie zaoferować Państwu atrakcyjną i konkurencyjną ofertę.
Nasi doświadczeni specjaliści techniczni i handlowi doradzą, zapewnią pomoc wdrożeniową oraz wsparcie. Nasza szeroka oferta wspiera Twój biznes, a precyzyjne dobrane rozwiązania pomogą usprawnić jego działanie. Jeśli potrzebujesz konsultacji, szkolenia lub usług wdrożeniowych – możesz na nas liczyć.
Wybierając PCC Polska zyskujesz nie tylko renomowanego dostawcę oprogramowania, ale doświadczonego i rzetelnego partnera do współpracy na długie lata. Znamy się na rzeczy!
Skontaktuj się z nami. Nasi konsultanci przygotują optymalną ofertę, dopasowaną do Twoich potrzeb.