Sprawdź jak Flame 2023 pomaga osiągnąć pożądane rezultaty!



Opublikowane: 04 cze / 2022 Kategoria: Grafika 3D, Tagi: , ,

Flame – jest zawsze tam, gdzie go potrzebujesz. Korzystaj z rozwiązania w chmurze Amazon Web Services (AWS).


Flame 2023 pomaga w codziennej pracy

Flame pomaga artystom wykorzystać skalowalność projektów i współpracę, szybciej dostarczać treści o doskonałej jakości aby zwiększyć liczbę twórczych iteracji. Wersja 2023 umożliwia artystom korzystanie z programu Flame w chmurze Amazon Web Services (AWS).  Pozwala to im skalować i pracować wydajniej z dowolnego miejsca. Artyści mogą również szybciej tworzyć profesjonalnej jakości materiały dzięki ulepszonemu interfejsowi użytkownika HDR i ulepszonemu edytorowi animacji.


Rezultaty wersji Flame 2023

  1. Wykorzystanie skalowalności projektu i współpracy:

Różni artyści, działy i studia muszą mieć możliwość efektywnego skalowania i współpracy nad projektami przez cały czas. Dzięki chmurze artyści pracujący z programem Flame mogą w krótkim czasie współpracować z wieloma innymi ludźmi pracującymi we Flame z dowolnego miejsca.

  1. Szybsze dostarczanie niesamowitych efektów wizualnych:

Studia potrzebują kompletnego rozwiązania kreatywnego, aby sprostać rosnącym wymaganiom widzów. Niezależnie od tego, czy artyści muszą stworzyć ogromnego potwora CG na ulicach Nowego Jorku, czy też dodać cyfrowy makijaż kolejnej wielkiej gwieździe muzyki, różnorodny zestaw narzędzi Flame pozwala im realizować projekty z niewiarygodną szybkością.

  1. Zwiększenie liczby twórczych iteracji:

Artyści chcą podejmować więcej kreatywnych decyzji, nie dając się zdominować przez techniczne aspekty produkcji. Dzięki wdrożeniu w chmurze mogą uzyskać dostęp do nowoczesnego sprzętu o dużej mocy obliczeniowej bez straty czasu i nakładów kapitałowych związanych z jego zakupem.


Nowe możliwości – Flame w chmurze AWS

Artyści mogą teraz korzystać z produktów z rodziny Autodesk Flame na platformie chmurowej Amazon Web Services (AWS). Ten nowy sposób korzystania z oprogramowania Flame stanowi alternatywę dla korzystania z lokalnych stacji roboczych z systemem Linux lub lokalnych systemów operacyjnych macOS. Przynosi to ogromne korzyści artystom i studiom, ponieważ AWS oferuje skalowalne i bezpieczne środowisko z szerokim wyborem usług obliczeniowych i pamięci masowej.

Wykorzystanie Flame’a w chmurze przynosi kilka korzyści produkcyjnych. Flame w chmurze umożliwia użytkownikom dodawanie i usuwanie mocy obliczeniowej w czasie kryzysu, bez konieczności dodawania dodatkowego sprzętu do lokalnej siedziby.

Artyści uzyskują dostęp do nowoczesnego sprzętu o dużej mocy obliczeniowej bez konieczności ponoszenia kosztów jego zakupu. Dzięki uruchomieniu programu Flame w chmurze, artysta z dowolnego miejsca może połączyć się z instancją Flame i w krótkim czasie rozpocząć pracę nad swoim projektem.

Autodesk posiada kilku testerów produkcji czarterowej, którzy z powodzeniem zrealizowali projekty w tym nowym sposobie pracy.


Lepszy interfejs użytkownika HDR

W miarę jak monitory z funkcją HDR (High Dynamic Range) stają się coraz powszechniej dostępne, praca na nich staje się coraz bardziej korzystna dla artystów.

Nowe ustawienie interfejsu użytkownika HDR (UI) dostępne w konfiguracji programu optymalizuje interfejs użytkownika Flame na monitorze HDR. Tym samym umożliwiając artystom wyświetlanie i manipulowanie żywymi obrazami wysokiej jakości w wierności HDR.

Na przykład monitory LG UltraFine OLED Pro lub Dell Ultra Sharp, monitory Apple Pro Display XDR lub nowe MacBooki Pro 2021 mogą wyświetlać sygnały wejściowe ST2084 (PQ) przy odpowiedniej jasności, a prawidłowo skonfigurowane zarządzanie kolorami Flame’a pokazuje wierne odwzorowanie HDR w głównej rzutni artysty, a także jednocześnie wyświetla oddzielny zewnętrzny podgląd HDR (SDI lub HDMI), jeśli jest podłączony.

Wersja 2023 przenosi jakość i idealne dwzorowanie na główny monitor artysty. Pozwala to na obraz rzutni i interfejs tła (buttons, canvas, widgets itp.) były razem odpowiednio wyświetlane na monitorze obsługującym technologię HDR. Kilka starszych narzędzi twórczych Flame’a zostało również zmodernizowane, aby umożliwić wyświetlanie obrazu HDR.

Ulepszony Edytor Animacji

Panel Edytora Animacji został przeprojektowany, tak aby artyści posługujący się krzywymi animacji mogli wzbogacić swój warsztat pracy. Terminologia niektórych rozwijanych menu i przycisków również została zaktualizowana do standardów branżowych, takich jak: kanały do krzywych (Channels to Curves) i ścieżki do Dope Sheet. Kadrowanie i filtrowanie animowanych krzywych jest również bardziej intuicyjne, a wybieranie punktów na złożonych wykresach zostało dopracowane, aby artyści mogli pracować szybciej.

Obsługa serii M firmy Apple

Flame 2023 i 2022.3 obsługują urządzenia Apple z serii M, oferując nowe opcje sprzętowe i lepszą wydajność dla artystów.

Więcej możliwości

  • Teraz można korzystać ze zaktualizowanych zestawów SDK RAW kamer, takich jak RED, Blackmagic RAW i Sony X-OCN z kamer Venice 2 6K i 8K.
  • Artyści mogą teraz zamienić bezpłatną wersję próbną Flame, Flare lub Flame Assist na płatną subskrypcję bezpośrednio w produkcie. Ponadto artyści korzystający z wersji próbnej lub edukacyjnej programów Flame, Flare lub Flame Flame Assist mają teraz dostęp do kodowania wideo H.264 i dźwięku AAC, co eliminuje ograniczenia formatu mediów. ograniczenia formatu mediów.
  • Należy pamiętać, że wersja 2023 Flame Family nie będzie działać w systemie CentOS 8.2. Artyści mogą uruchamiać produkty z rodziny Flame na systemie Rocky Linux 8.5.

Chcesz wiedzieć więcej? Zapytaj nas!


Autor: Anetta Hauzer | PCC Polska